Обръщане на волан на 6N
-
lion_heart002
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Обръщане на волан на 6N
Здравейте,скоро ще имам едно 6N и сигурно ще си го оставя за втора кола.Искам да попитам освен рейката,таблото и удължаване на инсталацията,какво друго и как трябва да се направи.Някой дето е правил процедурата тук има ли?Мотора е 1.4 и мисля,че не е 16v.Благодаря предварително!
Re: Обръщане на волан на 6N
Не се лъжеш. И чистачките също. Нали трябва да "махат" на другата страна. Към колегата купувач - не е ли по-евтино (по-скоро по не е толкова енерго и времеемко)да си вземеш 6Н лява дирекция. Все пак цените им не са чак толкова високи, дали си струва занимавките и евентуалните проблеми? Това всъщност ти си го решаваш, но мисълта ми е щом ще е втора кола, защо не си я оставиш дясна?
В крайна сметка като изключим съветите, които не си ми искал, - Да не забравиш и чистачките и те трябва да се сменят. Виждал съм "десни" чистачки на "ляв" волан - забравени от майстора или липса на на части, не знам, но при всички случаи намаляват видимостта, а с настъпването на есента, респективно зимата и последващата пролет, смятам, видимостта е важна за пътната безопасност (както и през лятото, разбира се, Б.А.)
Поздрав и успех!
В крайна сметка като изключим съветите, които не си ми искал, - Да не забравиш и чистачките и те трябва да се сменят. Виждал съм "десни" чистачки на "ляв" волан - забравени от майстора или липса на на части, не знам, но при всички случаи намаляват видимостта, а с настъпването на есента, респективно зимата и последващата пролет, смятам, видимостта е важна за пътната безопасност (както и през лятото, разбира се, Б.А.)
Поздрав и успех!
-
lion_heart002
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Обръщане на волан на 6N
Полото е подарък!
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Обръщане на волан на 6N
Ще ти стъпи около 2000лв само работата обръщането на дирекцията ако не са вдигнали цените с тия англичанки
-
lion_heart002
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Обръщане на волан на 6N
Идеята ми е да си купя необходимите части и да си го направя сам!Иначе се обезмисля,както казах колата няма да я плащам(достатъчно е стара),не мисля да плащам и на ''майстори''!
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Обръщане на волан на 6N
Изпадат оферти от форума и можеш да си го сглобиш за малко пари. Иначе фарове, мокет, инсталация, чистачки, огледала, козола за педали, кормилна рейка, таблото и сигурно въздуховодите по него. Филм си е, но ако изпаднат части и ще си го правиш сам, защо не?
Re: Обръщане на волан на 6N
Зящо не го покараш известно време да видиш дали ще свикнеш и после да кормиш, ако не те радва упражнението ??? Ако го оставиш десняк ептен без пари ще ти излезе 
-
lion_heart002
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Обръщане на волан на 6N
Благодаря за мненията,исках да знам основно какви части ще ми трябват,пролетта като го правя ще постна снимки и информация точно при този модел кое как се прави!
- hooligans
- Модератор

- Мнения: 18738
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Обръщане на волан на 6N
kaiser666 написа:Изпадат оферти от форума и можеш да си го сглобиш за малко пари. Иначе фарове, мокет, инсталация, чистачки, огледала, козола за педали, кормилна рейка, таблото и сигурно въздуховодите по него. Филм си е, но ако изпаднат части и ще си го правиш сам, защо не?
+ стопове

- bbboiko2004
- Мнения: 4314
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Обръщане на волан на 6N
Като човек правил тази галимация (не на поло ) мога да ти кажа кое сменяш
рейка,конзолата за педалите инсталацията не се удължава а се скъсява (лично си купих цялата инсталация от такава кола с ляв волан и си го прекарах без да режа и да правя нищо ), чистачките защото махат на обратно, табло и съответно въздухопроводите от централното тяло до духалките.Огледалата няма смисъл да сменяваш като смениш инсталацията (ако са ел де) сменяш инсталацията вътре във вратата от лявата на дясната врата и си купуваш копчета за да може да ги управляваш, защото тези от десния волан са на дясната врата както знаеш.
Не разбрах какво общо имат фаровете с десния волан
рейка,конзолата за педалите инсталацията не се удължава а се скъсява (лично си купих цялата инсталация от такава кола с ляв волан и си го прекарах без да режа и да правя нищо ), чистачките защото махат на обратно, табло и съответно въздухопроводите от централното тяло до духалките.Огледалата няма смисъл да сменяваш като смениш инсталацията (ако са ел де) сменяш инсталацията вътре във вратата от лявата на дясната врата и си купуваш копчета за да може да ги управляваш, защото тези от десния волан са на дясната врата както знаеш.
Не разбрах какво общо имат фаровете с десния волан
- Gecatawe
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Обръщане на волан на 6N
Фаровете трябва да се регулират може би...
Re: Обръщане на волан на 6N
За фаровете знам със сигурност че се регулират. А на теб човек ти казвам браво за занимавката. Това е много яко и много интересно(поне според мен). Кажи къде си и кога ще го правиш да дойда да ти помагам(ПРЕЧЯ). Ще чакаме снимки с нетърпение. 

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта
-някъде имаше подходяща тема.