Значи на майка ми колата е VW Polo 2 93 година, 1.0! Проблема е следния:
колата понякога ей така докато си карам например и загасва! Ако пробваш веднага да я запалиш не ще трябва да се изчака някъде 5-10 мин! Странното е че го прави доста рядко, понякога по една седмица не гасне изобщо, но пък понякога по 2-3 на ден! Ходих на 2 места на диагностика и неуспяха д анамерят какво е защото всичко излиза че е ок и казаха че трябва да го направи на момента за да разберат! Имате ли някакви преположения от какво може да е, защото вече се отчаяхме! Казаха и че е бобината с комутатора и го сменихме но се оказа че проблема си остана и затова сега в Продавам съм пуснал тема че я продавам! Някои казаха бензиновата помпа но спорен мен не е това! Някакви предположения, наистина ми трябва помощ а знам че тук се намират хора които разбират от тея коли!
Колата просто ей така си гасне! help!?
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 29 сеп 2004 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 29 сеп 2004 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Монтиран ти е на делкото.От него излизат три проводника-двата крайни са +(червен) и - (кафяв)12в,а средния(зеленикав) е изхода,който отива към комутатора.За пробник може да си използва светодиод през резистор 470 Ома.Когато ти направи номер колата слизаш и свръзваш пробника(катода на диода към масата-кафяв, а анода през резистора към зеленикавия).При въртене на стартер трябва светодиода да премигва 

-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 29 сеп 2004 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 29 сеп 2004 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
А така, накрая един човек със абсолютно същия проблем като моя и същия модел автомобил, пред майстора пали като пушка всеки път, отидох на море без никакви грижи ама на връщане като почна да се гебези трябваше да му направя една по-дълга почивка и ме докара, ама не си е работа това, мойта бобина също е сменена ама пак ми прави същите номера, един майстор ми каза като ми загасне да извадя централния кабел от дистрибуторната капачка и да видя дали мята искри, за да знае какво да гледа тока или бензина, пробвах го и се оказа че не хвърля ама тъй като ми го прави рядко и нямах пари не го заведох, после пред един друг майстор успях да я загася ама той ми каза че май пак е бубина, но тъй като я бях сменил скоро за едно май не ми се даваха пак 100лв. Ако намериш някакво решение моляте да ми пратиш хабер да видим как да се борим със този недъг.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 29 сеп 2004 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Вчера най-накрая го направи и пред мен този проблем! Значи тръгвам да паля и стартера завърта но звучи сеедно има имобилайзер и ен ще да зпали а а колата няма! Точно така ми изглецдаше вчера и доста побъзиках алармата но никакъв резултат! Махнах сентралния кабел за тока и като пробвам да запаля видиях че хвърля искри , т.е. проблема е някъде след дистрибутураната капачака. Тъй като чукчето и наковалнята са сменяни скоро от какво може да е!?
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 29 сеп 2004 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Здравейте отново, след пауза от 4-5 месеца колата отново започна да прави този номер. Ходих при един майстор и той спомена че може да е от замърсена бензинова помпа. Обяснението му беше че след като пали след известно време значи мърсотията се утаява и помпата засмуква чист бензин. Вторника съм си запазил час в един сервиз където гарантираха че ще отсранят проблема. Към какво да ги напътя, за какви проблеми трябва да гледат.
И аз си мисля за бенз.помпз-тая външната,дет е до задно дясно колело!И не точно помпата а бенз.филтър,който е преди нея.Ако не е сменян -възможно е да се е напълнил с мизер и да не пропуска бенз....
Що не купиш един за 20тина кинта и не си го смениш?
Така де-предполага че колата е с ААУ двг...че невидях номера на матора
Освен това щом има искра,апък колата гасне-значи логичното е да няма бенз...-има два маркуча захванати за "карбуратора"-имат стрелки на тях...едната е за входящ,другата за остатъчен бенз...По спомен-отвиваха се с ключ 15...кат направи белята-развий леко и внимателно единия... и дай на контакт-помпата ще поработи малко-гледай дали ще върга бенз оттам(от развития болт-той е кух и с малки дупки)
Абе-майстора ще я види
Що не купиш един за 20тина кинта и не си го смениш?
Така де-предполага че колата е с ААУ двг...че невидях номера на матора
Освен това щом има искра,апък колата гасне-значи логичното е да няма бенз...-има два маркуча захванати за "карбуратора"-имат стрелки на тях...едната е за входящ,другата за остатъчен бенз...По спомен-отвиваха се с ключ 15...кат направи белята-развий леко и внимателно единия... и дай на контакт-помпата ще поработи малко-гледай дали ще върга бенз оттам(от развития болт-той е кух и с малки дупки)
Абе-майстора ще я види

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта