Проблем с Поло 2000 г. 1.4 MPI - Прекъсва

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
evgeni_sport
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 28 дек 2009 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с Поло 2000 г. 1.4 MPI - Прекъсва

Мнениеот evgeni_sport » Пон 28 дек 2009 14:12


Здравейте колеги, от скоро съм горд собственик на WV POLO и както всички коли си имат проблеми които ни тормозят. Проблема е в това ,че сутрин на студено колата ми прекъсва леко. Ходих на диагоностика 2 пъти, смених кабели, свещи, бобинката ми работи правилно, но не могат да ми кажат какъв ми е проблема в колата, а само догатки, но нищо сигурно.Нямам грешки на компютъра, но пак прекъсва. Може ли да чуя вашето мнение ако някои е патил така .




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2046
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Re: Проблем с Поло 2000 г. 1.4 MPI - Прекъсва

Мнениеот Glove » Пон 28 дек 2009 18:01


Нека първо да те поздравя с добре дошъл :welcome_to_group

Сега на въпроса с проблема, свещите на колата гледал ли си ги. Питам защото едни свещи могат да ти объркат живота. Погледни дали всички са с еднакъв цвят като ги свалиш. Нормалният цвят трябва да е белезникъво-какфяв ( малко грубо казано но е ориентир). Случвало ми се е нова свещ да прекъсва. Погледни какво пише на свеща като производител и номер, напиши го да сравним дали са правилните за колата( Напиши кои са буквите на мотора).


Потребителски аватар
apa6o
Мнения: 1101
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
Автомобил: Skoda Octavia 1Z
Двигател: BKD
Местоположение: Перник

Re: Проблем с Поло 2000 г. 1.4 MPI - Прекъсва

Мнениеот apa6o » Пон 28 дек 2009 18:04


Май идеалния цвят на свещите е подобен на керемидено и той и показател, за достигането на оптимални работни параметри за свеща, при които тя се самопочиства от нагар :wink:
ПП поне така бях чел в едни стари книги :)

Последна промяна от apa6o на Пон 28 дек 2009 21:16, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Re: Проблем с Поло 2000 г. 1.4 MPI - Прекъсва

Мнениеот nosex » Пон 28 дек 2009 20:40


Из Диагностика на работата на двигателя по състоянието на свещите :012:

Изображение

На СНИМКА 1 е показана свещ, извадена от двигател с отлична работа. Керамиката на централният електрод има светло кафяв цвят, като нагара и отлаганията са минимални. Може да се каже че, този двигател е икономичен и няма разход на масло.


evgeni_sport
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 28 дек 2009 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с Поло 2000 г. 1.4 MPI - Прекъсва

Мнениеот evgeni_sport » Сря 06 яну 2010 13:27


Колеги, благодаря ви за мненията, но мойте проблеми продължават не знайно все още защо, тъй като съм и с нови свещи. Не знам към кого вече да се обърна за съвет.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2046
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Re: Проблем с Поло 2000 г. 1.4 MPI - Прекъсва

Мнениеот Glove » Сря 06 яну 2010 18:51


Колега това прекъсване само на един цилиндър ли е или на всички. Ако е само на един цилиндър, това не е добре, след като си с нови кабели и нови свещи и пак прекъсва, това е показател че проблема е в цилиндъра. Какъв е мотора моно инжекция или пълна инжекция. Ако е моно - остава проблем по клапаните на цилиндъра, ако е пълна добавяш и като евентуален проблем дюзата, може и тя да прекъсва на съответния цилиндър. Ако прекъсва на всички цилиндри, проблема може и да е по горивната система.


evgeni_sport
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 28 дек 2009 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с Поло 2000 г. 1.4 MPI - Прекъсва

Мнениеот evgeni_sport » Пет 08 яну 2010 11:35


Колега мотора е АКК 1.4, показваше грешка на 1 ви цилиндър, като подам газ и я форсирам на по високи обороти прексъсването изчезва.Наблюдавам я вече няколко дни само сутрин леко прекъсва, стопли ли двигателя се оправя.Другото което ми казаха от диагностиката е, че някои път температурния датчик не работи правилно - тоест не всеки път отчита правилно. Забелязах това пак сутрин - когато трудно вдига 90 грасуса. Иначе когато я карам през деня си държи 90 градуса и върви добре добре.


geshuin
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 22 фев 2010 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia 1.4 60hP AUD

Re: Проблем с Поло 2000 г. 1.4 MPI - Прекъсва

Мнениеот geshuin » Чет 15 юли 2010 18:22


колеги здравейте имам подобрен проблем като на колегата карам сащо поло 1.4 MPI AUD мотор проблема е следния като я изфорсирам рязко на 3000 оборота предарпваше или да го наречем прекасваше по един два пати но след като подмине 3000 се цепи и няма никакъв проблем, реших да сваля кабелите и свещите за да видя какво се случва.Свалих ги свещите са ми оригиналните NJK имат точно този цвят който трябва керемидени никакав нагар по тях всички са с еднакъв цвят.Видях че има оксис там кадето е резбата за ключа на самата свещ сащо и на кабела малко отватре тъй като тези кабели са с метално ухо почистих ги хубаво.взе да не прекасва толкова често или ако прекасне предарпа леко един пати и тва е и това не всеки пат.а преди винаги подам ли рязко газ на коятои да сам предажка се давше както ви описах,ИЗНЕРВИХ СЕ ВЧЕРА.купих си нови кабели сащите на БЕРУ едно кам едно днес ги сложих е МАМКА му пак сащата работа.говорех с едни диагностици на моста ЧАВДАР BOCSH сервиз те ги разбират ми казаха че може да не е нито от кабели нито от свещи и ми казаха да я закарам да я видят.Тя била с електронна дроселова клапа и можела тя да се базика нещо,ако някой е имал подобен проблем и знае каде е решението да ми сподели БЛАГОДАРЯ ВИ!!!!


Rainbow
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 13 юли 2010 23:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с Поло 2000 г. 1.4 MPI - Прекъсва

Мнениеот Rainbow » Вто 20 юли 2010 0:30


Мммм.....Горивен филтър?


Потребителски аватар
aylin78
Мнения: 403
Регистриран на: Сря 13 яну 2010 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Проблем с Поло 2000 г. 1.4 MPI - Прекъсва

Мнениеот aylin78 » Вто 20 юли 2010 1:14


Аз за това взех 1.4 тди на ба6тами няма никакви проблеми,е поне за сега.....Принципно много страдах от кола бензин,кабели свещи и минахме посемеъно на печки mhihi


geshuin
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 22 фев 2010 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia 1.4 60hP AUD

Re: Проблем с Поло 2000 г. 1.4 MPI - Прекъсва

Мнениеот geshuin » Вто 20 юли 2010 12:38


бензиновия филтър отдавна го смених.проблема е решен диагностика при много добри майстори под моста чавдар тук в софия при Сашо и Радо и 300лв назад.проблема беше комутатор с бобина и почистване на дроселова клапа+диагностика 300лв.много е ама поне комутатора има една година гаранция щото никаде не ми аваха гаранция а този е 255лв на Breni немски иначе се продават на BERU на TOP RAN и кжи ли още не ама нема гаранция и като думне като не едибн колега се набутваш после с яко пари.Пичовете много ги разбират и саветвам ако иамте проблем да ги потарсите.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта