Здравейте колеги,
Проблема е следния: Колата си запалваше от раз, но от една седмица немога да я подкарам самостоятелно. Дойде един колега и ми даде ток от неговия акумулатор и успешно запалих, покарах из града около час и половина да позареди акумулатора без да пускам други консуматори и всичко наред, почна сама да си пали два три пъти, оставих я един ден без да я пипам и вчера сутринта пак си запали спокоино. Днес пак отивам да я припаля и Греда... пак неможе да завърти. един два пъти ... не иска и не иска. Пробвах дали всичко си работи - таблото свети, фаровете светят работят чистачките, радиото и другите консуматори т.е. има някакъв ток в акумулатора, но или не достига за запалване или има друг проблем които немога да разбера.
Малко инфо за колата. Модел Поло Класик (седан) 1,6i Бензин, 2001. Акумулатора е Бош силвър необслужваем 12V 54Ah.
Колата е във варна, ако има колеги които могат да хелпнат моля да се отзоват.
P.S. Технически не съм добре запознат с колите така че извинете моята необразованост.
Polo Classic 2001 Проблем с паленето
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Polo Classic 2001 Проблем с паленето
Маи си за нов акумолатор вземи един приятел с мултицет -докато въртиш на стартер да гледа колко показва ако пада под 10 волта-нов акумолатор че като застудее още малко ще ти занулява и часовника ако си стои на 12 волта-имаш волтаж но не и ампераж-пак честитка.Провери и алтенатора колко зарежда на празен ход трябва да около 13,4-отиваш на смяна на реле регулатор .
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Polo Classic 2001 Проблем с паленето
А ако акумулатора се окаже в ред - температурен датчик или датчик на Хол.
-
Beslan
- Мнения: 9
- Регистриран на: Сря 16 юни 2010 22:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kazanlyk
Re: Polo Classic 2001 Проблем с паленето
Най-вероятно ще се окаже акумулатор, Пробвах с други акумулатори на познати и с всичките запали от раз.
Та... предстои ми покупката на Акумулатор. По каталог на BOSCH http://www.bosch.bg/bg/products/car_equip/downloads/ba_catalog.pdfвидях че за моя модел са сложили S5 54Ah. Та въпроса ми е такъв ли да търся или с малко по-голям ампераж?
Та... предстои ми покупката на Акумулатор. По каталог на BOSCH http://www.bosch.bg/bg/products/car_equip/downloads/ba_catalog.pdfвидях че за моя модел са сложили S5 54Ah. Та въпроса ми е такъв ли да търся или с малко по-голям ампераж?
Последна промяна от Beslan на Чет 07 окт 2010 15:58, променено общо 1 път.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Polo Classic 2001 Проблем с паленето
Избери си с по - голям стартов ток, а ампеража гледай по каталога. За тези Бош силвър съм чувал и лоши отзиви, въпреки че ги дават с удължен живот. Ако си с аларма си провери и помпата на централното, че моята отказа днес и цялата бе пълна с вода и ми казаха че може да е разреждала и акумулатора.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта