Лагери на диференциала
- imperial_eagle
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 20 дек 2007 18:01
- Автомобил: Octavia TDI 90 combi
- Двигател: AGR
- Местоположение: София, Тетевен
Лагери на диференциала
След като установих, че лувта на фланците(незнам как да ги нарека) към който се захващат вътрешните карета и влизат във диференциала не е нормален, даже фрапиращо голям ще сменям лагерите. Предпочетох този варянт защото друга скоростна кутия не се знае в какво състояние е, но в Ауто плюс ми обявиха цена от 45 лв. на парче, питам каква марка са, а отсреща отвръщат: "оригинални". Ако някой може да ме упъти добри ли са тия лагери и как мога да намеря аналог на тях на някоя доказана марка. Това е номера на лагера 411501283E.Абе всякакви съвети приемам.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Лагери на диференциала
Oригиналните им части си ги поръчват от вносителя на VW
Ако не намериш алтернатива взимай смело

Ако не намериш алтернатива взимай смело
- imperial_eagle
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 20 дек 2007 18:01
- Автомобил: Octavia TDI 90 combi
- Двигател: AGR
- Местоположение: София, Тетевен
Re: Лагери на диференциала
Ами за момента поне само в Ауто плюс, пък и на тях им имам някакво доверие, иначе има още няколко магазина, но за тях съм сигурен че частите са турски или с незнаен произход. А във Косер като питах ми отговориха: "....предлагаме само лагери за главини..."
сигурен съм че не е така, но трябва да оцеля друга продавачка/продавач.
Като четох из чуждите форуми, доколкото разбрах луфта на въпросните лагери се регулира със шайби снимка, които са със дебелина през 0.05 мм. При положение че не вие диференциала(лагерите) може ли само с по-дебели шайби да се компенсира луфта до допустимите стойности. Въпроса ми е по-скоро от финансова гледна точка, иначе не бих се чудил за този варянт.

Като четох из чуждите форуми, доколкото разбрах луфта на въпросните лагери се регулира със шайби снимка, които са със дебелина през 0.05 мм. При положение че не вие диференциала(лагерите) може ли само с по-дебели шайби да се компенсира луфта до допустимите стойности. Въпроса ми е по-скоро от финансова гледна точка, иначе не бих се чудил за този варянт.
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Лагери на диференциала
Лагерите оригиналните са SKF (такива бяха са на моята кутия, като я свалих) 330757 C/ QCL7CVA606 е номера, цената в плевен е 26,80лв на парче!
Другите по валовете са TIMKEN и в момента търся, но незнам някой дали може да помогне с разшифроването на Номерата им, защотот с този номер не излизат по каталозите(води се специализиран) JXC 06536 DC - 3 броя и XC 10240 CJ 1 брой!
Това са всичките 6 носещи лагера на кутията!
Другите по валовете са TIMKEN и в момента търся, но незнам някой дали може да помогне с разшифроването на Номерата им, защотот с този номер не излизат по каталозите(води се специализиран) JXC 06536 DC - 3 броя и XC 10240 CJ 1 брой!
Това са всичките 6 носещи лагера на кутията!
- Danny boy
- Мнения: 1961
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Лагери на диференциала
Не съм сигурен че лагерите са ти проблема.Обикновенно лагери се сменят като вземат да вият,ръмжат.
Регулировката на конусните лагери е много тънка,има опасност или да ги пренатегнеш или да ги оставиш хлабави.Хубаво е човек който го е правил да се занимава.И при мене на пасата е хлабаво/има луфт/камбаната дето се хваща вътрешното каре,ама това няма нищо общо със скоростната кутия.
Регулировката на конусните лагери е много тънка,има опасност или да ги пренатегнеш или да ги оставиш хлабави.Хубаво е човек който го е правил да се занимава.И при мене на пасата е хлабаво/има луфт/камбаната дето се хваща вътрешното каре,ама това няма нищо общо със скоростната кутия.
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Лагери на диференциала
Danny boy написа:Не съм сигурен че лагерите са ти проблема.Обикновенно лагери се сменят като вземат да вият,ръмжат.
Регулировката на конусните лагери е много тънка,има опасност или да ги пренатегнеш или да ги оставиш хлабави.Хубаво е човек който го е правил да се занимава.И при мене на пасата е хлабаво/има луфт/камбаната дето се хваща вътрешното каре,ама това няма нищо общо със скоростната кутия.
Ти пък се изказа! Как диференциала няма да има общо със скоростната кутия?
Другото - там НЕ трябва да има луфт! Какъвто и да е той!
А иначе .. въпросната камбана е на шлици към Планетите на дифчето и се захваща с един болт, който се намира вътре в конуса на "камбаната"! Извади двете и огледай - вътре има 2 пружини (който трябва да убират някакви луфтое от самата полуоска и има едни Бронзово-Сулфатни пръстени (дистаснционни шайби - Trapped ring) Ако те .. по някакъв начин са успели да се "смелят" е възможно от тях да се появи този луфт или от скъсана пружина ... и в краен случай и от Лагери, както мислиш ти!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта