Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
bibow1
Мнения: 91
Регистриран на: Сря 12 яну 2011 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Blagoevgrad

Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2

Мнениеот bibow1 » Вто 05 апр 2011 19:49


Здравейте. Искам да ви попитам един въпрос. Колата е Polo 2. Ето го проблема: имам едно странно придърпване. По рано бях със еднополюсни свещо BOSCH, и колата докато загрее постоянно гаснеше. Сега сложих 3-полюсни на NGK, и пак гасне от време на време, но преди това бях дигнал оборотите и сега колата като чели и ходи повече бензин на свещите. Възможно ли е от това да придърпва? Оборотите ги намалям но, трябва поне 20 км. да мина за да спре да гасне (не става постоянно, а от време на време). Някакви идеи. Благодаря :)




Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Re: Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2

Мнениеот nosex » Вто 05 апр 2011 20:12


Опааа, стар проблем с тонове изписано по него и без еднозначно (да не кажа никакво) решение до момента.
Да позная ли - прави проблемите сутрин или в дъждовно/влажно време като след запалване не работи равномерно, при изключване от скорост гасне, на светофар губи обороти, тресе цялата и гасне, след което пали чак на 5-6то въртене и пр.? :mrgreen: :Mr Green Fun :beer

Велком ту дъ клъб оф вери шити кофтор проблем :drunk

Няма оправия или поне groznika, докато караше такова писа, че се е оправило от само-себе си, след смяна на половината от частите в двг. отсек...

Все пак успех, колега :да:


Потребителски аватар
bibow1
Мнения: 91
Регистриран на: Сря 12 яну 2011 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2

Мнениеот bibow1 » Вто 05 апр 2011 20:15


Окуражаващ отговор :D . Мерси все пак. Както каза като е студено и влажно гасне повече, отколкото нормално 12-15 градусово време :D


Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Re: Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2

Мнениеот nosex » Вто 05 апр 2011 20:38


Сега ще ти споделя моето житие с кофтора - от 4 години карам с тоя проблем, колкото и да не ти се верва, колега :mrgreen: Еле па, че живеем и до река - сметай какви пцувни са всяка сутрин :Mr Green Fun
Така, по същество (кенефа е 2F, 1043cc, AAU), какво съм правил/сменял/диагностицирал до момента, разбира се без грам успех относно този проблем:
- всички кабели (свещи/бобина)- нови
- дистр. капачка и палец - нови
- свещи нови
- проверка на стъпков мотор - изправен
- проверка на тампон на моно - изправен
- проверка на ламбда сонда - изправна
- проверка на бобина - изправна
- поне 5 проверки на тоци - без грешка
- десетки настройки на предварение - резултат ЗЕРО
- проверка на темп. датчик - изправен
- няколко диагностики в Bosch сервизи - без грешки и проблеми (нищо нередно не хващат, като "от завода била" - кур@ ми Янко... :screwy )

Какво остава:
- делко с Хол датчик ?!?! (колеги казват, че има евентуално спасение в тази операция, но симптомите са различни - не са като при нас)
- чистене на ултразук на дюзите?!!?

Абе, системата е Халифакс: Синджиро си иде, козътъ я нема :beer


Потребителски аватар
RANOPILE
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:45
Автомобил: VW Polo 2F
Двигател: AAU 1994
Местоположение: София, жк Лагера

Re: Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2

Мнениеот RANOPILE » Вто 05 апр 2011 20:47


Възможно е да е и датчика на Хол(него никой не го записва и може от време на време да се ебава) и ми каза че струва ~53 лева. На мен така ми каза един майстор, но много ми внимкна в проблема.


Потребителски аватар
BukTop
Мнения: 503
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2

Мнениеот BukTop » Вто 05 апр 2011 20:55


Докато бях с ААУ-то го нямах тоя проблем. Появи се, като сложих 3Ф-а. Закарах дюзите на ултразвук и гасненето като е студена изчезна, обаче остана придърпването, макар и по-малко. Но при мен вече е от всмукателния колектор, тоя месец ще го сменям и ще видя дали ще се оправи.
:beer


Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Re: Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2

Мнениеот nosex » Вто 05 апр 2011 21:24


BukTop написа: Но при мен вече е от всмукателния колектор, тоя месец ще го сменям и ще видя дали ще се оправи.
:beer

Изпускателния да не е, колега? :roll:


Потребителски аватар
BukTop
Мнения: 503
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2

Мнениеот BukTop » Вто 05 апр 2011 21:27


BukTop написа:
Но при мен вече е от всмукателния колектор, тоя месец ще го сменям и ще видя дали ще се оправи.
:beer

Изпускателния да не е, колега? :roll:


Не, всмукателния е. От НЗ е и въздуховодите са по-тесни от 3Ф-ския. И се получава много гориво, малко въздух... death


exalibur
Мнения: 53
Регистриран на: Чет 03 мар 2011 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2

Мнениеот exalibur » Вто 05 апр 2011 22:31


bibow1 написа:Здравейте. Искам да ви попитам един въпрос. Колата е Polo 2. Ето го проблема: имам едно странно придърпване. По рано бях със еднополюсни свещо BOSCH, и колата докато загрее постоянно гаснеше. Сега сложих 3-полюсни на NGK, и пак гасне от време на време, но преди това бях дигнал оборотите и сега колата като чели и ходи повече бензин на свещите. Възможно ли е от това да придърпва? Оборотите ги намалям но, трябва поне 20 км. да мина за да спре да гасне (не става постоянно, а от време на време). Някакви идеи. Благодаря :)

Я сега кажи как ги намаляш и увеличаваш тия обороти.
Че аз моето Поло откакто го имам само си държи оборотите постоянни със регулатора за празния ход. А той се управлява от компа.А компа взема сигналите от ламбдата и синия датчик за температурата. И ако те лъжат че мотора е студен и сместа е бедна не можеш се отърва от давене и нестабилни обороти. Другото което е важно е дали регулатора на налягането на монодюзата държи адекватно налягане на впръскване. Ако пикае моното има да чакаш стабилни обороти.
Но задължително требе проверка на датчика на Хол, че от там се редят верните импулси за запалването.
А иначе и при нова дистрибуторна капачка ако не е уплътнила както трябва към дистрибутора, при влажно време вътре си прави конденз и паленето е мъкаааа!


Потребителски аватар
bibow1
Мнения: 91
Регистриран на: Сря 12 яну 2011 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2

Мнениеот bibow1 » Сря 06 апр 2011 7:13


За оборотите, намира се точно под въздушния филтър. То е едно жълтеникаво-златно на цвят голямо колкото 1 стотинка. Трябва ти дълга отверка и трябва да въртиш или наляво или надясно, зависи как са ти оборотите. Ако искаш мога да направя снимка ако не си разбрал?


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2

Мнениеот lrlmodo » Сря 06 апр 2011 16:24


bibow1 написа:За оборотите, намира се точно под въздушния филтър. То е едно жълтеникаво-златно на цвят голямо колкото 1 стотинка. Трябва ти дълга отверка и трябва да въртиш или наляво или надясно, зависи как са ти оборотите. Ако искаш мога да направя снимка ако не си разбрал?


Твойта кола е карбуратор - затова имаш 2 винта.
Описания от тебе е за празните обороти.
Отдясно, пак под филтърната кутия е винта за сместа. Един малък винт. Заврян е навътре доста. Достига се с дълга и тясна отвертка.
Аз те съветвам качи я на газ-анализатор и вижте как са смесите.
Тоя малки винт за смесите има качеството да се врътка mhihi
От бедна смес също играят празните обороти.

И накрая в кой диапазон от обороти е придърпването???


Потребителски аватар
porko
Мнения: 337
Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
Автомобил: VW POLO
Двигател: AAU 1994
Местоположение: Русе

Re: Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2

Мнениеот porko » Сря 06 апр 2011 21:49


Ами дросел да сте чистили????Моят като го изчистих и се оправи.Преди беше със същите симптоми.Ама това беше отдавна.Тази година пак ще го чистя за профилактика.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2

Мнениеот lrlmodo » Чет 07 апр 2011 11:35


porko написа:Ами дросел да сте чистили????Моят като го изчистих и се оправи.Преди беше със същите симптоми.Ама това беше отдавна.Тази година пак ще го чистя за профилактика.


Той няма датчик на дросела - колата е карбуратор.


exalibur
Мнения: 53
Регистриран на: Чет 03 мар 2011 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2

Мнениеот exalibur » Чет 07 апр 2011 12:08


lrlmodo написа:
porko написа:Ами дросел да сте чистили????Моят като го изчистих и се оправи.Преди беше със същите симптоми.Ама това беше отдавна.Тази година пак ще го чистя за профилактика.


Той няма датчик на дросела - колата е карбуратор.

Опаа, сега разбирам за това.
Тогава пак да уточним, при карбуратора как се организира обогатяването на сместа при студен мотор.
Питането ми конкретно е има ли някъкъв обогатител(смукач) и как работи той във конкретният случай.Ръчен ли е, полу автоматичен или автоматичен. Ако е автомат от къде взема управление(вероятно по температура).
Питам защото съм със моно и там е друга бира.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2

Мнениеот lrlmodo » Чет 07 апр 2011 12:54


Със смукач автоматичен е, термопластина е, подгрява се от антифриза.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта