Здравейте, карам колата вече година и почти нямам никакви проблеми, но от известно време наблюдавам следния ефект: Веднага след запалване на двигателя, оборотите са много ниски, дори от някалко дена гасне и запалвам от 3-тия път. На празен ход също се усеща нестабилност на оборотите.
Прегледах няколко подобни теми, но не успях да се ориентирам точно.
Благодаря предварително за всички съвети които получа !



Polo-моно 1043,1993г, нестабилни обороти при палене и ПХ
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- kimbaten
- Мнения: 339
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
wili98 написа:Ами лично на мен ми мяза на стъпково моторче, което регулира празният ход
Ще следя с интерес, защото и при мен прави същите магариии..
не гасне чак но.. падат оборотите до към 600 докато се усети да ги вдигне
ся кат се замисла и при мене падат докато е още на границата на която връща смукача можеби минута две след палене - сега на по-топло време де, и е така падат яко оборотките и почти гасне след тва си заковава 850 и не мърда повече - скъпа и сложна ли е интервенцията и самото стъпково моторче ако се окаже от това?
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kimbaten написа: и не мърда повече - скъпа и сложна ли е интервенцията и самото стъпково моторче ако се окаже от това?
Ами доколкото знам интервенцията е ново такова... около 100-150 кинта..
ама не съм сигурен....
В общи линии то има 3 неща основни дето може се скапат:
Моторчето за регулиране празен ход
Ламбда сондата
Датчика за позиция на дроселната клапа.
Все са над 100 кинта

Компира хич не ми се вярва да е сдал багажа....
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Засега маййстора не установи нищо нередно. На първо време ми препоръча да сменя бензиновия филтър /сменял се на 18 хил. км/ и ако проблема остане ще почисти иглата на инжекциона. Филтъра го купих за 15 лв. и днес ако имам време ще го сменя и ще видя как ще е.
По- големия проблем, както се оказа е, че трябва да сменям и кормилна рейка. До сега попадам само на рецеклирани /Италиански ?/
за около 120 - 140 лв. и не знам какаво да правя. Ще го мисля!
По- големия проблем, както се оказа е, че трябва да сменям и кормилна рейка. До сега попадам само на рецеклирани /Италиански ?/
за около 120 - 140 лв. и не знам какаво да правя. Ще го мисля!
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
stefanivanov написа: По- големия проблем, както се оказа е, че трябва да сменям и кормилна рейка. До сега попадам само на рецеклирани /Италиански ?/
за около 120 - 140 лв. и не знам какаво да правя. Ще го мисля!
Добре дошъл в отбора..
Това си е болка.. и моето е така и на сума народ...
Нема се плашиш.. моята тропа като малоумна.. и вече година става.. държи

-
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 04 юли 2006 9:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Полото ми прави същите магарии, даже почти не ще да пали ако не подам леко газчица при палене. А и кат запали давам каза, щото аха да паднат оборотите и да изгасне двигателя...
А най-странното е, че на знам дали е с моно или карбуратор - половината монтьори при които съм бил твърдят едното, зругите другото.

А най-странното е, че на знам дали е с моно или карбуратор - половината монтьори при които съм бил твърдят едното, зругите другото.

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта