Здравейте колеги, имам следния проблем с ключа:
1 Не винаги успява да заключи/отключи колата - по често успява да заключи, но отключването е проблем - колата е с вградена аларма и като се отключи ръчно и отвори почва едно бибипкане и натискане по бутона за отключчване докато спре... трагедия. Светодиода на ключа си свети при натискане, но колата не реагира всеки път адекватно.
2. Пробвах със замяна на батерията - според мен гнездото е за една батерия, но AUTODATA показва, че е за две - как е всъщност? Когато купих колата, в ключа нямаше батерия.
3. Исках да "обуча" ключа - в AUTODATA пише първо да се включи запалването, после да се заключи шофьорската врата - как да стане това едновременнно?
4. Някой знае ли къде се намира приемника/антенката/блока за управление на централното/алармата?
Благодаря предварително
проблем с ключ/централно на POLO 6N2
проблем с ключ/централно на POLO 6N2
- Прикачени файлове
-
- ето го ключа
- polo key picture.jpg (7.62 KиБ) Видяна 1550 пъти
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: проблем с ключ/централно на POLO 6N2
По 3: Трябва да имаш два ключа за да можеш да обучиш! Оригиналния с чипа да е в патрона за запалване, за да знае колата че това и е истинския ключ, а този който ще обучаваш трябва да е във патрона на вратата!
Относно броя на батериите ... според ЕТКА пише че е 1 с капацитет 3V! За пасат В4(като твоя)пише че батерията е 1,5V а принципно тези дистанционни работят на 3V, т.е. Аутодата е права - 2 батерии последователно но за Пасат, не за Поло!Но и за там понеже с тези размери има батерии на 3V, aз бих сложил една такава!
Съвет ... свали платката и самите бутончета отдолу ги намажи с графит от молив, най вероятно не правят хубав контакт и затова е цялата дандания!
тук експертно мнение се надяваме да даде Vladko .... той е нечовешки силен в тази област!
))
Поздрави!
П.С. Ти защо не си обучиш ключа през VAG-COM? Не знаеш пин-а на имобилайзера ли?
дано и N1P0 прочете, защото неговия ключ на "Звяра" е такъв и ще каже със сигурност при него как е!
Относно броя на батериите ... според ЕТКА пише че е 1 с капацитет 3V! За пасат В4(като твоя)пише че батерията е 1,5V а принципно тези дистанционни работят на 3V, т.е. Аутодата е права - 2 батерии последователно но за Пасат, не за Поло!Но и за там понеже с тези размери има батерии на 3V, aз бих сложил една такава!
Съвет ... свали платката и самите бутончета отдолу ги намажи с графит от молив, най вероятно не правят хубав контакт и затова е цялата дандания!
тук експертно мнение се надяваме да даде Vladko .... той е нечовешки силен в тази област!
Поздрави!
П.С. Ти защо не си обучиш ключа през VAG-COM? Не знаеш пин-а на имобилайзера ли?
дано и N1P0 прочете, защото неговия ключ на "Звяра" е такъв и ще каже със сигурност при него как е!
Re: проблем с ключ/централно на POLO 6N2
Благодаря за отговора, но не знам PIN-a на имобилайзера(не знами от къде мога да го получа или видя). Не знам и къде е модула/блока за управление, който съдържа приемника от клю, да проверя дали там няма някакъв проблем, защото цялата работа ми прилича на лоша комуникация между ключа и приемника. Някой знае ли как мога да проверя качеството на излъчвания от ключа сигнал? Някакъв по-прост вариянт на приемнник, от който да се вижда дали ключа въобще излъчва сигнал?
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: проблем с ключ/централно на POLO 6N2
Това и на мен ми е интересно, защото на Голф 4ката на жената, от известно време доста падна обхвата на дистанционното(оригиналния ключ от сгъваемите)! Преди отключваше от 50-60м ..... сега някой път пот 5 му е трудно!
Чакаме Владко да напише нещо!
Чакаме Владко да напише нещо!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта