поло 9н с ксенон

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
muhtarov
Мнения: 147
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

поло 9н с ксенон

Мнениеот muhtarov » Сря 03 ное 2010 21:54


някой да има впечатления, да е слагал. да каже как е :?




Потребителски аватар
muhtarov
Мнения: 147
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: поло 9н с ксенон

Мнениеот muhtarov » Съб 06 ное 2010 15:09


Ето малко снимки какво стана със синята стрела :)

ксенона е 55вата 5000К

Изображение
--------------------------------------------------------------------------
Изображение
--------------------------------------------------------------------------
Изображение
--------------------------------------------------------------------------
Изображение
--------------------------------------------------------------------------
Изображение


Потребителски аватар
muhtarov
Мнения: 147
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: поло 9н с ксенон

Мнениеот muhtarov » Съб 06 ное 2010 15:11


лявата крушка се оказа малко проблемна сега преговаряме със продавача да ми я смени
светлината е малко по жълта как се забелязва


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: поло 9н с ксенон

Мнениеот Koksan » Съб 06 ное 2010 15:25


виждаш ли на снимките ти как е осветен буса отстрани преди и след ксенона и също така тревата на заден план???

Представи си че тревата е насрещно движещ се автомобил и края на тревата е нивото на погледа на водача! Както забелзваме, в единия случай ... изобщо не е осветена, а във втория е осветена директно ИЛИ ... в единия случай не заслепяваш никого, а в другия случай - Вадиш очите на насрещно движещият се! :beat_butt2


Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Re: поло 9н с ксенон

Мнениеот MaRtiNsKi » Съб 06 ное 2010 15:29


Ти детска колочка ли ще караш та да свети в очите на насрещнодвижещия се ???? Тревата,която е осветена на снимката,е все едно бронята ти на твоята колата.... фаровете му не светят високо! Но за всеки случай колегата да отиде за един реглаж на фаровете :да:

п.п Иначе много добре свети ксенона ;) Каква марката е колега :) Поздрави


Потребителски аватар
muhtarov
Мнения: 147
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: поло 9н с ксенон

Мнениеот muhtarov » Съб 06 ное 2010 15:42


и аз това се чудя. и доже първоначално като го сложих не бях кой знае колко впечатлен
но се надявам че с реглажа ще се оправи
тревата и при халоген и при ксенон се вижда еднакво високо :?

иначе ксенона го взех от ксенони.ком


Потребителски аватар
muhtarov
Мнения: 147
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: поло 9н с ксенон

Мнениеот muhtarov » Съб 06 ное 2010 15:45


Koksan написа:виждаш ли на снимките ти как е осветен буса отстрани преди и след ксенона и също така тревата на заден план???

Представи си че тревата е насрещно движещ се автомобил и края на тревата е нивото на погледа на водача! Както забелзваме, в единия случай ... изобщо не е осветена, а във втория е осветена директно ИЛИ ... в единия случай не заслепяваш никого, а в другия случай - Вадиш очите на насрещно движещият се! :beat_butt2



вече два дни карам с ксенона, никой не ми е присветвал. осветява доста ниско даже
през деня не се набива на очи, светината е неутрално бяла и се смесва със дневната


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: поло 9н с ксенон

Мнениеот Koksan » Съб 06 ное 2010 15:54


MaRtiNsKi написа:Ти детска колочка ли ще караш та да свети в очите на насрещнодвижещия се ???? Тревата,която е осветена на снимката,е все едно бронята ти на твоята колата.... фаровете му не светят високо! Но за всеки случай колегата да отиде за един реглаж на фаровете :да:

п.п Иначе много добре свети ксенона ;) Каква марката е колега :) Поздрави


Погледни сградата отзад в дясно!


Потребителски аватар
muhtarov
Мнения: 147
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: поло 9н с ксенон

Мнениеот muhtarov » Пон 08 ное 2010 18:20


днес обаче ме нахвърли една мисъл, може би е глупаво. Но ми се струва, че ...

разстоянието от центъра на рефлектора (фасунката) до намотката която прави светлина(при халоген) е по малко

от колкото при камерата с газ при ксенона която прави светлина

и ако намеря начин да прибера ксеноновата крушка малко понавътре, т.е. по-близо до центъра на рефлектора ще се получат доста по добри резултати :?


обаче не ми е ясно как ще затворя гумената капачка зад фара, тя и сега на косъм се прибира.


Потребителски аватар
BLADE8209
Мнения: 500
Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
Автомобил: Polo 6N2 2001
Двигател: AMF + remap
Местоположение: Дупница, Благоевград

Re: поло 9н с ксенон

Мнениеот BLADE8209 » Пон 08 ное 2010 22:29


muhtarov написа:днес обаче ме нахвърли една мисъл, може би е глупаво. Но ми се струва, че ...

разстоянието от центъра на рефлектора (фасунката) до намотката която прави светлина(при халоген) е по малко

от колкото при камерата с газ при ксенона която прави светлина

и ако намеря начин да прибера ксеноновата крушка малко понавътре, т.е. по-близо до центъра на рефлектора ще се получат доста по добри резултати :?


обаче не ми е ясно как ще затворя гумената капачка зад фара, тя и сега на косъм се прибира.

Колега немислиш ли че някой вече се е сетил затова, и затова има по хубави ксенони и по лоши реципрочно по скъпи (по прецизно направени) и по евтини (сглобени в час по трудово от китайчета). Забележи че има ксенони които светят все едно са в мъгла и други които светят бистро, има ксенони които в рефлекторен фар немофат да се регулират (да стане хубава линия) а други могат.


Потребителски аватар
muhtarov
Мнения: 147
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: поло 9н с ксенон

Мнениеот muhtarov » Вто 09 ное 2010 0:15


BLADE8209 написа:
muhtarov написа:днес обаче ме нахвърли една мисъл, може би е глупаво. Но ми се струва, че ...

разстоянието от центъра на рефлектора (фасунката) до намотката която прави светлина(при халоген) е по малко

от колкото при камерата с газ при ксенона която прави светлина

и ако намеря начин да прибера ксеноновата крушка малко понавътре, т.е. по-близо до центъра на рефлектора ще се получат доста по добри резултати :?


обаче не ми е ясно как ще затворя гумената капачка зад фара, тя и сега на косъм се прибира.

Колега немислиш ли че някой вече се е сетил затова, и затова има по хубави ксенони и по лоши реципрочно по скъпи (по прецизно направени) и по евтини (сглобени в час по трудово от китайчета). Забележи че има ксенони които светят все едно са в мъгла и други които светят бистро, има ксенони които в рефлекторен фар немофат да се регулират (да стане хубава линия) а други могат.



не мисля, че от при баласта ще ми даде разлика
но се двуомя за по скъпи (по качествени) крушки
и все пак като разглеждам всички в нета пак ми идва едно на ум,

кое е по голям фактор, крушката или рефлектора

и по скоро към рефлектора клоня.


Потребителски аватар
BLADE8209
Мнения: 500
Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
Автомобил: Polo 6N2 2001
Двигател: AMF + remap
Местоположение: Дупница, Благоевград

Re: поло 9н с ксенон

Мнениеот BLADE8209 » Вто 09 ное 2010 0:25


muhtarov написа:
BLADE8209 написа:
muhtarov написа:днес обаче ме нахвърли една мисъл, може би е глупаво. Но ми се струва, че ...

разстоянието от центъра на рефлектора (фасунката) до намотката която прави светлина(при халоген) е по малко

от колкото при камерата с газ при ксенона която прави светлина

и ако намеря начин да прибера ксеноновата крушка малко понавътре, т.е. по-близо до центъра на рефлектора ще се получат доста по добри резултати :?


обаче не ми е ясно как ще затворя гумената капачка зад фара, тя и сега на косъм се прибира.

Колега немислиш ли че някой вече се е сетил затова, и затова има по хубави ксенони и по лоши реципрочно по скъпи (по прецизно направени) и по евтини (сглобени в час по трудово от китайчета). Забележи че има ксенони които светят все едно са в мъгла и други които светят бистро, има ксенони които в рефлекторен фар немофат да се регулират (да стане хубава линия) а други могат.



не мисля, че от при баласта ще ми даде разлика
но се двуомя за по скъпи (по качествени) крушки
и все пак като разглеждам всички в нета пак ми идва едно на ум,

кое е по голям фактор, крушката или рефлектора

и по скоро към рефлектора клоня.

Говорех за крущката и по точно за балончето и каде точно е позиционирано, иначе при рефлекторните фарове има доза разсейки на светлина и още повече при кристалните фарове това си е мое мнение по мои наблюдения.
А иначе няма по къси крушки има по прецизно направени :D


Потребителски аватар
muhtarov
Мнения: 147
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: поло 9н с ксенон

Мнениеот muhtarov » Вто 09 ное 2010 7:14


BLADE8209 написа:
muhtarov написа:
BLADE8209 написа:
muhtarov написа:днес обаче ме нахвърли една мисъл, може би е глупаво. Но ми се струва, че ...

разстоянието от центъра на рефлектора (фасунката) до намотката която прави светлина(при халоген) е по малко

от колкото при камерата с газ при ксенона която прави светлина

и ако намеря начин да прибера ксеноновата крушка малко понавътре, т.е. по-близо до центъра на рефлектора ще се получат доста по добри резултати :?


обаче не ми е ясно как ще затворя гумената капачка зад фара, тя и сега на косъм се прибира.

Колега немислиш ли че някой вече се е сетил затова, и затова има по хубави ксенони и по лоши реципрочно по скъпи (по прецизно направени) и по евтини (сглобени в час по трудово от китайчета). Забележи че има ксенони които светят все едно са в мъгла и други които светят бистро, има ксенони които в рефлекторен фар немофат да се регулират (да стане хубава линия) а други могат.



не мисля, че от при баласта ще ми даде разлика
но се двуомя за по скъпи (по качествени) крушки
и все пак като разглеждам всички в нета пак ми идва едно на ум,

кое е по голям фактор, крушката или рефлектора

и по скоро към рефлектора клоня.

Говорех за крущката и по точно за балончето и каде точно е позиционирано, иначе при рефлекторните фарове има доза разсейки на светлина и още повече при кристалните фарове това си е мое мнение по мои наблюдения.
А иначе няма по къси крушки има по прецизно направени :D


явно не сме се разбрали от първия път

това си мисля, и аз. съществено важно е мястото на балончето. колкото по в началото на рефлектора, толкова по голям ефект :?


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: поло 9н с ксенон

Мнениеот Koksan » Вто 09 ное 2010 8:18


НЕ!

Колкото по близо до реалното положение на жичката - толкова по-добре!
Има цяла наука по въпроса - Оптика! Там има едни формулки за фокусни разстояния и т.н.! ;)


Потребителски аватар
muhtarov
Мнения: 147
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: поло 9н с ксенон

Мнениеот muhtarov » Вто 09 ное 2010 8:26


Koksan написа:НЕ!

Колкото по близо до реалното положение на жичката - толкова по-добре!
Има цяла наука по въпроса - Оптика! Там има едни формулки за фокусни разстояния и т.н.! ;)


съгласен

и като ги сравнявам ксенонвата крушка и халогена ми се струва, че намотката и балона са на еднакво разстояние от цокъла :?

въпроса е дали ще се подобри ако това разстояние се скъси с .. :? 5мм



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта