vw polo Спешен Проблем с Климатик
-
hondata
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 27 мар 2010 23:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lukovit
vw polo Спешен Проблем с Климатик
Днес климатика ми отказа да работи. Значи днес сутринта станах отидох на едно място и близо 5часа и половина не сам палил колата после я запалих и си пуснах климатика и той работеше без проблем и към 5 следобед реших да отида да си сипя бензин и климатика не работеше и тръбите дето влизат в купето и там има една кутия където ги съединява и там беше студена и имаше лед около нея ето и изображение та въпроса ми какъв може да е следния проблем. И да допълня компресора работи като го включа но просто в купето няма студен въздух
-
hondata
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 27 мар 2010 23:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lukovit
Re: vw polo Спешен Проблем с Климатик
Еее няма ли кой да помогне в този форум
Последна промяна от Bobi_S13 на Вто 06 сеп 2011 8:11, променено общо 1 път.
Причина: теми в техническите форуми не се повдигат!
Причина: теми в техническите форуми не се повдигат!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: vw polo Спешен Проблем с Климатик
То ако мислиш,че диагностиката на климатика става от 100км разстояние,малко грешиш 
Важно е коя точно тръба колко точно е студена (най-добре е да се знаят наляганията на системата,ама това пък хич няма как да го видиш).
Палиш колата,пускаш вентилатора на макс,климатика на макс. студено и да взима въздух от околната среда.После излизаш навън и пипаш тръбите както следва :
1. тръбата,която излиза от компресора и влиза в предния радиатор (пред водния има климатичен,тръбата влиза от горе в дясно,като си срещу колата).Трябва да е доста топла,дори гореща (60-70 градуса)
2. пипаш тънката тръба преди да влезе в това правоъгълното (научно се нарича ТРВ) - трябва да е леко топла,може и да е леко хладка,но не студена и в никакъв случай да не става по-студена с течение на времето на работа на климатика.
3. пипаш дебелата тръба при ТРВ-то - трябва да е студена и да става все по-студена с течение на времето,като дори трябва да се образува конденз по нея (капки)
Ако 1 не е изпълнено - малко ти е фреона,проблем с компресора или контролния му клапан - отиваш на майстор да ти види наляганията.
Ако 1 е изпълнено,а 2 не е изпълнено - запушен дехидратор - празни се системата,сменя се дехидратора,пълни се системата.
Ако 1 и 2 са изпълнени,но 3 не е като хората - диагностика на наляганията,понеже може да е и компресор,може да е и ТРВ и да и е малко фреона и още 10 неща
Така или иначе не е лошо да започнеш с една диагностика на какви налягания работи системата ти.
Иначе,за да получиш бърз отвговор,трябва аз или някой друг от колегите тук,които разбират от колиатици (а никак не сме много
) да ти видят темата и примерно едно ЛС с линк към темата ти и молба да удраим едно рамо,би бил много полезен да видим,че някой има проблем и търси помощ
Понеже не чета много много в този раздел,ако ти трябва нещо,пиши в темата (за да има инфо за колегите с такива проблеми,не само ние да си гукаме на лични),ама драсни едно ЛС да видя,че си писал и да помагам с каквото мога 
И между другото - това омазняване на снадката на двете тръби отпред (вижда се ясно от снимката ти),е сигнал за теч на масло и фреон от климатичната ти система.Сменят се О-пръстените на тръбите,като е хубаво да се види дали самото ТРВ не е разцепено точно там (сериозна слабост им е,защото материала е много тънък там точно и цепи към конуса на тръбата за високо налягане и като го напъне на 15-20 бара и започва да изпуска).
Важно е коя точно тръба колко точно е студена (най-добре е да се знаят наляганията на системата,ама това пък хич няма как да го видиш).
Палиш колата,пускаш вентилатора на макс,климатика на макс. студено и да взима въздух от околната среда.После излизаш навън и пипаш тръбите както следва :
1. тръбата,която излиза от компресора и влиза в предния радиатор (пред водния има климатичен,тръбата влиза от горе в дясно,като си срещу колата).Трябва да е доста топла,дори гореща (60-70 градуса)
2. пипаш тънката тръба преди да влезе в това правоъгълното (научно се нарича ТРВ) - трябва да е леко топла,може и да е леко хладка,но не студена и в никакъв случай да не става по-студена с течение на времето на работа на климатика.
3. пипаш дебелата тръба при ТРВ-то - трябва да е студена и да става все по-студена с течение на времето,като дори трябва да се образува конденз по нея (капки)
Ако 1 не е изпълнено - малко ти е фреона,проблем с компресора или контролния му клапан - отиваш на майстор да ти види наляганията.
Ако 1 е изпълнено,а 2 не е изпълнено - запушен дехидратор - празни се системата,сменя се дехидратора,пълни се системата.
Ако 1 и 2 са изпълнени,но 3 не е като хората - диагностика на наляганията,понеже може да е и компресор,може да е и ТРВ и да и е малко фреона и още 10 неща
Така или иначе не е лошо да започнеш с една диагностика на какви налягания работи системата ти.
Иначе,за да получиш бърз отвговор,трябва аз или някой друг от колегите тук,които разбират от колиатици (а никак не сме много
И между другото - това омазняване на снадката на двете тръби отпред (вижда се ясно от снимката ти),е сигнал за теч на масло и фреон от климатичната ти система.Сменят се О-пръстените на тръбите,като е хубаво да се види дали самото ТРВ не е разцепено точно там (сериозна слабост им е,защото материала е много тънък там точно и цепи към конуса на тръбата за високо налягане и като го напъне на 15-20 бара и започва да изпуска).
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта