Здравейте,
възнамерявам да си купувам поло 6n 16v, 1.4 101к.с.?
Въпросът ми е то с пластмасови колектори ли е, защото бих искал да му сложа и газова уредба, а за газов инжекцион пари няма да дам.
Ако все пак може да се скалъпи сравнително евтино решение какво ето?
Благодаря...
Polo 16v АГУ
- urbanwax
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 07 юли 2006 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Благодаря за отговора. Замислям се сериозно дали да не го карам на бензин, тъй като полото ми харесва много повече от голф, но не знам дали няма да ми излиза солено тъй като не е някой слабичък двигател това.
Ами искам да попитам тогава има ли такъв 1,6 101 коня на поло с 3 врати и ако има става ли за газова уредба!!!
Благодаря!!!
Ами искам да попитам тогава има ли такъв 1,6 101 коня на поло с 3 врати и ако има става ли за газова уредба!!!
Благодаря!!!

- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Мисля,че няма да ти дава кой знае колко висок разход този мотор,все пак зависи колко ще го настапваш,но нека все пак колеги които са с такъв двигател да кажат колко им дава.
А Поло с мотор 1,6 101 к.с. доколкото знам няма и ако не се лъжа всички полота (6N) са с пластмасови колектори.
А Поло с мотор 1,6 101 к.с. доколкото знам няма и ако не се лъжа всички полота (6N) са с пластмасови колектори.
Последна промяна от Prodriver на Сря 02 авг 2006 19:06, променено общо 1 път.
Здрасти аз имам сега такова поло и ми е второто 1.4 16v ! зависи как го караш и зависи от састоянието на мотора , старото ми поло ми харчеше малко по - малко от това градско можеше да го сваля до 8 - 8,5 на яко каране 10 (то беше без климатик). но при нормално каране и в задръстванията (нормално да си му даваш газ около 9,5 ) . Полото което имам сега е с климатик и пак е същия мотор ! харчи ми малко повече от старото без да е вкл. климатика с вкл.климатик си харчи около 11. аз лично си го карам на бензин и съм доволен. 

- request
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 15 авг 2006 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Здравейте на всички,
от 20-ина дена съм собственик на Поло 1,4 16V DOHC 101 коня 98 г.
Към колегата който питаше за газ на Полото...не ти трябва колега...аз проучих всички варианти, кой от кой по-дебели - газов инжекцион Виале, обикновен газов инжекцион, метанов инжекцион.....като най-евтиния вариант беше 1900 лв.....и реших да си го карам на бензин....иначе като разход засега ми дава - с моето спортно каране и клима нон-стоп сега в града ми дава 10, извънградско с двама души, куче и багаж пак с клима до 110 км/ч - 6 .
Искам да ви попитам някой дали е имал следния проблем - върху резервоара, конзолата на която са закачени помпата и маркучите, има един пластмасов пръстен с уплътнение , който я пристяга тази конзола към резервоара. От тама някъде ми пуска бензин , когато се напълни догоре резервоара.
от 20-ина дена съм собственик на Поло 1,4 16V DOHC 101 коня 98 г.
Към колегата който питаше за газ на Полото...не ти трябва колега...аз проучих всички варианти, кой от кой по-дебели - газов инжекцион Виале, обикновен газов инжекцион, метанов инжекцион.....като най-евтиния вариант беше 1900 лв.....и реших да си го карам на бензин....иначе като разход засега ми дава - с моето спортно каране и клима нон-стоп сега в града ми дава 10, извънградско с двама души, куче и багаж пак с клима до 110 км/ч - 6 .
Искам да ви попитам някой дали е имал следния проблем - върху резервоара, конзолата на която са закачени помпата и маркучите, има един пластмасов пръстен с уплътнение , който я пристяга тази конзола към резервоара. От тама някъде ми пуска бензин , когато се напълни догоре резервоара.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта