без проблеми при въртенето или паленето , но днес неможах да завъртя ключа и да дам на контакт ... става въпрос за Поло 6N , явно има някакъв проблем и ме интересува някой от вас имал ли е подобен , и дали има някакъв вариант за ремонт или нов бош

без проблеми при въртенето или паленето , но днес неможах да завъртя ключа и да дам на контакт ... става въпрос за Поло 6N , явно има някакъв проблем и ме интересува някой от вас имал ли е подобен , и дали има някакъв вариант за ремонт или нов бош


ktamen написа:Ако волана се заключи за да превъртиш ключа трябва да разклатиш малко волана. Вероятно го знаеш и не е това проблема, ама е възможно да ти се случва за първи път. На мен като ми се заключи първия път се наложи да ми я обяснят тази дребна подробност



ktamen написа:Явно самата ключалка се е прецакала, май без ключар няма да се оправиш. Пробвай с леко почукване по нея, може да и се наместят чарковете.
bronzer91 написа:Трябва , да търся вариант , че и не се сваля току така , доколкото знам трябва скоба за изваждането на самия патронник
, и така мислехме да вържем оригиналният ключ от полото с изолирбланд за чипа на имобилайзера и да сложа патронника от голфа с голфовия ключ ... тоест оригиналния ключ на полото да е залепен за чипа на имобилайзера и да паля от голфовия патрон с голфовия ключ ... общо взето българска работа
, че интересуваме друго нещо дали някой ключар ще може да сложи патронника от голфовия бош на моя бош от полото и да го пренареди по ключа на полото ... тоест да избегна тази цигания с изолирането на имобилайзера ... помагайте че ми се 
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта