



Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2
- bibow1
- Мнения: 91
- Регистриран на: Сря 12 яну 2011 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2
Здравейте. Искам да ви попитам един въпрос. Колата е Polo 2. Ето го проблема: имам едно странно придърпване. По рано бях със еднополюсни свещо BOSCH, и колата докато загрее постоянно гаснеше. Сега сложих 3-полюсни на NGK, и пак гасне от време на време, но преди това бях дигнал оборотите и сега колата като чели и ходи повече бензин на свещите. Възможно ли е от това да придърпва? Оборотите ги намалям но, трябва поне 20 км. да мина за да спре да гасне (не става постоянно, а от време на време). Някакви идеи. Благодаря 

- nosex
- Вечен БАН
- Мнения: 2416
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София (Волуяк/Бояна)
Re: Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2
Опааа, стар проблем с тонове изписано по него и без еднозначно (да не кажа никакво) решение до момента.
Да позная ли - прави проблемите сутрин или в дъждовно/влажно време като след запалване не работи равномерно, при изключване от скорост гасне, на светофар губи обороти, тресе цялата и гасне, след което пали чак на 5-6то въртене и пр.?
Велком ту дъ клъб оф вери шити кофтор проблем
Няма оправия или поне groznika, докато караше такова писа, че се е оправило от само-себе си, след смяна на половината от частите в двг. отсек...
Все пак успех, колега
Да позная ли - прави проблемите сутрин или в дъждовно/влажно време като след запалване не работи равномерно, при изключване от скорост гасне, на светофар губи обороти, тресе цялата и гасне, след което пали чак на 5-6то въртене и пр.?



Велком ту дъ клъб оф вери шити кофтор проблем

Няма оправия или поне groznika, докато караше такова писа, че се е оправило от само-себе си, след смяна на половината от частите в двг. отсек...
Все пак успех, колега

- bibow1
- Мнения: 91
- Регистриран на: Сря 12 яну 2011 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2
Окуражаващ отговор
. Мерси все пак. Както каза като е студено и влажно гасне повече, отколкото нормално 12-15 градусово време 


- nosex
- Вечен БАН
- Мнения: 2416
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София (Волуяк/Бояна)
Re: Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2
Сега ще ти споделя моето житие с кофтора - от 4 години карам с тоя проблем, колкото и да не ти се верва, колега
Еле па, че живеем и до река - сметай какви пцувни са всяка сутрин
Така, по същество (кенефа е 2F, 1043cc, AAU), какво съм правил/сменял/диагностицирал до момента, разбира се без грам успех относно този проблем:
- всички кабели (свещи/бобина)- нови
- дистр. капачка и палец - нови
- свещи нови
- проверка на стъпков мотор - изправен
- проверка на тампон на моно - изправен
- проверка на ламбда сонда - изправна
- проверка на бобина - изправна
- поне 5 проверки на тоци - без грешка
- десетки настройки на предварение - резултат ЗЕРО
- проверка на темп. датчик - изправен
- няколко диагностики в Bosch сервизи - без грешки и проблеми (нищо нередно не хващат, като "от завода била" - кур@ ми Янко...
)
Какво остава:
- делко с Хол датчик ?!?! (колеги казват, че има евентуално спасение в тази операция, но симптомите са различни - не са като при нас)
- чистене на ултразук на дюзите?!!?
Абе, системата е Халифакс: Синджиро си иде, козътъ я нема


Така, по същество (кенефа е 2F, 1043cc, AAU), какво съм правил/сменял/диагностицирал до момента, разбира се без грам успех относно този проблем:
- всички кабели (свещи/бобина)- нови
- дистр. капачка и палец - нови
- свещи нови
- проверка на стъпков мотор - изправен
- проверка на тампон на моно - изправен
- проверка на ламбда сонда - изправна
- проверка на бобина - изправна
- поне 5 проверки на тоци - без грешка
- десетки настройки на предварение - резултат ЗЕРО
- проверка на темп. датчик - изправен
- няколко диагностики в Bosch сервизи - без грешки и проблеми (нищо нередно не хващат, като "от завода била" - кур@ ми Янко...

Какво остава:
- делко с Хол датчик ?!?! (колеги казват, че има евентуално спасение в тази операция, но симптомите са различни - не са като при нас)
- чистене на ултразук на дюзите?!!?
Абе, системата е Халифакс: Синджиро си иде, козътъ я нема

- RANOPILE
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:45
- Автомобил: VW Polo 2F
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: София, жк Лагера
Re: Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2
Възможно е да е и датчика на Хол(него никой не го записва и може от време на време да се ебава) и ми каза че струва ~53 лева. На мен така ми каза един майстор, но много ми внимкна в проблема.
- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2
Докато бях с ААУ-то го нямах тоя проблем. Появи се, като сложих 3Ф-а. Закарах дюзите на ултразвук и гасненето като е студена изчезна, обаче остана придърпването, макар и по-малко. Но при мен вече е от всмукателния колектор, тоя месец ще го сменям и ще видя дали ще се оправи.


- nosex
- Вечен БАН
- Мнения: 2416
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София (Волуяк/Бояна)
Re: Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2
BukTop написа: Но при мен вече е от всмукателния колектор, тоя месец ще го сменям и ще видя дали ще се оправи.
Изпускателния да не е, колега?

- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2
BukTop написа:
Но при мен вече е от всмукателния колектор, тоя месец ще го сменям и ще видя дали ще се оправи.
Изпускателния да не е, колега?
Не, всмукателния е. От НЗ е и въздуховодите са по-тесни от 3Ф-ския. И се получава много гориво, малко въздух...

-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 10:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2
bibow1 написа:Здравейте. Искам да ви попитам един въпрос. Колата е Polo 2. Ето го проблема: имам едно странно придърпване. По рано бях със еднополюсни свещо BOSCH, и колата докато загрее постоянно гаснеше. Сега сложих 3-полюсни на NGK, и пак гасне от време на време, но преди това бях дигнал оборотите и сега колата като чели и ходи повече бензин на свещите. Възможно ли е от това да придърпва? Оборотите ги намалям но, трябва поне 20 км. да мина за да спре да гасне (не става постоянно, а от време на време). Някакви идеи. Благодаря
Я сега кажи как ги намаляш и увеличаваш тия обороти.
Че аз моето Поло откакто го имам само си държи оборотите постоянни със регулатора за празния ход. А той се управлява от компа.А компа взема сигналите от ламбдата и синия датчик за температурата. И ако те лъжат че мотора е студен и сместа е бедна не можеш се отърва от давене и нестабилни обороти. Другото което е важно е дали регулатора на налягането на монодюзата държи адекватно налягане на впръскване. Ако пикае моното има да чакаш стабилни обороти.
Но задължително требе проверка на датчика на Хол, че от там се редят верните импулси за запалването.
А иначе и при нова дистрибуторна капачка ако не е уплътнила както трябва към дистрибутора, при влажно време вътре си прави конденз и паленето е мъкаааа!
- bibow1
- Мнения: 91
- Регистриран на: Сря 12 яну 2011 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2
За оборотите, намира се точно под въздушния филтър. То е едно жълтеникаво-златно на цвят голямо колкото 1 стотинка. Трябва ти дълга отверка и трябва да въртиш или наляво или надясно, зависи как са ти оборотите. Ако искаш мога да направя снимка ако не си разбрал?
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2
bibow1 написа:За оборотите, намира се точно под въздушния филтър. То е едно жълтеникаво-златно на цвят голямо колкото 1 стотинка. Трябва ти дълга отверка и трябва да въртиш или наляво или надясно, зависи как са ти оборотите. Ако искаш мога да направя снимка ако не си разбрал?
Твойта кола е карбуратор - затова имаш 2 винта.
Описания от тебе е за празните обороти.
Отдясно, пак под филтърната кутия е винта за сместа. Един малък винт. Заврян е навътре доста. Достига се с дълга и тясна отвертка.
Аз те съветвам качи я на газ-анализатор и вижте как са смесите.
Тоя малки винт за смесите има качеството да се врътка

От бедна смес също играят празните обороти.
И накрая в кой диапазон от обороти е придърпването???
- porko
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2
Ами дросел да сте чистили????Моят като го изчистих и се оправи.Преди беше със същите симптоми.Ама това беше отдавна.Тази година пак ще го чистя за профилактика.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2
porko написа:Ами дросел да сте чистили????Моят като го изчистих и се оправи.Преди беше със същите симптоми.Ама това беше отдавна.Тази година пак ще го чистя за профилактика.
Той няма датчик на дросела - колата е карбуратор.
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 10:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2
lrlmodo написа:porko написа:Ами дросел да сте чистили????Моят като го изчистих и се оправи.Преди беше със същите симптоми.Ама това беше отдавна.Тази година пак ще го чистя за профилактика.
Той няма датчик на дросела - колата е карбуратор.
Опаа, сега разбирам за това.
Тогава пак да уточним, при карбуратора как се организира обогатяването на сместа при студен мотор.
Питането ми конкретно е има ли някъкъв обогатител(смукач) и как работи той във конкретният случай.Ръчен ли е, полу автоматичен или автоматичен. Ако е автомат от къде взема управление(вероятно по температура).
Питам защото съм със моно и там е друга бира.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Проблем с гаснене и придърпване VW Polo 2
Със смукач автоматичен е, термопластина е, подгрява се от антифриза.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта