Имам проблем (задна лява страна)

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
JamesonGB
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 10 фев 2011 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gabrowo

Имам проблем (задна лява страна)

Мнениеот JamesonGB » Чет 10 фев 2011 16:40


Здравейте, от скоро съм с Поло и ми е 1ва кола и никак не разбирам от автомеханика за това моля помогнете.
В багажника над двата калника имам по една гумена полусфера която е свързана с някакъв железен лост който продължава надолу и стига долу до амортисьора (сигорно)И така де ... този лост от лявата страна се е качил около 2 пръста нагоре леко е избил гумената полусфера. Когато мина през някоя по малка дупка дори и по някоя неравност се чува някакъв шум .....
Отделно имам и друг проблем ... Като набера малко скорост, като кача 2.2 - 3 000 оборота (от задната страна пак) започва едно виене подобно на това сякаш от силен вятър става течение (естествено не е това :) )
Който знае нещо нека да каже




LuD_LevskaR
Мнения: 54
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Имам проблем (задна лява страна)

Мнениеот LuD_LevskaR » Чет 10 фев 2011 16:53


Виенето е от лагер на главината а таза полусфера......май говориш за тампона на амортисьора :)


JamesonGB
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 10 фев 2011 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gabrowo

Re: Имам проблем (задна лява страна)

Мнениеот JamesonGB » Чет 10 фев 2011 20:04


А този тампон колко ще му струва смяната? Знам за едни определени че са били евтини но разбрах че имало някакви други които са били скъпи


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Имам проблем (задна лява страна)

Мнениеот anonimko » Пет 11 фев 2011 8:44


Ефтините са по 3лв иначе са два тампона единия вътре в купето а другия отдолу където влиза амортисьора в купето по принцип се сменят лесно тия тампони отгоре амортисьора са две гаики 17 или 19ключ а стеблото на амортисьора отгоре е направен за ключе 6или 7 с него се държи контра при отвиване или завиване иначе ще въртиш стъблото а долу амортисьора е на болт с гаика пак 17или 19 отвиваш я избутваш болта от амортисьора и пада на земята -не ти трябват скоби както пре предните амортисьори а цялата процедура се прави колата на крик добре укрепена и махната гумата а ако идеш в сурвиз 20-30лв не ти мърдат -смятат го за половин смяна на амортисьор повечето маистори.За смяната на лагерите ако си с барабани сваляш капачката отдолу има шлент и гаика 24 ключ отвиваш я вадиш барабана вадиш и лагерите и черупките се избиват но внимаваи да не нараниш барабана набиваш черупките на новите лагери след това семерината отвътре слагаш грес и новите лагери и барабана по обратен ред на мястото му при завиването на гаиката натягаш я докато обере луфта и връщаш четвърт оборот назад слагаш грес и в капачката и я монтираш и нея.Успех



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта