Та, на въпроса. Вие си някой от лагерите, не съм съвсем убеден но мисля че е заден десен. Понеже така виенето утеква на шоф. място, предава се по каросерията.
Това ли е верния начин за познаване, където вие на слух сменяш срещуположния? Друго което ми направи впечатление е предния път като разглобявах задно дясно колело забелязах ,че съчмите на лагера са леко матирани и са си сменили цвета (към тъмно сиво) точно по средата, което е признак че повърхностната циментация казва довиждане. А и си имат леко луфт, което по спомен е нормално. Виенето е слабо и глухо , проявява се най силно при 50-60 км/ч.
Решил съм да сменя лагерите и на двете задни колела.
На схемата гледам са по един лагер на колело ? Прав ли съм ?
И друго , имаше една много полезна тема за натягането на лагерите, някой ако му е под ръка ще моля да постне, че нещо търсачката не ме слуша.
Смяна на лагери на задна главина и дискове, снимки.РЕШЕН
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Смяна на лагери на задна главина и дискове, снимки.РЕШЕН
Последна промяна от freestyler911 на Пон 31 яну 2011 22:37, променено общо 1 път.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Лагер, задна главина.
2 конусни лагера са. За стягането съм писал някъде, сега ме мързи. Ако има луфт е по - безопасно, отколкото да стегнеш излишно.
За Голф, Пасат, Поло, Астра, Вектра, Ауди са еднакви, освен семерингите.
Успех!
За Голф, Пасат, Поло, Астра, Вектра, Ауди са еднакви, освен семерингите.
Успех!
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Лагер, задна главина.
А каква е тази схема с по един лагер на задно колело?
- evgevg
- Мнения: 136
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Лагер, задна главина.
И аз съм на същия хал.Колата си беше много тиха но лятото почна това виене след като 2 месеца не бях на работа и не я карах всеки ден.Моето дясно задно(така си мисля) почва на около 60км и на 70 вече не се трае.След 80км сякаш намаля шума и към 100 почти не го усещам.Незнам каква е процедурата за смяна и колко струва?
Трябва да търся майстор че е кофти така ама ако каже, че ще я вдига на подемник направо си тръгвам и ще я карам докато грохне.
Мнооого джелатски ги вдигат с тия подемници и мачкат праговете.
Гледам по чуждите телевизии , че хората използват съвсем различни подемници.
Последна промяна от evgevg на Пон 10 яну 2011 20:51, променено общо 1 път.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Лагер, задна главина.
А какво те е страх от подемника, не разбрах?
- evgevg
- Мнения: 136
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Лагер, задна главина.
Дано има начин за смяна без вдигане на предницата поне.Айде задницата може и да издържи-там сякаш не е изгнил много прага.Ако намеря такъв майстор на драго сърце ще сменя и на двете колела.Ако подемника повдига целия праг тогава мисля, че няма да има никакви проблеми.Мисълта за 1 седмица при тенекиджия и после една при бояджия за нови прагове ме отказва моментално от всякакви ремонти свързани с вдигане на подемник.
Извинявам се на колегата, че използвах темата му.
Извинявам се на колегата, че използвах темата му.
Последна промяна от evgevg на Пон 10 яну 2011 21:01, променено общо 1 път.
Re: Лагер, задна главина.
Като те е страх за прага, с крокодил на задния мост няма проблем. И задължително смяна и на двете търкала.
- ktamen
- Мнения: 6385
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Лагер, задна главина.
maslinkov написа:А каква е тази схема с по един лагер на задно колело?
Някои коли имат по един двоен лагер на задните колела. Лагера е със сачми и е подобен на предните лагери на повечето коли.
- evgevg
- Мнения: 136
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Лагер, задна главина.
Аз не искам в никакъв случай да пострада някой заради крик.Нека ако може да повдигне само задната част а предните лапи да стоят встрани и да не вдигат-така е екстра.Това за всички лагери е полезно аз незнаех, че са 4 общо?Все пак и финансовата част е важна.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Лагер, задна главина.
ktamen написа:maslinkov написа:А каква е тази схема с по един лагер на задно колело?
Някои коли имат по един двоен лагер на задните колела. Лагера е със сачми и е подобен на предните лагери на повечето коли.
Предполагам че при тези, които са с дискове и отзад значи. При мене са по два конусни едно с/у друго. Следователно не би трябвало да има луфт, както при предните. /На въпоса значи е отговорено/
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Лагер, задна главина.
Така ясно , сменям комплект лагери на задните колела.
Изисква ли се някаква скоба или нещо по специално, за избиване на външната черупка?
Иначе става въпрос за ръководството това руското. Вижда се един радиално-аксиален лагер и това е, но логиката е да има и насрещен. Накой да сподели ориентировъчна цена, и дали двата насрещни лагера са еднакви ?
Изисква ли се някаква скоба или нещо по специално, за избиване на външната черупка?
Иначе става въпрос за ръководството това руското. Вижда се един радиално-аксиален лагер и това е, но логиката е да има и насрещен. Накой да сподели ориентировъчна цена, и дали двата насрещни лагера са еднакви ?
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Лагер, задна главина.
Значи втулка 8 се избива и задния лагер излиза?
А външната черупка на външния лагер иска ли вадене със скоба ?
А външната черупка на външния лагер иска ли вадене със скоба ?
-
jijane
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Лагер, задна главина.
Номер 8 е машет, иначе казано гума. Требе ти чук и меки метали за избиване, новия го набиваш със гривната на стария. Сложи някакво парцалче отгоре, че кофти парчетии летят някой път и не е особено приятно да ти се забие някое парче метал. Вътрешния лагер по спомен изезна доста лесно при мене.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта
