Polo 16v АГУ

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
urbanwax
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 07 юли 2006 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Polo 16v АГУ

Мнениеот urbanwax » Вто 01 авг 2006 19:17


Здравейте,
възнамерявам да си купувам поло 6n 16v, 1.4 101к.с.?
Въпросът ми е то с пластмасови колектори ли е, защото бих искал да му сложа и газова уредба, а за газов инжекцион пари няма да дам.
Ако все пак може да се скалъпи сравнително евтино решение какво ето?
Благодаря...




Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Prodriver » Вто 01 авг 2006 23:34


Колега с пластмасови колектори е.Друга алтернатива освен газов инжекцион според мен няма.Ако изкаш да се возиш по-евтино тарсиш голф3 1.8 моно,слагаш му една газова за 500лв. и си свиркаш,или правиш (според мен) по добрия избор и взимаш Полото и си го караш на бензин. :)


Потребителски аватар
urbanwax
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 07 юли 2006 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот urbanwax » Сря 02 авг 2006 13:54


Благодаря за отговора. Замислям се сериозно дали да не го карам на бензин, тъй като полото ми харесва много повече от голф, но не знам дали няма да ми излиза солено тъй като не е някой слабичък двигател това.
Ами искам да попитам тогава има ли такъв 1,6 101 коня на поло с 3 врати и ако има става ли за газова уредба!!!
Благодаря!!! :)


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Prodriver » Сря 02 авг 2006 14:19


Мисля,че няма да ти дава кой знае колко висок разход този мотор,все пак зависи колко ще го настапваш,но нека все пак колеги които са с такъв двигател да кажат колко им дава.
А Поло с мотор 1,6 101 к.с. доколкото знам няма и ако не се лъжа всички полота (6N) са с пластмасови колектори.

Последна промяна от Prodriver на Сря 02 авг 2006 19:06, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
POLOver
Мнения: 228
Регистриран на: Чет 25 авг 2005 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот POLOver » Сря 02 авг 2006 17:04


:D Всичко зависи от начина на каране...
Всъщност разлика в разхода м/у 1.0,1.3 и 1,4 на градско почти няма. Готиното на 16в е че максималната мощност идва над 5000 об./мин, където другите ПОЛОта издъхват :wink:


Потребителски аватар
urbanwax
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 07 юли 2006 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот urbanwax » Чет 03 авг 2006 10:37


Благодаря за бързите отговори!!!
Може ако си взема такова поло ще си го карам на бензин!!! :)
mod edit: DragoGT


Потребителски аватар
krisrs
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 28 сеп 2005 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот krisrs » Пет 04 авг 2006 0:15


Здрасти аз имам сега такова поло и ми е второто 1.4 16v ! зависи как го караш и зависи от састоянието на мотора , старото ми поло ми харчеше малко по - малко от това градско можеше да го сваля до 8 - 8,5 на яко каране 10 (то беше без климатик). но при нормално каране и в задръстванията (нормално да си му даваш газ около 9,5 ) . Полото което имам сега е с климатик и пак е същия мотор ! харчи ми малко повече от старото без да е вкл. климатика с вкл.климатик си харчи около 11. аз лично си го карам на бензин и съм доволен. :)


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Пет 04 авг 2006 19:09


Кои модели след 94 са с алуминиев колектор?


Потребителски аватар
request
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 15 авг 2006 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот request » Вто 15 авг 2006 19:07


Здравейте на всички,
от 20-ина дена съм собственик на Поло 1,4 16V DOHC 101 коня 98 г.
Към колегата който питаше за газ на Полото...не ти трябва колега...аз проучих всички варианти, кой от кой по-дебели - газов инжекцион Виале, обикновен газов инжекцион, метанов инжекцион.....като най-евтиния вариант беше 1900 лв.....и реших да си го карам на бензин....иначе като разход засега ми дава - с моето спортно каране и клима нон-стоп сега в града ми дава 10, извънградско с двама души, куче и багаж пак с клима до 110 км/ч - 6 .
Искам да ви попитам някой дали е имал следния проблем - върху резервоара, конзолата на която са закачени помпата и маркучите, има един пластмасов пръстен с уплътнение , който я пристяга тази конзола към резервоара. От тама някъде ми пуска бензин , когато се напълни догоре резервоара.


Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gas » Нед 20 авг 2006 22:52


Prodriver написа:..
А Поло с мотор 1,6 101 к.с. доколкото знам няма


поло класик има с такъв мотор


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Prodriver » Нед 20 авг 2006 23:41


gas написа:
Prodriver написа:..
А Поло с мотор 1,6 101 к.с. доколкото знам няма


поло класик има с такъв мотор


Мерси за уточнението колега,предполагам,че мотора е като на Голф 3,аз имах в предвид само малките полота,но не сам се изразил правилно.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта