прдблем със спирачките
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 30 юни 2010 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pernik
прдблем със спирачките
спешно колеги имам проблем със задните спирачките.днес я карах на преглед и се оказа че отзад няма спирачки даите съвет кво права а иначе имам ръчна спирачка
Re: прдблем със спирачките
колега аз бачкам на преглвдите и сам по професия монтьор начи отзаде има кантар колата ти е много лека отзаде и неможе да изкара стоиности които да стигнат за прегледа демек ефективността не излиза според килограмите на колата изчислява ефективноста единствения вариянт е да недостига налягането отзаде сичко идва от кантара 

- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: прдблем със спирачките
Батко това как го измисли. Моята кола не е от най тежките, но на 3-тия зъб заковаха барабаните.
Колега виж в какво състояние са ти накладките, най вероятно са свършили. Ако имаш феродо виж цилиндърчетата. Ако сменяваш накладките като сложиш новите е нормално 100-тина км да не спират както трябва, после ще се оправи като се напаснат.
Колега виж в какво състояние са ти накладките, най вероятно са свършили. Ако имаш феродо виж цилиндърчетата. Ако сменяваш накладките като сложиш новите е нормално 100-тина км да не спират както трябва, после ще се оправи като се напаснат.
Re: прдблем със спирачките
драги колега
може да ти коват барабаните и пак да няма6 ефективност демек неминаваш 


- instantaccess
- Мнения: 689
- Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
Re: прдблем със спирачките
Само аз ли не разбрах за каква кола става въпрос
Щом сме в технически форум за поло, то явно е за поло, ама те нали са малко модификации...
Дай малко повече инфо ако искаш по-точен отговор!

Щом сме в технически форум за поло, то явно е за поло, ама те нали са малко модификации...
Дай малко повече инфо ако искаш по-точен отговор!
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: прдблем със спирачките
gar4a написа:драги колегаможе да ти коват барабаните и пак да няма6 ефективност демек неминаваш
Моля ти се не говори глупости! Искаш да кажеш, че ханс не е изчислил какви спирачки да сложи на колата? С такива барабани спира голф, та поло няма да спре. Много се радвам на "монтьори" като теб, които са "монтьори" колкото аз генеколог.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: прдблем със спирачките
Причини има колкото искаш
1. кантар - както е казал колегата...с времето кантара спира да работи като хората понеже пружините му омекват,буталцата спират да се движат добре в следствие на ръжда и т.н. и т.н. и започва ходенето по мъките с него.
2. износени елементи по спирачната система - блокирали цилиндърчета...ти си натискай педала колкото искаш,цилиндърчето не движи много много - не спираш. Тогав аобаче ръчната е добре,ако е регулирана.
3. износени накладки - няма ръчна,няма и крачна в нормите.
4. износени барабани - след надвишаване на дадения допуск (мери се диаметъра на барабана в най-износената му част) накладките спират да опират добре към барабана,понеже остават на известно разстояние от него (не могат да се отворят достатъчно,за да опрат в него).Тогава се сменя барабана (винаги двата заедно!) и готово.
Най-добре е да се отвори отзад да се види за какво става дума и да се смени всичко износено на куп,за да не се занимаваш да пипаш повече там.Чарковете не са особено скъпи,пък все пак това са си спирачки. Цилиндърчета,накладките и барабаните не са скъпи,макар че все пак зависи от колата,де

1. кантар - както е казал колегата...с времето кантара спира да работи като хората понеже пружините му омекват,буталцата спират да се движат добре в следствие на ръжда и т.н. и т.н. и започва ходенето по мъките с него.
2. износени елементи по спирачната система - блокирали цилиндърчета...ти си натискай педала колкото искаш,цилиндърчето не движи много много - не спираш. Тогав аобаче ръчната е добре,ако е регулирана.
3. износени накладки - няма ръчна,няма и крачна в нормите.
4. износени барабани - след надвишаване на дадения допуск (мери се диаметъра на барабана в най-износената му част) накладките спират да опират добре към барабана,понеже остават на известно разстояние от него (не могат да се отворят достатъчно,за да опрат в него).Тогава се сменя барабана (винаги двата заедно!) и готово.
Най-добре е да се отвори отзад да се види за какво става дума и да се смени всичко износено на куп,за да не се занимаваш да пипаш повече там.Чарковете не са особено скъпи,пък все пак това са си спирачки. Цилиндърчета,накладките и барабаните не са скъпи,макар че все пак зависи от колата,де


- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: прдблем със спирачките
Предната ми кола беше Suzuki swift 1000 кубика 94г и като ходих на технически ми казваха, че нямам задни спирачки после отидох при 1 познат който ми каза, японките когато нямат товар или хора от зад спирачките не работат. Не знам дали е така, но наистина когато отидох на следващия преглед седнах от зад до като тестваше задните спирачки и работеха
. Така че не е изключено да е и от кантара.

Re: прдблем със спирачките
така е колега просто нестига силата да отчете вътре компа през валяка ефективност и затова неизлизат спирачките и се налага да се натисне отзаде гадни валяци 80 процента от които зарполагат пунктовете са такива



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта