проблем с ключ/централно на POLO 6N2

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
krassy
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 19 авг 2009 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

проблем с ключ/централно на POLO 6N2

Мнениеот krassy » Сря 29 сеп 2010 9:37


Здравейте колеги, имам следния проблем с ключа:
1 Не винаги успява да заключи/отключи колата - по често успява да заключи, но отключването е проблем - колата е с вградена аларма и като се отключи ръчно и отвори почва едно бибипкане и натискане по бутона за отключчване докато спре... трагедия. Светодиода на ключа си свети при натискане, но колата не реагира всеки път адекватно.
2. Пробвах със замяна на батерията - според мен гнездото е за една батерия, но AUTODATA показва, че е за две - как е всъщност? Когато купих колата, в ключа нямаше батерия.
3. Исках да "обуча" ключа - в AUTODATA пише първо да се включи запалването, после да се заключи шофьорската врата - как да стане това едновременнно?
4. Някой знае ли къде се намира приемника/антенката/блока за управление на централното/алармата?
Благодаря предварително
Прикачени файлове
polo key picture.jpg
ето го ключа
polo key picture.jpg (7.62 KиБ) Видяна 1550 пъти
polo key battery.JPG
това казва AUTODATA за батерията
polo key programing.JPG
това за програмирането




Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: проблем с ключ/централно на POLO 6N2

Мнениеот Koksan » Сря 29 сеп 2010 12:59


По 3: Трябва да имаш два ключа за да можеш да обучиш! Оригиналния с чипа да е в патрона за запалване, за да знае колата че това и е истинския ключ, а този който ще обучаваш трябва да е във патрона на вратата!

Относно броя на батериите ... според ЕТКА пише че е 1 с капацитет 3V! За пасат В4(като твоя)пише че батерията е 1,5V а принципно тези дистанционни работят на 3V, т.е. Аутодата е права - 2 батерии последователно но за Пасат, не за Поло!Но и за там понеже с тези размери има батерии на 3V, aз бих сложил една такава!
Съвет ... свали платката и самите бутончета отдолу ги намажи с графит от молив, най вероятно не правят хубав контакт и затова е цялата дандания!

тук експертно мнение се надяваме да даде Vladko .... той е нечовешки силен в тази област! :)))

Поздрави!

П.С. Ти защо не си обучиш ключа през VAG-COM? Не знаеш пин-а на имобилайзера ли?
дано и N1P0 прочете, защото неговия ключ на "Звяра" е такъв и ще каже със сигурност при него как е!


krassy
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 19 авг 2009 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: проблем с ключ/централно на POLO 6N2

Мнениеот krassy » Чет 30 сеп 2010 8:30


Благодаря за отговора, но не знам PIN-a на имобилайзера(не знами от къде мога да го получа или видя). Не знам и къде е модула/блока за управление, който съдържа приемника от клю, да проверя дали там няма някакъв проблем, защото цялата работа ми прилича на лоша комуникация между ключа и приемника. Някой знае ли как мога да проверя качеството на излъчвания от ключа сигнал? Някакъв по-прост вариянт на приемнник, от който да се вижда дали ключа въобще излъчва сигнал?


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: проблем с ключ/централно на POLO 6N2

Мнениеот Koksan » Чет 30 сеп 2010 16:03


Това и на мен ми е интересно, защото на Голф 4ката на жената, от известно време доста падна обхвата на дистанционното(оригиналния ключ от сгъваемите)! Преди отключваше от 50-60м ..... сега някой път пот 5 му е трудно! :)

Чакаме Владко да напише нещо! :)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта