Здравейте, имам няколко въпроса за Поло-99-та година, 1.9D
Процедурите съм ги правил на Голф 3 и искам да знам дали всичко е същото за да не ми изникне някой проблем, като почвам да ги пратя тези неща.
1. Маслото за този тип двигател какво трябва да бъде? 15w40 би ли свършило работа или някакво специално за дизел трябва?
2. Смяната на масленият филтър по същата технология ли става? Отвива се стария, изтича се маслото и се завива новия?
3. При смяна на накладките за да се развие спирачния апарат - с малък шестограм ли е или е с нещо друго?
4. При работещ от време на време клаксон като в повечето случаи не работи най-вероятно някъде по трасето не дава ток, нали? Не е от бушон?
Общи въпроси - масло, филтри, накладки
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Общи въпроси - масло, филтри, накладки
Маслото 10w40 източва се по начина които си написал накладките се сменят по същия начин а за клаксона за да работи когато си иска свали бутона на клаксона които е на волана -счупено пласмасово краче или някоя от клемите е слезла надолу и не дава винаги контакта ако имаш счупено краче друг волан не се оправя с подложки и виж кабелите на клаксона долу вляво под бронята където е монтиран да няма протрит или закъсан кабел
Re: Общи въпроси - масло, филтри, накладки
За предните накладки: Шестограма е 6mm, обърни внимание на болтовете - дължината им е различна!
За клаксона: Освен горепосочените причини и преди да разглобяваш, провери с пробна лампа дали до самия клаксон "идва" напрежение. Може да провериш и самия клаксон с пускане на ток директно от акумулатора. Имах подобен проблем на Джета и се оказа от самия клаксон - работи когато си иска.
За клаксона: Освен горепосочените причини и преди да разглобяваш, провери с пробна лампа дали до самия клаксон "идва" напрежение. Може да провериш и самия клаксон с пускане на ток директно от акумулатора. Имах подобен проблем на Джета и се оказа от самия клаксон - работи когато си иска.
- Cocolino
- Мнения: 388
- Регистриран на: Сря 21 ное 2007 15:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Общи въпроси - масло, филтри, накладки
Просто днес съм много объркан. Някой да ми обесни как става това.
Решихме да смениме на полото маслото и филтрите. Ходихме в Ауто Плюс. Там ни казаха - въздушен филтър - 30 лева, маслен - 20, за купето някакъв - 20 лева
Без масло - което сигурно наливно ще излезне по 8 литъра - демек поне 30 лева. Цялата равносметка е 100 лева.
А там, на девойката, на която ще и оправяме полото - майстора и казал, че всиките филтри, които ще се сменят, заедно с маслото - всичко ще и излезне 80 лева. Тоест в това число влиза и неговия труд. Нещо се обърках и не мога да схвана как ще излиза толкова, като само филтрите и маслото излизат повече?!
Решихме да смениме на полото маслото и филтрите. Ходихме в Ауто Плюс. Там ни казаха - въздушен филтър - 30 лева, маслен - 20, за купето някакъв - 20 лева
Без масло - което сигурно наливно ще излезне по 8 литъра - демек поне 30 лева. Цялата равносметка е 100 лева.
А там, на девойката, на която ще и оправяме полото - майстора и казал, че всиките филтри, които ще се сменят, заедно с маслото - всичко ще и излезне 80 лева. Тоест в това число влиза и неговия труд. Нещо се обърках и не мога да схвана как ще излиза толкова, като само филтрите и маслото излизат повече?!
Re: Общи въпроси - масло, филтри, накладки
За вас цените от ауто* са едни, за сервизите са други
Понякога могат да достигнат и 50% надолу.

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта