Поло 1.4 AEX проблем -както си карах колата изгасна

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
EV4O
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 27 яну 2011 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ВИДИН

Поло 1.4 AEX проблем -както си карах колата изгасна

Мнениеот EV4O » Чет 27 яну 2011 19:27


Та проблема ми е:Както си карах колата и изгасна смених делкото заедно с ХОЛ датчика бобината работи впрочем всичко си работи и колата си пали но не както би трябвало да е.Един така наречен майстор каза че компа бил развален и той го прескочил като окасил един от кабелите на ХОЛ датчика на маса(дали е възможно това)
АКО някой има представа за какво иде реч моля да сподели.




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Поло 1.4 AEX проблем -както си карах колата изгасна

Мнениеот Anbuch » Пет 28 яну 2011 11:12


Така като го обясняваш: Не , не е възможно!

Защо? :
Датчика на Хол има 3 кабела.
1. Кафявосин (вход минус): това е захранващият минусов кабел той е свързан както с пин от компютъра ,така и с дроселната клапа и температурният датчик ,като в края си е свързан с минуса на акумулатора. Ако връзката към акумулатора не е налице съответно тези неща няма да работят. Възможно е да е прекъснат на отклонението към датчика на Хол ,но не вярвам да се е случило. Може да се провери лесно : Даваш на контакт , вадиш буксата на датчика на Хол и мериш какво е напрежението с волтметър между двата пина на буксата ,ако е равно на 0V значи един от кабелите + или - е прекъснат. За да се ориентираш кой от двата е : Мериш дали има верига между кафявосиния кабел (захранващия минус) и минусовата клейма на акумулатора , ако няма верига значи той е прекъснат и в такъв случей се прекарва минусов кабел към минусовия захранващ кабел на датчика . Ако това се има в предвид.....това е въпросното окъсяване към маса ,но отговарям на въпроса ти с :"НЕ не е възможно" защото този кабел не минава така и така през компютъра и съответно няма как да не бачка датчика заради повреда в компютъра.
2. Червеночерен (вход плюс) : това е захранващият плюсов кабел - идва директно от компютъра и при повреда в компютъра няма да имаме захранване на датчика на Хол и съответно той няма да работи. Поверява се по същият начин както минусовият ,но се мери наличието на верига (когато колата е на контакт) ,между плюсовата клейма на акумулатора и пина с червеночереният кабел на буксата на датчика. Ако верига няма ,тогава евентуално може червеночерният кабел да се свърже към плюса на акумулатора и да се окъси към него ,но не и към маса и не и директно към клеймата на акумулатора защото напрежението на нея понякога отива към 15 волта и това е възможно да "убие" датчика. Кабела трябва да се захрани от верига която е с регулирано напрежение което да е не по малко от 4.5 волта (ще те излъжа до колко високо може да бъде ,но не вярвам стойността му да може да бъде над 12 волта)
3. Зеленобял (изходен импулсен сигнал). Този сигнал отива в компютъра от датчика (изходен е) и служи на компа да управлява комутатора/бобината. Всякакво укасяване тук би било пагубно за датчика и най-вероятно и за компютъра на колата!


EV4O
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 27 яну 2011 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ВИДИН

Re: Поло 1.4 AEX проблем -както си карах колата изгасна

Мнениеот EV4O » Пет 28 яну 2011 11:55


Хиляди благодарности за отговора



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта