поло 9н с ксенон
- muhtarov
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
поло 9н с ксенон
някой да има впечатления, да е слагал. да каже как е 
- muhtarov
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: поло 9н с ксенон
Ето малко снимки какво стана със синята стрела 
ксенона е 55вата 5000К

--------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------

ксенона е 55вата 5000К
--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------
- muhtarov
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: поло 9н с ксенон
лявата крушка се оказа малко проблемна сега преговаряме със продавача да ми я смени
светлината е малко по жълта как се забелязва
светлината е малко по жълта как се забелязва
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: поло 9н с ксенон
виждаш ли на снимките ти как е осветен буса отстрани преди и след ксенона и също така тревата на заден план???
Представи си че тревата е насрещно движещ се автомобил и края на тревата е нивото на погледа на водача! Както забелзваме, в единия случай ... изобщо не е осветена, а във втория е осветена директно ИЛИ ... в единия случай не заслепяваш никого, а в другия случай - Вадиш очите на насрещно движещият се!
Представи си че тревата е насрещно движещ се автомобил и края на тревата е нивото на погледа на водача! Както забелзваме, в единия случай ... изобщо не е осветена, а във втория е осветена директно ИЛИ ... в единия случай не заслепяваш никого, а в другия случай - Вадиш очите на насрещно движещият се!

- MaRtiNsKi
- Мнения: 2542
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
- Автомобил: GOLF V
- Двигател: TDI
- Местоположение: Радомир
Re: поло 9н с ксенон
Ти детска колочка ли ще караш та да свети в очите на насрещнодвижещия се ???? Тревата,която е осветена на снимката,е все едно бронята ти на твоята колата.... фаровете му не светят високо! Но за всеки случай колегата да отиде за един реглаж на фаровете
п.п Иначе много добре свети ксенона
Каква марката е колега
Поздрави
п.п Иначе много добре свети ксенона
- muhtarov
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: поло 9н с ксенон
и аз това се чудя. и доже първоначално като го сложих не бях кой знае колко впечатлен
но се надявам че с реглажа ще се оправи
тревата и при халоген и при ксенон се вижда еднакво високо
иначе ксенона го взех от ксенони.ком
но се надявам че с реглажа ще се оправи
тревата и при халоген и при ксенон се вижда еднакво високо
иначе ксенона го взех от ксенони.ком
- muhtarov
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: поло 9н с ксенон
Koksan написа:виждаш ли на снимките ти как е осветен буса отстрани преди и след ксенона и също така тревата на заден план???
Представи си че тревата е насрещно движещ се автомобил и края на тревата е нивото на погледа на водача! Както забелзваме, в единия случай ... изобщо не е осветена, а във втория е осветена директно ИЛИ ... в единия случай не заслепяваш никого, а в другия случай - Вадиш очите на насрещно движещият се!
вече два дни карам с ксенона, никой не ми е присветвал. осветява доста ниско даже
през деня не се набива на очи, светината е неутрално бяла и се смесва със дневната
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: поло 9н с ксенон
MaRtiNsKi написа:Ти детска колочка ли ще караш та да свети в очите на насрещнодвижещия се ???? Тревата,която е осветена на снимката,е все едно бронята ти на твоята колата.... фаровете му не светят високо! Но за всеки случай колегата да отиде за един реглаж на фаровете![]()
п.п Иначе много добре свети ксенонаКаква марката е колега
Поздрави
Погледни сградата отзад в дясно!
- muhtarov
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: поло 9н с ксенон
днес обаче ме нахвърли една мисъл, може би е глупаво. Но ми се струва, че ...
разстоянието от центъра на рефлектора (фасунката) до намотката която прави светлина(при халоген) е по малко
от колкото при камерата с газ при ксенона която прави светлина
и ако намеря начин да прибера ксеноновата крушка малко понавътре, т.е. по-близо до центъра на рефлектора ще се получат доста по добри резултати
обаче не ми е ясно как ще затворя гумената капачка зад фара, тя и сега на косъм се прибира.
разстоянието от центъра на рефлектора (фасунката) до намотката която прави светлина(при халоген) е по малко
от колкото при камерата с газ при ксенона която прави светлина
и ако намеря начин да прибера ксеноновата крушка малко понавътре, т.е. по-близо до центъра на рефлектора ще се получат доста по добри резултати
обаче не ми е ясно как ще затворя гумената капачка зад фара, тя и сега на косъм се прибира.
- BLADE8209
- Мнения: 500
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
- Автомобил: Polo 6N2 2001
- Двигател: AMF + remap
- Местоположение: Дупница, Благоевград
Re: поло 9н с ксенон
muhtarov написа:днес обаче ме нахвърли една мисъл, може би е глупаво. Но ми се струва, че ...
разстоянието от центъра на рефлектора (фасунката) до намотката която прави светлина(при халоген) е по малко
от колкото при камерата с газ при ксенона която прави светлина
и ако намеря начин да прибера ксеноновата крушка малко понавътре, т.е. по-близо до центъра на рефлектора ще се получат доста по добри резултати
обаче не ми е ясно как ще затворя гумената капачка зад фара, тя и сега на косъм се прибира.
Колега немислиш ли че някой вече се е сетил затова, и затова има по хубави ксенони и по лоши реципрочно по скъпи (по прецизно направени) и по евтини (сглобени в час по трудово от китайчета). Забележи че има ксенони които светят все едно са в мъгла и други които светят бистро, има ксенони които в рефлекторен фар немофат да се регулират (да стане хубава линия) а други могат.
- muhtarov
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: поло 9н с ксенон
BLADE8209 написа:muhtarov написа:днес обаче ме нахвърли една мисъл, може би е глупаво. Но ми се струва, че ...
разстоянието от центъра на рефлектора (фасунката) до намотката която прави светлина(при халоген) е по малко
от колкото при камерата с газ при ксенона която прави светлина
и ако намеря начин да прибера ксеноновата крушка малко понавътре, т.е. по-близо до центъра на рефлектора ще се получат доста по добри резултати
обаче не ми е ясно как ще затворя гумената капачка зад фара, тя и сега на косъм се прибира.
Колега немислиш ли че някой вече се е сетил затова, и затова има по хубави ксенони и по лоши реципрочно по скъпи (по прецизно направени) и по евтини (сглобени в час по трудово от китайчета). Забележи че има ксенони които светят все едно са в мъгла и други които светят бистро, има ксенони които в рефлекторен фар немофат да се регулират (да стане хубава линия) а други могат.
не мисля, че от при баласта ще ми даде разлика
но се двуомя за по скъпи (по качествени) крушки
и все пак като разглеждам всички в нета пак ми идва едно на ум,
кое е по голям фактор, крушката или рефлектора
и по скоро към рефлектора клоня.
- BLADE8209
- Мнения: 500
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
- Автомобил: Polo 6N2 2001
- Двигател: AMF + remap
- Местоположение: Дупница, Благоевград
Re: поло 9н с ксенон
muhtarov написа:BLADE8209 написа:muhtarov написа:днес обаче ме нахвърли една мисъл, може би е глупаво. Но ми се струва, че ...
разстоянието от центъра на рефлектора (фасунката) до намотката която прави светлина(при халоген) е по малко
от колкото при камерата с газ при ксенона която прави светлина
и ако намеря начин да прибера ксеноновата крушка малко понавътре, т.е. по-близо до центъра на рефлектора ще се получат доста по добри резултати
обаче не ми е ясно как ще затворя гумената капачка зад фара, тя и сега на косъм се прибира.
Колега немислиш ли че някой вече се е сетил затова, и затова има по хубави ксенони и по лоши реципрочно по скъпи (по прецизно направени) и по евтини (сглобени в час по трудово от китайчета). Забележи че има ксенони които светят все едно са в мъгла и други които светят бистро, има ксенони които в рефлекторен фар немофат да се регулират (да стане хубава линия) а други могат.
не мисля, че от при баласта ще ми даде разлика
но се двуомя за по скъпи (по качествени) крушки
и все пак като разглеждам всички в нета пак ми идва едно на ум,
кое е по голям фактор, крушката или рефлектора
и по скоро към рефлектора клоня.
Говорех за крущката и по точно за балончето и каде точно е позиционирано, иначе при рефлекторните фарове има доза разсейки на светлина и още повече при кристалните фарове това си е мое мнение по мои наблюдения.
А иначе няма по къси крушки има по прецизно направени
- muhtarov
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: поло 9н с ксенон
BLADE8209 написа:muhtarov написа:BLADE8209 написа:muhtarov написа:днес обаче ме нахвърли една мисъл, може би е глупаво. Но ми се струва, че ...
разстоянието от центъра на рефлектора (фасунката) до намотката която прави светлина(при халоген) е по малко
от колкото при камерата с газ при ксенона която прави светлина
и ако намеря начин да прибера ксеноновата крушка малко понавътре, т.е. по-близо до центъра на рефлектора ще се получат доста по добри резултати
обаче не ми е ясно как ще затворя гумената капачка зад фара, тя и сега на косъм се прибира.
Колега немислиш ли че някой вече се е сетил затова, и затова има по хубави ксенони и по лоши реципрочно по скъпи (по прецизно направени) и по евтини (сглобени в час по трудово от китайчета). Забележи че има ксенони които светят все едно са в мъгла и други които светят бистро, има ксенони които в рефлекторен фар немофат да се регулират (да стане хубава линия) а други могат.
не мисля, че от при баласта ще ми даде разлика
но се двуомя за по скъпи (по качествени) крушки
и все пак като разглеждам всички в нета пак ми идва едно на ум,
кое е по голям фактор, крушката или рефлектора
и по скоро към рефлектора клоня.
Говорех за крущката и по точно за балончето и каде точно е позиционирано, иначе при рефлекторните фарове има доза разсейки на светлина и още повече при кристалните фарове това си е мое мнение по мои наблюдения.
А иначе няма по къси крушки има по прецизно направени
явно не сме се разбрали от първия път
това си мисля, и аз. съществено важно е мястото на балончето. колкото по в началото на рефлектора, толкова по голям ефект
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: поло 9н с ксенон
НЕ!
Колкото по близо до реалното положение на жичката - толкова по-добре!
Има цяла наука по въпроса - Оптика! Там има едни формулки за фокусни разстояния и т.н.!
Колкото по близо до реалното положение на жичката - толкова по-добре!
Има цяла наука по въпроса - Оптика! Там има едни формулки за фокусни разстояния и т.н.!
- muhtarov
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: поло 9н с ксенон
Koksan написа:НЕ!
Колкото по близо до реалното положение на жичката - толкова по-добре!
Има цяла наука по въпроса - Оптика! Там има едни формулки за фокусни разстояния и т.н.!
съгласен
и като ги сравнявам ксенонвата крушка и халогена ми се струва, че намотката и балона са на еднакво разстояние от цокъла
въпроса е дали ще се подобри ако това разстояние се скъси с ..
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта