Здравейте
имам следния проблем с климатика на Поло 96г. 1,4 бензин, когато се опитам да включа климатика не тръгва компресора и като ударя кутията до акумулатора започва да работи и спира когато си поиска. До релето което включва компресорая достига напрежение 5V, дали е достатъчно? Помагайте с идеи от къде може да е проблема.
Проблем с климатика на Поло 6N
- Gecatawe
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с климатика на Поло 6N
4er написа:Здравейте
имам следния проблем с климатика на Поло 96г. 1,4 бензин, когато се опитам да включа климатика не тръгва компресора и като ударя кутията до акумулатора започва да работи и спира когато си поиска. До релето което включва компресорая достига напрежение 5V, дали е достатъчно? Помагайте с идеи от къде може да е проблема.
Смени релето

Последна промяна от gr_kanev на Вто 01 май 2012 21:23, променено общо 1 път.
Причина: И за чий беше нужно да цитираш всичко в предходния пост ? http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=4&t=11939 (последният пост на dobrin)
Причина: И за чий беше нужно да цитираш всичко в предходния пост ? http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=4&t=11939 (последният пост на dobrin)
Re: Проблем с климатика на Поло 6N
Здравей колега!Днес се зблйсках със същия проблем.Моето поло е 2001г. , но схемата е същата!Значи процедурата е следната проверява се фреона.2 ако всичко е ок се мери дали има 12 волта на компресора (при включен климатик).щом там имаш 5 волта както и аз схемата се променя.Проверяват се датчика на околната среда и датчикът за налягането.Ако и те са ОК при разкачен компресор измери колко волта ти е на клемите на компресора ако е пак 5 волта , изгаси колата извади ключа и съм 100 % сигурен,че пак ще имаш 5 волта.Извода е следния изгоряла бобина на компресора поради постоянните 5 волта към бубината му дори при изключен двигател!Вторият извод , до който достигнах днес е нещото което управлява работата на перката и подава въпросните 5 волта на компресора , а трябва да са 12 се е прецакало!Принципно ако го отвориш (блока) вътре има един диод през който минават въпросните 5 волта при мен този диод е здрав но какво има в чипа никой не знае!За съжаление трябва да търся такъв блок и бобина за компресора!На старо блока е 80 лв. бобината 50 а за труд и т.н. да не говорим!Е в крайна сметка дошло му е времето , а и за какво да го возиш само климатика като не работи! 

Re: Проблем с климатика на Поло 6N
днес пак бях на майстор и ми каза да сменя тази кутия в която са релетата за перката и за компресора. Ако намеря по моргите ще пища дали това е проблема, което ме съмнява най - вероятно е проблем в релето, но не знам дали може да се смени само то.
- veekoo
- Мнения: 108
- Регистриран на: Съб 26 яну 2008 12:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Проблем с климатика на Поло 6N
Колегата е писал че тръгва като удари кутията с релето или предпазителите там значи няма да е от бобината на електромагнитната шайба.Виж наистина релетата и предпазителите въпреки че са здрави може да са окислени.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с климатика на Поло 6N
Правят две магарии - едната е да умира самото реле в кутииката,която те кара майстора да смениш.Втората е да се окисляват жестоко пиновете на малкия куплунг на въпросната кутиика и в резултат на това се повишава съпротивлението на връзката и пада напрежението на съединителя на компресора
И в двата случая нещата се свеждат до смяна на кутииката.

Re: Проблем с климатика на Поло 6N
нямам окисление никъде, най - вероятно ще се наложи да сменя кутията с релетата. Някакви идеи колко струва това чудо с релетата
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с климатика на Поло 6N
Разглоби го и виж за спукана спойка
Отстрани има един черен силикон - изчопляш го и разглобяваш 
Иначе това си го търси 2-ра ръка по номера,който има отстрани,понеже са различни,ново беше над 400лв


Иначе това си го търси 2-ра ръка по номера,който има отстрани,понеже са различни,ново беше над 400лв

Re: Проблем с климатика на Поло 6N
Смених въпросната кутия намерих я втора употреба, но проблема остава какъв може да е проблема, от къде дали не е от някакъв датчик за околната среда или нещо такова.
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
Re: Проблем с климатика на Поло 6N
Привет и от мен
. Аз имам поло 1.4 бензин и на скоро реших да си пусна климатика да ама не... не иска да почне да духа студено... отидох да ми го напълнят, но уви пак не иска да дойде студеното
нз какво може да е миналата година ми работеше... този дето ми го пълни каза, че е отишло релето ли нз точно какво и зареди това не иска да се пусне климатика може ли и вия да си дадете професионалното мнение
. Благодаря предварително. 





Re: Проблем с климатика на Поло 6N
Здравейте колеги и аз имам подобен проблем. Пускам климатика от копчето перката тръгва компресора не.Подадох директно напрежение от акумолатора към компресора замърка като нов. Релето изглежда работи щом прерката се включва. Ако някои има схема на или знае от къде минават кабелите тъй като аз се опитах да ги проследя но нещо не ми се получи.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта