Колеги, тръбата за топлия въздух, дето се свързва към ламарината над изпускателните колектори и отива към клапата и съответно въздушния филтър реших да я сменям и възникна следният въпрос:
Да я нахлузя ли до долу до ламарината над изп. колектори, или да оставя малко топъл въздух да излиза навън през двата процепа, дето са отстрани на металната тръба?
Тръбата за топлия въздух
-
stefan_doc
Тръбата за топлия въздух
Последна промяна от stefan_doc на Нед 10 окт 2010 10:55, променено общо 3 пъти.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Тръбата за топлия въздух
До долу
-
stefan_doc
Re: Тръбата за топлия въздух
abcd написа:От любопитство измерих с контактния термометър градусите на изхода на колектора на изпускателните тръби-180. Този изход има два прозореца над които има две бомбирани пъпки. Изглежда гъвкавата траба не трябва да се вкарва по-дълбоко от тях за да става известно смесване с въздух и извън колектора. Наистина 180 градуса ми се виждат много. За съжаление аз бях натикал тръбата до края. Ако някой колега е виждал оригинален монтаж нека да сподели.
Това мнение ме накара да се запитам докъде се надява. Но щом сте сигурни, че е до долу - о. к.
-
stefan_doc
Re: Тръбата за топлия въздух
Сложих я до долу. Колата върви добре, но цялата система включително възд. филтър е доста топла. Това нормално ли е?
- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тръбата за топлия въздух
Сложих я до долу. Колата върви добре, но цялата система включително възд. филтър е доста топла. Това нормално ли е?
Би трябвало да е нормално според мен, все пак смуче горещ въздух.
Аз моята съм я махнал.
-
stefan_doc
Re: Тръбата за топлия въздух
На тройника не трябва ли да има клапа, дето да го спира при над 20 градуса?
- PzKpfW
- Мнения: 247
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тръбата за топлия въздух
В корпуса на въздушния филтър има нещо като термостатче, което под определена температура пуска вакум към клапата за топло/студено. При мене обаче има проблем и имам постоянно подаден вакум към клапата, затова съм запушил вакумното маркуче и съм откачил смукателната тръба от клапата. При средни и високи температури няма никакви проблеми, слагам го само зимно време. Ще е интересно ако някой се е занимавал с това така наречено термостатче да разкаже устройството и принципа му на работа 
-
velizar987
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 03 фев 2008 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тръбата за топлия въздух
.
Последна промяна от velizar987 на Вто 18 сеп 2012 14:38, променено общо 1 път.
- PzKpfW
- Мнения: 247
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тръбата за топлия въздух
velizar987 написа:Здравейте,
На моята кола и липсва вакуумната тръбичка от термостата в кутията на въздушния филтър. От единия изход на термостата излиза тръбичка до клапата, регулираща топлия/студен въздух. От другия изход на термостата трябва да идва вакуум от някъде.
Та въпросът ми е откъде да взема вакуум. Единственото възможно място което виждам е на маркуча за сервото на спирачките(там има фабричен тройник). Как е направено оригинално при вас?
Поздрави
Вакуума идва точно от тройника, който е на маркуча за сервото. Предполагам, че щом е бил изолиран, значи имаш проблем като описания от мене по-горе. Нищо не пречи да пробваш и да видиш, все пак зимата наближава
- joro_g400
- Мнения: 659
- Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тръбата за топлия въздух
Това не ти трябва на колата.Личен опит
Не ангажирам с мнение раздел поло
Не ангажирам с мнение раздел поло
-
stefan_doc
Re: Тръбата за топлия въздух
На мене, дето съм започнал тази тема вместо да ми стане ясно ми става още по-неясно.
1. Тази клапа за топло-студено в тройника, дето се свързват топлия въздух от въздуховода, който идва от колекторите и студения от към калника, там ли се намира?
2. Естественото положение на клапата - ако към нея не се подава нищо от термостатчето, какво е?
3. "Термостатчето" явно е във въздушния филтър, но къде по-точно?
4. Тръбичките от термостатчето до клапата и до тройника, от който се взимал вакуум откъде минават?
Въпроси 3 и 4 се малко глупави, но 1 и 2 ми се виждат важни, за да си представя целия процес.
1. Тази клапа за топло-студено в тройника, дето се свързват топлия въздух от въздуховода, който идва от колекторите и студения от към калника, там ли се намира?
2. Естественото положение на клапата - ако към нея не се подава нищо от термостатчето, какво е?
3. "Термостатчето" явно е във въздушния филтър, но къде по-точно?
4. Тръбичките от термостатчето до клапата и до тройника, от който се взимал вакуум откъде минават?
Въпроси 3 и 4 се малко глупави, но 1 и 2 ми се виждат важни, за да си представя целия процес.
-
velizar987
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 03 фев 2008 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тръбата за топлия въздух
.
Последна промяна от velizar987 на Вто 18 сеп 2012 14:38, променено общо 1 път.
Re: Тръбата за топлия въздух
На 999 AER отдолу на кутията на въздушния филтър има два изхода. Левия /откъм маркуча от картера/ отива с тънко маркуче до клапата /както каза колегата по-горе/. От дясно /на 10-тина см./ има втори изход от който излиза друго маркуче до тройника откъм сервото.
Ако помислиш, нормално е вакума към сервото да няма общо с температурата на въздуха и да се взима от друго място.
А тези които ти казват, че тези неща не са важни и са ги махнали - не ги слушай. Те после се оплакват от висок разход на гориво, особено през зимата.
Ако помислиш, нормално е вакума към сервото да няма общо с температурата на въздуха и да се взима от друго място.
А тези които ти казват, че тези неща не са важни и са ги махнали - не ги слушай. Те после се оплакват от висок разход на гориво, особено през зимата.
- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Тръбата за топлия въздух
gavas написа:На 999 AER отдолу на кутията на въздушния филтър има два изхода. Левия /откъм маркуча от картера/ отива с тънко маркуче до клапата /както каза колегата по-горе/. От дясно /на 10-тина см./ има втори изход от който излиза друго маркуче до тройника откъм сервото.
Ако помислиш, нормално е вакума към сервото да няма общо с температурата на въздуха и да се взима от друго място.
А тези които ти казват, че тези неща не са важни и са ги махнали - не ги слушай. Те после се оплакват от висок разход на гориво, особено през зимата.
При мен АЕА моноинжекцион,това маркуче е сложено в метална тръбичка която се намира на гърба на моното/към купето/и до нея е тръбата от клапана за изсмукване на бензиновите пари.И моето беше към сервото ,но майстора/елкон/ я премести.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта
