Помогнете за поло 1.4 AEX
Помогнете за поло 1.4 AEX
:kъде ще намеря тази нещастна ламарина,за да си сложа жилото за съединителя.
-
nikolaitabakow
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 29 окт 2010 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Помогнете за поло 1.4 AEX
Хахаха свалил си я значи
.При мене е с две шайби и обикновено жило,колко патих докато разбера какво е
,ама нали сам си стиснат та първо измислих всички варианти преди да сменям нещо.Дай материал как се сваля,за да сваля моята,и да дам на познати стругари две парчета да ни намравят такива плочки..
- kickcho
- Мнения: 320
- Регистриран на: Вто 30 окт 2007 20:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Раднево
Re: Помогнете за поло 1.4 AEX
Колега , аз реших този проблем като поставих една голяма и здрава метална шайба от външната страна ,откъм двигателния отсег.Жилото си е същото - саморегулиращо се. Вече година карам така и нямам никакви проблеми,но съединителят ми отделя доста по-нагоре. И все пак - свиква се
П.С Преди това заварях веднъж и след 2-3 месеца се скъса пак
П.С Преди това заварях веднъж и след 2-3 месеца се скъса пак
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Помогнете за поло 1.4 AEX
kickcho написа:Колега , аз реших този проблем като поставих една голяма и здрава метална шайба от външната страна ,откъм двигателния отсег.Жилото си е същото - саморегулиращо се. Вече година карам така и нямам никакви проблеми,но съединителят ми отделя доста по-нагоре. И все пак - свиква се![]()
![]()
П.С Преди това заварях веднъж и след 2-3 месеца се скъса пак
Така реших и аз проблема. Дори шайбата я направи стругар, и е с пета , т.е. ляга в отвора, и самата периферия на жилото ляга на шайбата.
Вярно отделя доста горе, но се свиква, и не е никакъв проблем. Важно е жилото да не остава под напрежение при отпуснат педал (т.е. да караш на полу-съединител).
- Mr.Stiff
- Мнения: 26
- Регистриран на: Чет 04 мар 2010 0:26
- Автомобил: VW Jetta III GL
- Двигател: ABA 1995
- Местоположение: Пловдив
Re: Помогнете за поло 1.4 AEX
Щом все пак си свалил конзолата, което е най-големия проблем, отиди да ти я заварят. След това махни оригиналния тампон, изрежи си една планка поне 2мм дебела(колкото по-дебела, толкова по-добре), пробий в центъра отвор 14мм(пластмасовият ограничител, който трябва да влезе там е около 13-13.5мм) и отиди да ти я заварят на мястото на тампона. Съединителя ще си отделя на място. Ако го направиш с шайба, както те съветват колегите, ще изместиш мястото на ограничителя с около 5см. Педалът винаги ще ти седи в най-горно положение, ще отделя много високо, жилото няма да може да се разпъне и няма да имаш луфт на вилката. Това освен че води до неудобства, води и до по-бързо износване на жилото и съединителя. Общо взето се получава така, че ще сменяш жило заедно с маслото.
Много колеги го правят с шайба, защото не могат или не искат да свалят конзолата, защото трябва да се откачи и кормилният прът. Според мен това е само временно решение, ако примерно това ти се случи на пътя. Аз миналата седмица се мъчих два дена, пробвах дори и с жило с ръчно регулиране. Накрая го направих по-описания начин и платих "солената" сума от 5лв за заварки, но стана както трябва. Единственият проблем, който имам е че малко по-трудно се прекарва жилото на съединителя през планката, но и на това може да се намери решение. Ако имам снимки ще кача да видиш как се е получило.
Много колеги го правят с шайба, защото не могат или не искат да свалят конзолата, защото трябва да се откачи и кормилният прът. Според мен това е само временно решение, ако примерно това ти се случи на пътя. Аз миналата седмица се мъчих два дена, пробвах дори и с жило с ръчно регулиране. Накрая го направих по-описания начин и платих "солената" сума от 5лв за заварки, но стана както трябва. Единственият проблем, който имам е че малко по-трудно се прекарва жилото на съединителя през планката, но и на това може да се намери решение. Ако имам снимки ще кача да видиш как се е получило.
-
nikolaitabakow
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 29 окт 2010 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Помогнете за поло 1.4 AEX
А как се сваля самият механизъм?Трябва ли да свалям цялото табло или???За това съм се спрял на такова решение,защото не знаехме как се сваля механизъма.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Помогнете за поло 1.4 AEX
Mr.Stiff написа:...
Никак не си прав колега!
Ако го направиш с "планка" с отвор, се получава тоя ефект който описваш.
Ако се направи шайба с периферия на струг и пластмасовия ограничител на жилото "потъне" до мястото където си стои нормано, няма да имаш никога проблем. А какво ви пречи планката незнам, нека си стои, аз за нея съм залепил един тамон на който се подпира педала да не хлопа. Жилото в покой е хлабаво и не натяга вилката което е важното!
- Mr.Stiff
- Мнения: 26
- Регистриран на: Чет 04 мар 2010 0:26
- Автомобил: VW Jetta III GL
- Двигател: ABA 1995
- Местоположение: Пловдив
Re: Помогнете за поло 1.4 AEX
freestyler911 може би аз не съм се изразил правилно или ти не си ме разбрал, няма как да се получи разминаване когато новата планка се сложи на мястото на старата.
Маха се старата планка с тампона и на нейно място се заварява новата.
А колкото до кормилния прът, той не е нужно да се сваля целия. Може да се откачи само средната част между двете карета.
А колкото до кормилния прът, той не е нужно да се сваля целия. Може да се откачи само средната част между двете карета.
Re: Помогнете за поло 1.4 AEX
Mr.Stiff аз си купих 2употреба за 40лв+90лв за жило+70лв за труд.Но твоя вариант ми харесва ако можеш да го снимаш за да си направя старата конзола.Явно това е слабо място на Poloto.Гледам че си от Пловдив пиши къде да отида да го заваря и да съм подготвен.Благодаря ти предварително.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Помогнете за поло 1.4 AEX
аз така се справих с проблема:
viewtopic.php?f=7&t=157935&hilit=+%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80+
viewtopic.php?f=7&t=157935&hilit=+%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80+
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Помогнете за поло 1.4 AEX
Точно тази тема търсих, но нещо не я открих!
Това е истинското решение! Аз направих почти това но вместо да ползвам тампона, на струг ми направиха "капачка" , с чиято помощ бронята влиза навътре в купето и педала си остава почти в нормално положение.
Това е истинското решение! Аз направих почти това но вместо да ползвам тампона, на струг ми направиха "капачка" , с чиято помощ бронята влиза навътре в купето и педала си остава почти в нормално положение.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта