Полото по зле не е било
Полото по зле не е било
Здравейте "колеги",от една седмица насам имам страшен проблем с полото,сутрин трудно пали,а като запали поддържа 500 оборота,като загрее същата работа,и от време на време се мъчи да гасне,и си гасне като си поиска.Ходих на диагностика,казаха ми дроселовата клапа,сега е чиста,като нова е но промяна няма.Някои може ли да ми каже ,дали може да е стъпковия мотор или какво друго може да е.Полото е 1997 г.,1.6 инж.,забелязах че до казанчето за антифриза,отляво има едно черно малко нещо с две маркучета,(и две кабелчета които идват от датчика който е на казанчето),та като махна едното маркуче започва да смуче въздух от там и като е загряла общо взето при това положение си работи нормално,но проблема сутрин като е студена пак си го има,а пък и това не е решение на целия проблем ,но някои ако ,каже какво е това черното нещо ,и ми помогне за решението на проблема,е безценен.Предварително благодаря на сулидарните колеги,все пак и аз имам с какво да помогна ако се наложи!!!
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Полото по зле не е било
Намери читав дросел и пробвай с него
Това, че твоя е чист не означава, че TPS-са и стъпковия мотор, които са в корпуса на дросела са ОК. Щом като и даваш да смукне въздух си бачка ОК, значи е възможно дросела да не отваря достатъчно за да осигури необходимото количество въздух. Ако е така, причини за това не отваряне може да са няколко. Същия дросел като твоя (1.6 АЕЕ) е при 1.0 AER и 1.4 АЕX, така че, ако имаш приятели с Поло или Голф с тези мотори можеш да вземеш дросел от тях или да ги размените. Проблема може да е от много неща, но да се надяваме, че повечето са отхвърлени при диагностиката. Като ти казаха "дросел", казаха ли какво точно му е на дросела?
Re: Полото по зле не е било
ами казаха ми че бил зацапан и това иначе си бил ок .а стъпковото моторче за празния ход,къде се намира,как изглежда?
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Полото по зле не е било
Чети внимателно, написал съм по-горе къде се намира стъпковия мотор. Не можеш да го видиш или ремонтираш.
Каспър написа:... TPS-са и стъпковия мотор, които са в корпуса на дросела...
Re: Полото по зле не е било
Ами,колега направих,както ми каза,сложих дросел от друга кола,и направо полото "заспа",без адаптации и махане на акомулатор,така,че сега трябва да си взема нов дросел,и започвам да избирам,ако си запознат с марки,цени,гаранции-няма да е лошо да чуя и твоето мнение!!!.Благодаря предварително!
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Полото по зле не е било
Занапред се сещай по-често за търсачката
viewtopic.php?f=5&t=220017&hilit=%D0%B4%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BB
viewtopic.php?f=5&t=220017&hilit=%D0%B4%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BB
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта