Преден теглич - проблеми и решение?
- kimbaten
- Мнения: 339
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Преден теглич - проблеми и решение?
Колеги, в предишни постове бях споделил неволите си около факта че откакто купих полото му липсва предния теглич който се завива към бронята, така - тегличи пробвах няколко от различни полота, но теглича така и не стана в дупката. Последният път когато пробвахме с един приятел, той ми даде идея че е много вероятно оригиналния теглич да е счупен вътре и за това да го няма, а и парчето което е навито вътре да пречи на новия да бъде завит в отвора.
Тъй като дупчицата през която може да се оперира е много тясна и всякакви манипулации са много сложни, искам да питам ако някой от вас има подобен опит или идея как да отстраня парчето (ако е вътре) да сподели, защото е много лошо без теглич. Разчитам на вашето комбинативно мислене и опит колеги,
благодаря ви предварително.
- budimir
- Мнения: 104
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 21:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
За да си сигурен, дали не е останало парче в отвора за теглича, просто иди при някой със същото поло и го помоли да сравните. Ако всичко е наред, отиваш при стругар, той ще си замери каквото трябва и ще ти изработи необходимия накрайник. Но най-вече ти пожелавам да не изпадаш в ситуация в която ти е необходим теглич 
- budimir
- Мнения: 104
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 21:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
След като пусна предната тема и на мен ми стана интересно как седи въпроса с теглича. Затова го гледах на моето как е. Със сигурност се вижда резба, но дали е права или обратна, това не съм гледал. Предполагам че е права. Ако е така, има едни екстрактори, нещо като конусен мечик за навиване на резба в отвори но с обратна резба. Пробива се съответната дупка според размера му, и след това се навива екстрактора в посока на развиване на резбата. Когато конуса затегне, би трябвало да почне да се развива остатъка от стария теглич. Има възможност да е клеясала резбата. Тогава ще ти трябва и някакъв препарат за клеясали съединения. Не ти препоръчвам да се захващаш сам, ако никога не си се занимавал с подобни неща. Иди на майстор да ти помогне.
- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
моя е скъсан вътре, като го осветиш с фенерче би трябвало да видиш има ли проход навътре или не
Ако е скъсан като моя, след толкоз време каране зиме и лете, във води, калища цапотии и т.н. се мии на ума че тва нещо ней заклинило вътре баш как си требе
Моето решение, когато се е налагало да ме теглят (веднъж заради акумулатор и няколко пъти заради горива... или по-скоро липсата на такива), е било да закопчавам клипса на въжето директно на торсионната щанга
И никога досега не съм имал никакви проблеми, даже наскоро при ремонта на предницата умишлено се врях в канала отдолу за да огледам тампоните които я държат.
Не са мръднали
тъй че не са занимаайти с глупости, когат ви се наложи закопчавате отдолу на торсиона и си свиркате
Ако е скъсан като моя, след толкоз време каране зиме и лете, във води, калища цапотии и т.н. се мии на ума че тва нещо ней заклинило вътре баш как си требе
Моето решение, когато се е налагало да ме теглят (веднъж заради акумулатор и няколко пъти заради горива... или по-скоро липсата на такива), е било да закопчавам клипса на въжето директно на торсионната щанга
И никога досега не съм имал никакви проблеми, даже наскоро при ремонта на предницата умишлено се врях в канала отдолу за да огледам тампоните които я държат.
Не са мръднали
тъй че не са занимаайти с глупости, когат ви се наложи закопчавате отдолу на торсиона и си свиркате
- kimbaten
- Мнения: 339
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
minimiro написа:моя е скъсан вътре, като го осветиш с фенерче би трябвало да видиш има ли проход навътре или не
Ако е скъсан като моя, след толкоз време каране зиме и лете, във води, калища цапотии и т.н. се мии на ума че тва нещо ней заклинило вътре баш как си требе![]()
Моето решение, когато се е налагало да ме теглят (веднъж заради акумулатор и няколко пъти заради горива... или по-скоро липсата на такива), е било да закопчавам клипса на въжето директно на торсионната щанга
И никога досега не съм имал никакви проблеми, даже наскоро при ремонта на предницата умишлено се врях в канала отдолу за да огледам тампоните които я държат.
Не са мръднали
тъй че не са занимаайти с глупости, когат ви се наложи закопчавате отдолу на торсиона и си свиркате
сега... тъп въпрос - тая щанга е коя точно? двате кръгли черни "неща" дето първо се виждат когато погледнеш отдолу - там ли го връзваш? и ако е така, не се ли лангърка на ляво и дясно когато те теглят?
ето тука ли?

- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Tochno taz pru4ka koyato si posochil e torsionnata shtanga
mi za langurkaneto, sigur hodi kukata.... ma po dale4e ot tamponite prednite nema kude da ide
V kraya na kraishtata vuprosa e da se nameri nyakakvo reshenie, i dokato tursite strugar, jelezar, shloser koito eventualno moje bi da vi reshi problema vi pokazvam moeto vremenno reshenie
i taka 2 godini
P.S. Sory za lat, neshto ot sutrinta XP-to se *be i ne ibaa cyr nikude i v nishto
P.S.2. A i kredora ne go vijdam
mi za langurkaneto, sigur hodi kukata.... ma po dale4e ot tamponite prednite nema kude da ide
V kraya na kraishtata vuprosa e da se nameri nyakakvo reshenie, i dokato tursite strugar, jelezar, shloser koito eventualno moje bi da vi reshi problema vi pokazvam moeto vremenno reshenie
P.S. Sory za lat, neshto ot sutrinta XP-to se *be i ne ibaa cyr nikude i v nishto
P.S.2. A i kredora ne go vijdam
- kimbaten
- Мнения: 339
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ТАКА... не знам да се радвам ли или не... има една добра и една лоша новина:
добрата е че в дупката няма счупени парчета нито някакъв остатък от теглич.
Лошата (ако е лоша) е че резбата е съвсем друга от тези които съм виждал.. ситна прилича на резба за обикновен болт примерно Ф10 мм. не видях дали е права или обратна.
Някой от вас да знае нещо по въпроса дали съществуват друг чешит тегличи за поло или дайте акъл от каква кола може да стане?
Остава най-лесния вариант да се опитам да навия обикновен болт със съответния размер и ако стане на резбата да дам някой просто да "капне" една халка на главата на болта.. ще опитам и ще пиша после.
...и все пак ако някой е срещал подобен казус нека сподели опита си.
добрата е че в дупката няма счупени парчета нито някакъв остатък от теглич.
Лошата (ако е лоша) е че резбата е съвсем друга от тези които съм виждал.. ситна прилича на резба за обикновен болт примерно Ф10 мм. не видях дали е права или обратна.
Някой от вас да знае нещо по въпроса дали съществуват друг чешит тегличи за поло или дайте акъл от каква кола може да стане?
Остава най-лесния вариант да се опитам да навия обикновен болт със съответния размер и ако стане на резбата да дам някой просто да "капне" една халка на главата на болта.. ще опитам и ще пиша после.
...и все пак ако някой е срещал подобен казус нека сподели опита си.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта
