Teмпература на Поло
-
VWPOLO1986
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 25 авг 2008 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Айтос
Teмпература на Поло
Здравейте колеги.Имам един проблем и той е:Когато ми е пуснато парното да духа,стрелката на температурата вътре на таблото не отлепя от нулата,а парното ми духа топло,след като спра парното стрелката ми започва да ми отчита градусите.Съмнявах се в термостата,спрях парното и чаках колата да загре,когато си вдигна нужната температура се включи перката,което ме навежда на мисълта че не е от термостата,но и парното си духа топло,след като колата започне да загрява.Колата е 1.4(60) AEX двигател.Ще съм благодарен на малко помощ.
- digo_pl
- Мнения: 1109
- Регистриран на: Съб 18 юли 2009 10:17
- Автомобил: omega V6
- Двигател:
- Местоположение: Варна/Плевен
- Контакти:
Re: Teмпература на Поло
Проблема най-вероятно е жиците
не се бой. Иди при ел. специалист
- unaffected
- Мнения: 96
- Регистриран на: Съб 10 яну 2009 17:59
- Автомобил: VW Polo 6N
- Двигател: 1.6 AEE 1998
- Местоположение: Велико Търново/София
Re: Teмпература на Поло
Според мен си е точно термостата (ако стрелката се вдига постепенно след спиране на парното). Ако след спиране на парното веднага "скочи" на 90 градуса - проблема е с тоците.
-
VWPOLO1986
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 25 авг 2008 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Айтос
Re: Teмпература на Поло
Да стрелката се вдига постепенно след спиране на парното,а не веднага.Ако е от термостата би трябвало да прави и проблем при спряно парно,а то не прави,на определените градуси се включва перката за да охлади.Друго интересно,е че като пусна парното да духа на студено няма никакъв проблем и колата си вдига нужната температура и перката включва веднага.Или термостат или някой датчик е.
- nfworld
- Мнения: 34
- Регистриран на: Пет 30 юли 2010 11:29
- Автомобил: VW GOLF III 1.6 GT
- Двигател: AFT 1997
- Местоположение: Sofia
Re: Teмпература на Поло
Покарай я малко с изключено парно и виж дали не изстива в движение. Това вече си е термостата.
-
VWPOLO1986
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 25 авг 2008 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Айтос
Re: Teмпература на Поло
nfworld написа:Покарай я малко с изключено парно и виж дали не изстива в движение. Това вече си е термостата.
Карал съм е и колата не изстива в движение.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Teмпература на Поло
Аз се обзалагам за проблем с тоците.Виж закарай колата на жичкаджия 

-
VWPOLO1986
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 25 авг 2008 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Айтос
Re: Teмпература на Поло
enigma79 написа:Аз се обзалагам за проблем с тоците.Виж закарай колата на жичкаджия
Днеска беше на жичкаджия и е прегледа,но намери само една слаба маса и ми е оправил.Каза ми да е покарам така и да видя дали ще прави проблем.Проблема си го има още.Мисля да е закарам на диагностика,но не знам ако има проблем в датчиците дали ще го покаже.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Teмпература на Поло
VWPOLO1986 написа:enigma79 написа:Аз се обзалагам за проблем с тоците.Виж закарай колата на жичкаджия
Днеска беше на жичкаджия и е прегледа,но намери само една слаба маса и ми е оправил.Каза ми да е покарам така и да видя дали ще прави проблем.Проблема си го има още.Мисля да е закарам на диагностика,но не знам ако има проблем в датчиците дали ще го покаже.
Ами това може и да е причината,но и може и да е в таблото.Нещо да е здало багажа,но определено клоня към електрически проблем,дали в таблото,липсваща или хлабава маса.Варианти много
-
VWPOLO1986
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 25 авг 2008 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Айтос
Re: Teмпература на Поло
enigma79 написа:VWPOLO1986 написа:enigma79 написа:Аз се обзалагам за проблем с тоците.Виж закарай колата на жичкаджия
Днеска беше на жичкаджия и е прегледа,но намери само една слаба маса и ми е оправил.Каза ми да е покарам така и да видя дали ще прави проблем.Проблема си го има още.Мисля да е закарам на диагностика,но не знам ако има проблем в датчиците дали ще го покаже.
Ами това може и да е причината,но и може и да е в таблото.Нещо да е здало багажа,но определено клоня към електрически проблем,дали в таблото,липсваща или хлабава маса.Варианти много
Ако е електрически проблем,би трябвало да ми прави проблем и когато парното духа на студено,а то не прави.Прави ми проблем само и единствено,когато парното е направено да духа на топло.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Teмпература на Поло
VWPOLO1986 написа:enigma79 написа:VWPOLO1986 написа:enigma79 написа:Аз се обзалагам за проблем с тоците.Виж закарай колата на жичкаджия
Днеска беше на жичкаджия и е прегледа,но намери само една слаба маса и ми е оправил.Каза ми да е покарам така и да видя дали ще прави проблем.Проблема си го има още.Мисля да е закарам на диагностика,но не знам ако има проблем в датчиците дали ще го покаже.
Ами това може и да е причината,но и може и да е в таблото.Нещо да е здало багажа,но определено клоня към електрически проблем,дали в таблото,липсваща или хлабава маса.Варианти много
Ако е електрически проблем,би трябвало да ми прави проблем и когато парното духа на студено,а то не прави.Прави ми проблем само и единствено,когато парното е направено да духа на топло.
Ето това е страно,тогава един тест.Запалваш,стигаш 90градуса,единия държи маркучите,входящ и изходящ от радиатора,ако падне температурата и маркучите охладнеят,то значи термостата е.Ако не,търси причината като ел.проблем
-
VWPOLO1986
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 25 авг 2008 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Айтос
Re: Teмпература на Поло
enigma79 написа:VWPOLO1986 написа:enigma79 написа:VWPOLO1986 написа:enigma79 написа:Аз се обзалагам за проблем с тоците.Виж закарай колата на жичкаджия
Днеска беше на жичкаджия и е прегледа,но намери само една слаба маса и ми е оправил.Каза ми да е покарам така и да видя дали ще прави проблем.Проблема си го има още.Мисля да е закарам на диагностика,но не знам ако има проблем в датчиците дали ще го покаже.
Ами това може и да е причината,но и може и да е в таблото.Нещо да е здало багажа,но определено клоня към електрически проблем,дали в таблото,липсваща или хлабава маса.Варианти много
Ако е електрически проблем,би трябвало да ми прави проблем и когато парното духа на студено,а то не прави.Прави ми проблем само и единствено,когато парното е направено да духа на топло.
Ето това е страно,тогава един тест.Запалваш,стигаш 90градуса,единия държи маркучите,входящ и изходящ от радиатора,ако падне температурата и маркучите охладнеят,то значи термостата е.Ако не,търси причината като ел.проблем
Колата съм е палил и съм е държал докато загрее,но на изключено парно и всичко си е точно,включва си перката на определените градуси,но пуснали парното да духа на топло изобщо не вдига градусите,а си стоят на 0,а пък духа топло от парното.Пробвах и друг начин и той е:изчаках колата да загрее до 90 градуса с изключено парно(преди да включи перката) и пуснах парното да духа.Температурата започна бавно да пада,аз изчаках около 6-8 мин(за това време би трябвало да вдигне още 2 градуса за да включи перката),но перката така и не се включи,а градусите продължиха да падат.
- nfworld
- Мнения: 34
- Регистриран на: Пет 30 юли 2010 11:29
- Автомобил: VW GOLF III 1.6 GT
- Двигател: AFT 1997
- Местоположение: Sofia
Re: Teмпература на Поло
Антифриза знаеш ли какъв е, сменян ли е скоро, ниско ли му е нивото? Може и менте да е даже.
-
VWPOLO1986
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 25 авг 2008 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Айтос
Re: Teмпература на Поло
Антифриза не знам каква марка е по-простата причина,че не съм го сменял изобщо.Градусите на антифриза са -23.
- nfworld
- Мнения: 34
- Регистриран на: Пет 30 юли 2010 11:29
- Автомобил: VW GOLF III 1.6 GT
- Двигател: AFT 1997
- Местоположение: Sofia
Re: Teмпература на Поло
Значи е възможно антифриза да е причината, а и още нещо темометъра на таблото отчита температурата от 60 градуса нагоре, а не от 0. При 60 градуса парното се усеща но стрелката на термометъра си седи почти в началното положение. А това, че перката на радиатора се включва когато трябва не е показател за изправен термостат - тя си има собствен датчик за тази работа. Изглежда сякаш проблема циркулира около термостата или охладителната течност, а не е електрически.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта