ако се е скъсало при ръчката вътре в купето.погледни дали няма възможност да се хване с клещи /достатъчни са и 3мм./.
ако не става другият вариант е с кука от тел и да се бърка под колата покрай радиатора.
GOLFER, въпреки че не съм пробвала още това с телта, ще попитам това, което пита и Биол от форума: "има метална планка точно пред механизма"
за всеки случай...
мисълта ми е да се бръкне отдолу покрай радиатора и да се хване жилото заедно с кожуха и да се дръпне.
случвало ми се е на няколко коли и съм успявал по този начин.
оказа се, че няма нужда да се бърка чак отдолу, поне на моето Поло, а може да се бръкне през решетката, ако успееш да видиш задействащия механизъм в горната част (мисля, че е нещо подобно на #11 на схемата) и го дръпнеш (бутнеш) надясно - готово!
: