Реле на бензинова помпа 1.4 AEX - въпрос?
Реле на бензинова помпа 1.4 AEX - въпрос?
Възможно ли е да се бъзика това реле. Ето защо питам. Карайки преди 2 дена и тъкмо да изпреваря автобус усещам че колата губи мощност. Отбих, изключих от скорост и угасна. Пробвах да запаля веднага и не иска. Като давам на контакт помпата завърта, но по слабо някак си, не цъква и не спира както обикновенно. Върти постоянно и все едно на 10 волта, няма сила. Повъртях се, опитах пак и запали.Стигнах до работата без проблем. Вечерта си тръгвам, въртя нагнети си, цъкна и спря, обаче след това се чу поредица от цъкания откъм бушоните и после пак почна да върти преди да тръгна да паля, но пак така анемично. Като запалих дигна оборотите както си е нормално. Прибрах се, пробвах пак след като спрях и нямаше проблеми, работеше си вече както трябва. Днес пак излизах също не ми прави мизерия. От какво може да се е бъзикало, дали от влага или нещо друго. Предположения..
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: Реле на бензинова помпа 1.4 AEX - въпрос?
Ванка, възможно е и реле да е, виж кое е релето за помпите нема как да е еднакво с некое голфово!
Все пак тия полота са до голяма степен идентични с голф 3, така ще си сигурен дали е реле...
Въпреки че на мене ми мяза на помпа... на един колега така работеше анемично и отвреме на време спираше даже!
С бухалката праска резервоара отдолу и помпата тръгва!
След време горна мислим...
Все пак тия полота са до голяма степен идентични с голф 3, така ще си сигурен дали е реле...
Въпреки че на мене ми мяза на помпа... на един колега така работеше анемично и отвреме на време спираше даже!
С бухалката праска резервоара отдолу и помпата тръгва!

След време горна мислим...
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Реле на бензинова помпа 1.4 AEX - въпрос?
Релето за помпата е последното отляво надясно на долния ред до предпазителите а и аз мисля тръгнала помпа
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Реле на бензинова помпа 1.4 AEX - въпрос?
Бензиновите помпи така почват да умират. Моята преди да я сменя в чудо се видях - цял месец ту паля, ту не мога да тръгна. Карам я на майстора , а той цъква и тя пали. Направо луд станах. Сложих китайска за 80 лв и сега от време на време същото се случва.
- vladko1001
- Мнения: 305
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Реле на бензинова помпа 1.4 AEX - въпрос?
колега,добре е да провериш/при качено на хидр. крик полото/клемата,която захранва бенз. помпа...с годините работа се появяват окиси по "херметизираната" клема и полото почва много гадно да прекъсва от моментен недостиг/провал на гориво... 

-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Реле на бензинова помпа 1.4 AEX - въпрос?
vladko1001 написа:колега,добре е да провериш/при качено на хидр. крик полото/клемата,която захранва бенз. помпа...с годините работа се появяват окиси по "херметизираната" клема и полото почва много гадно да прекъсва от моментен недостиг/провал на гориво...
Клемата на помпата се намира под задната седалка, няма нужда да се вдига колата.
Re: Реле на бензинова помпа 1.4 AEX - въпрос?
И така продължението.. Днес при един магазин, напазарувал аха да запаля и...
Давам на контакт и двата дисплея на километража и оборотомера стават бледи, в същото време се разнася смрад на стопен кабел и виждам пушек откъм контактния ключ, по скоро от пластмасата около волана. Връщам обратно ключа, пушека спира. Всичко става за секунда, сиреч реагирам бързо, обаче след това давам на контакт, ест на страх и нищо, но и помпата не върти и не иска да запали.
Сега на контакт като дам всичко свети както трябва, но помпата неще да завърти и съответно на стартер моторя върти като щур, но нема палене.
Вариант 1 - прецакано реле
Вариант 2 - прецакан клеморед
Вариант 3 - Ба ли му м....а кво се е прецакало, обаче не ми мяза да е помпата.
Давайте идеи.
Давам на контакт и двата дисплея на километража и оборотомера стават бледи, в същото време се разнася смрад на стопен кабел и виждам пушек откъм контактния ключ, по скоро от пластмасата около волана. Връщам обратно ключа, пушека спира. Всичко става за секунда, сиреч реагирам бързо, обаче след това давам на контакт, ест на страх и нищо, но и помпата не върти и не иска да запали.
Сега на контакт като дам всичко свети както трябва, но помпата неще да завърти и съответно на стартер моторя върти като щур, но нема палене.
Вариант 1 - прецакано реле
Вариант 2 - прецакан клеморед
Вариант 3 - Ба ли му м....а кво се е прецакало, обаче не ми мяза да е помпата.
Давайте идеи.
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: Реле на бензинова помпа 1.4 AEX - въпрос?
Ванка, може проблема и да е в самия контактен ключ!
Но вместо да се предполага е хубаво да се замерят кабелите, прекъснат некой, оттечка..
Но вместо да се предполага е хубаво да се замерят кабелите, прекъснат некой, оттечка..
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта