масло и антифриз - поло 1.6, 75 КС, `97 - май с решение
- shotoman
- Мнения: 456
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: AEE 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
масло и антифриз - поло 1.6, 75 КС, `97 - май с решение
Колеги, полото ме мъчи много време. Пипаше по малко масло отначалото (около литър на 7000 км.). После забелязах, че и антифриза ми пада по малко. Полото е с газов инжекцион. Няма проблеми при палене, работа.....няма загуба на мощност и каквото и да е. Онзи ден смених гумички на клапаните, гарнитурата на капака на клапаните, маслото, всички филтри и т.н. Покарах колата 100-тина км. след което долях масло на средата м/у минимума и максимума и антифриз до максимума точно. Да вметна, че гумичките на клапаните бяха доста зле. След това минах още 250 км, през които ми се струваше, че като пусна парното понамерисва на масло (няма течове, предполагам, че при разглабянето е капнало тук там и трябва да пообгори). Днес сутринта, като вдигнах щеката ми се видя, че маслото е паднало леко под средата, а антифриза е вече на средата м/у минимума и максимума
И сега питам: Нормално ли е да понамерисва на масло в купето и кога ще се изчисти според вас? Днес ми се стори, че като я запалих студена замириса на масло. Това нормално ли е и възможно ли е и това да е заради разглабянето? Колата не пуши, или поне аз не мога да го хвана. За антифриза можете ли да ми дадете някаква идея
(( Така, както е тръгнало това поло ще ми стъпи на чудна цена
(((
Последна промяна от shotoman на Чет 14 апр 2011 10:08, променено общо 1 път.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Проблем с поло 1.6, 75 КС, `97
Виж дали са вкарали маркуча за картерните газове в "кутията" на въздушният филтър
Номер 28 на снимката

влиза в кутията (под нея) на 5 см от щеката за проверка на маслото
Номер 28 на снимката

влиза в кутията (под нея) на 5 см от щеката за проверка на маслото
- shotoman
- Мнения: 456
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: AEE 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с поло 1.6, 75 КС, `97
Там където влиза във въздушния филтър е изваден маркуча за картериалните газове. Това какво означава? Какво общо има с харченето на масло и антифриз 
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Проблем с поло 1.6, 75 КС, `97
Има общо с миризмата
Антифриза може да тече от много места - трябва да търсиш
Маслото или го гори - излиза синкаво бял дим от ауспуха и той е мазен
Или тече от някъде - ще трябва да огледаш
Или пък се събира при антифриза (в разширителното казанче за антифриза отгоре над антифриза има масло)
Или пък маслото и антифриза са се смесили и вместо масло като извадиш щеката за проверка на маслото има само бяла пяна
Мини не 250 км ,а поне 1000 без да доливаш нищо
Антифриза може да тече от много места - трябва да търсиш
Маслото или го гори - излиза синкаво бял дим от ауспуха и той е мазен
Или тече от някъде - ще трябва да огледаш
Или пък се събира при антифриза (в разширителното казанче за антифриза отгоре над антифриза има масло)
Или пък маслото и антифриза са се смесили и вместо масло като извадиш щеката за проверка на маслото има само бяла пяна
Мини не 250 км ,а поне 1000 без да доливаш нищо
-
tigerman
- Мнения: 6
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Проблем с поло 1.6, 75 КС, `97
Колега какво стана ,оправи ли колата?! И аз направих същите процедури,смених гумички,гарнитури,шлайф на клапаните..... но имам същия проблем... Ако си го оправил,сподели как? Благодаря,надявам се да се отзовеш....
- shotoman
- Мнения: 456
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: AEE 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с поло 1.6, 75 КС, `97
Онзи ден най-накрая успях да стигна до моя приятел в сервиза. Като разкачихме корите и оооо чудо.....всичко беше в масло. Как не съм загледал, че под колата сигурно е правило петно....не знам. Като махнахме капака на клапаните и свалихме и вала.....семеринга направо се беше обърнал. Мнооого масло е хвърляло от там. Като легнах по колата имаше пръски масло чак до резервояра отзад. Толкова много е текло. Сменихме семеринга, свалих и кутията за картерните газове заедно с маркуча. Беше пълна с бялата слуз, дето се образува зимата при калане на газ. След 40 мин. промиване с бензин и меглио.....всичко светеше
Сега карам и следя да видя колко масло ще харчи, но се надявам да няма разход или поне да е в минималните допустими граници. Смених и кабелите, моето приятелче ми сложи Тесла. Проверихме и свещите - всички бяха перфектно обгоряли с леко керемиден цвят. По пътя на логиката не би трябвало да гори масло. Почистихме ги и тях с един трифазен уред
Като мина 1000-1500 км ще пиша пак да ви кажа пипа ли още масло. На място изфорсирвам колата до 5000 оборота и няма и помен от пушек. Като я запаля сутрин на бензин студена няма пушек, има миризма, но тя е по-скоро на пренаситена смес според мен. Така, че стискайте палци да е приключила драмата с маслохаааарча ми
) 

- shotoman
- Мнения: 456
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: AEE 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с поло 1.6, 75 КС, `97
За антифриза - оказа се, че тече и продължава да тече от всички връзки на газаджиите. Стегнахме колкото можахме, но моя приятел ми каза, че газаджиите са сложили най-скапаните възможни маркучи, така че следващия път ще наредим маркучи на Гудиар и се надявам да приключим и драмата с антифриза. След като стегнахме на всякъде почти не ми пипа антифриз, но тук таме виждам капчици по връзките. 

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта