Поло 1043 AAU бензин проблем с обороти (студена)

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Поло 1043 AAU бензин проблем с обороти (студена)

Мнениеот nosex » Вто 14 апр 2009 9:36


Колеги, знам че има много писано за тия проблеми и че все някой ще ми покаже търсачката, но честно казано въобще не мога се ориентирам за моя проблем, затова, срам-не срам :oops:, ще питам:

1. Проблема с гасненето се появи от 2 дни (от тогава времето е някакво лигаво и влажно)
2. Гасне след като изключа от скорост в движение или когато съм спрял на светофар почва да придърпва и се тресе цялата кочина, след което гасне.
3. Цялата тази галимация е докато загрее на 70-75 градуса, след тази температура всичко изчезва.

- Свещи (NGK) и централен кабел (BOSCH) съм сменял преди около 15-20000км.
- Въздушен филтър (FILTRON) смених преди 5 дни, а горивния (FIAAM) е сменен преди около 7-8000 км.

Давайте съвети, колеги! :beer




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Поло 1043 AAU бензин проблем с обороти (студена)

Мнениеот maslinkov » Вто 14 апр 2009 9:52


Чакай да изтегля и аз една голяма риба :lol: Вероятно датчика ти на Хол почва да се е...ва


Потребителски аватар
JOY
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 19 юли 2006 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Поло 1043 AAU бензин проблем с обороти (студена)

Мнениеот JOY » Вто 14 апр 2009 15:06


Или прословутия термо датчик на водата :banghead:.Но пък шом се съмняваш, че влагата прави мизерии може и бубина да е.


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 1043 AAU бензин проблем с обороти (студена)

Мнениеот chy » Вто 14 апр 2009 15:44


Освен тези неща,нещо по-прозаично:ремъка на алтернатора стегнат ли е колкото трябва...или е поолабен :roll:


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Поло 1043 AAU бензин проблем с обороти (студена)

Мнениеот maslinkov » Вто 14 апр 2009 15:52


Ако е от влагата може да е и от пукната дистрибуторна капачка също.


Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Re: Поло 1043 AAU бензин проблем с обороти (студена)

Мнениеот nosex » Вто 14 апр 2009 16:54


Taкааа, първо благодаря ви за предположения, другари! :mrgreen:
Да опишем накратко:
- температурен датчик (ева ли го, как да го проверя дали бути като 'ората?!? :shock )
- датчик на Хол (същата греда като горното)
- пукната дистрибуторна капачка (само знам, че не съм я сменял от както съм собственик на кочината. На външен вид е шукаритетна)
- ремъка е сменян преди 27000 км., на пипане си е стегнат :oops:

Акумулаторът, може ли да е виновник примерно? :roll:

Май, трябва да ги почвам едно по едно :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Поло 1043 AAU бензин проблем с обороти (студена)

Мнениеот Anbuch » Сря 15 апр 2009 8:26


Щом не те беше срам...... :wink:

за термодатчика : Махаш буксата на синия датчик до термостата и мериш съпротивлението между двата пина. За AAU показанията трябва да са такива :
Anbuch написа:при 20 градуса съпротивлението трябва да варира от 2000 до 2750 ома
и съответно :
при 40 градуса - 1000 до 1500
при 60 градуса - 525 до 675
при 80 градуса - 300 до 375

При 80 градуса може датчика да работи коректно ,но при примерно под 40 градуса не

За датчика на Хол : viewtopic.php?f=7&t=115464&hilit=%D0%B4%D0%B0%D1%82%D1%87%D0%B8%D0%BA%D0%B0

След като започва да се оправя на 70 градуса,я остави да поработи малко с проблема (да речем до 50 градуса),свали и четерите свещи на колата и ги разгледай дали са еднакви. Да няма някоя такава
Изображение
или пък между електродите си да има парченца нагар

Свали си дистрибуторната капачка и я разкледай отвътре да няма следи от пробив. Пробива на капачката представлява малки пукнатини от вътрешната и страна ,все едно са капиляри. Виж да не и е износен централният електрод,този който е в основата и и е на пружинка.. Изтъркай нагара от четерите електрода на капачката ,както и от "допирната" повърхност на палеца с тях (да се покаже меденият им цвят)
За ремъка.... натискаш го точно посредата между ролките,трябва да потъва не повече от 1 см надолу


Потребителски аватар
M_POLO
Мнения: 495
Регистриран на: Сря 23 юли 2008 21:14
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBAB
Местоположение: София

Re: Поло 1043 AAU бензин проблем с обороти (студена)

Мнениеот M_POLO » Сря 15 апр 2009 10:51


при мен се появява същият проблем и на 70 С перфектно работи ходих при едни момчинца и ми казаха че най- вереоятно всичко е от накакви датчици на моноинжекцията ма били малко скъпички :banghead: надявам се да съм ти помогнал :lol:


Потребителски аватар
swissmad
Мнения: 176
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Поло 1043 AAU бензин проблем с обороти (студена)

Мнениеот swissmad » Сря 27 май 2009 20:53


Датчика на хол на мойто Поло се е....ше като загрее двигателя. Като беше студен нямаше проблем


Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Re: Поло 1043 AAU бензин проблем с обороти (студена)

Мнениеот nosex » Пет 03 сеп 2010 15:53


Понеже проблема все още не изчезва...
Та ще се опитам да си проверя температурния датчик (синия) дали бачка нормално.
Понеже съм пълен лаик, а в момента нямам парички за диагностика (не знам и дали въобще там ще излезе проблема, ако е от датчик), но пък за сметка на това съм инат, да питам:

Трябва да паля колата и тогава да откачам датчика и да меря съпротивлениеъто между пиновете, или да я паля след като е откачен?
Ако не тресе, глъхне и гасне при откачен датчик рано сутрин, най-вероятно ще е в него проблема?!?

А дано mhihi


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Поло 1043 AAU бензин проблем с обороти (студена)

Мнениеот lrlmodo » Пет 03 сеп 2010 16:18


Мисля че около 90гл даваше 150-200 ома съпр.
Ами откачи го докато работи мотора, трябва да вдигне обороти катто го откачиш.
Показател е че работи някак си mhihi
После замери при 90 колко показва и така


nebotone
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 5:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: velingrad

Re: Поло 1043 AAU бензин проблем с обороти (студена)

Мнениеот nebotone » Чет 09 сеп 2010 6:16


момчета стана ми интересно защото имах същия проблем преди време
един руснак ми каза как да реша проблема без да се набутвам излишно
оказасе че повечето фолцвагени по някакъв начин си умасляват дроселовата клапа
между нея и корпоса на инжекциона на определен пробе километри се получава нещо като микро филм
много тънак слой маслено рокритие което влияе на тихите абороти

та значи съвета на руснака беше просто да почистя мноко добре дроселовата клапа спамучен парцал
при мене се полочава кажи речи на 25000 - 30000 хиляди и всеки път номера с пърцала минава
не казвам че при тебе ще стане но няма дати стува нищо да упиташ УСПЕХ



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта