Здравейте!
Преди две седмици си купих Поло 1.3, бензин, по талон е октомври 1991 г., на него пише Фолксваген Поло Купе, а в задната лява и в задната дясна част на колата има лепенки, на които пише Fox. Не обясних точно модела, но дано сте ме разбрали.
Та с въпросната кола имам проблем с паленето. При натиснат съединител изобщо не може да запали, изглежда ми и че не върти стартера. Паля без натиснат съединител, но със завъртането на ключа се налага леко да натисна педала на газта - 2-3 пъти и тогава вече пали без проблем. Когато колата е позагряла пали и без подаване на газ, но не винаги. Много е некомфортно. Веднъж опитах да запаля с натисната спирачка /условията го налагаха/, завъртях ключа, подадох газ и щом колата запали, педалът на спирачката ми потъна. Не знам това нормално ли е. За момента се справям като паля на ръчна с подаване на газ.
Моля да дадете съвет къде може да е проблема. Предварително благодаря.
Проблем с паленето с Фолксваген Поло 1.3
Проблем с паленето с Фолксваген Поло 1.3
Последна промяна от biliana на Съб 16 апр 2011 17:03, променено общо 1 път.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Проблем с паленето с Фолксваген Поло 1.3
Имаш един син датчик на корпуса не термостата. Виж го дали дава точни данни.
Re: Проблем с паленето с Фолксваген Поло 1.3
Много благодаря за бързия отговор.
Честно казано не знам къде се намира термостата и как да намеря синия датчик. А как мога да разбера дали датчика дава точни данни ? Колата няма компютър.
Честно казано не знам къде се намира термостата и как да намеря синия датчик. А как мога да разбера дали датчика дава точни данни ? Колата няма компютър.
Re: Проблем с паленето с Фолксваген Поло 1.3
Доколкото разбрах, проблемът не е в датчика. Не ми се иска още сега да тръгвам по майстори, по-точно изобщо не искам да ходя по майстори, то си е мъжка работа това... Виждам, че и така може да се кара макар, че не е особено удобно. Бившият собственик на Полото ми каза, че лятото няма да имам този проблем с паленето. Каза ми, че и при него било по същия начин, но така и не открил проблема и си карал колата "без проблеми". Ще се радвам, ако някой може да помогне. Благодаря.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Проблем с паленето с Фолксваген Поло 1.3
Най-вероятно това поло е карбуратор и не ти работи смукача! Иска едно хубаво почистване! Лично съм изписал доста по въпроса! Виж тук! http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=246857
Като гледам какво си писал,струва ми се,че може да има и хлабави връзки(акумулатор,маса,стартер)...
Като гледам какво си писал,струва ми се,че може да има и хлабави връзки(акумулатор,маса,стартер)...
Re: Проблем с паленето с Фолксваген Поло 1.3
lion_heart002 написа:Най-вероятно това поло е карбуратор и не ти работи смукача! Иска едно хубаво почистване! Лично съм изписал доста по въпроса! Виж тук! http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=246857
Като гледам какво си писал,струва ми се,че може да има и хлабави връзки(акумулатор,маса,стартер)...
Това вече е нещо. Да, колата е карбуратор. Така и не успях да я идентифицирам напълно. Пробвах с ВИН кода в няколко сайта, обаче информацията е твърде оскъдна. Благодаря за линка към темата, ще изчета написаното там. За акумулатора - на 100 % няма проблем с него, изпробваха го. Стартера мисля, че е в много добро състояние.
Р.S. - Аз съм ТЯ.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Проблем с паленето с Фолксваген Поло 1.3
Никъде не съм казал,че стартера не е супер,или,че акумулатора не е нов! Хлабави клеми,кабели и обувки може да са ти проблема(това,че не върти понякога)! Колкото до паленето съм описал в темата! 100% това ти е проблема,направете каквото съм описал и колата ще се оправи! Лятото пали без проблеми,защото може да пали и без смукач. По това което пишеш,ако не го изчистиш и смажеш както съм описал,зимата ще ти е доста тегаво паленето... Ако имаш въпроси с процедурата или мислиш,че няма да се справите-пиши-ще помогна!
Re: Проблем с паленето с Фолксваген Поло 1.3
Благодаря за съветите. Утре ще проверя всичко, към което ме насочихте. Това с почистването на карбуратора ми изглежда най-вероятната причина за проблема. Още утре ще ходя да си купя този спрей. Не разбрах само има ли значение каква марка да бъде или просто да бъде спрей за почистване на карбуратор.
P.S - Аз съм ТЯ
P.S - Аз съм ТЯ
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Проблем с паленето с Фолксваген Поло 1.3
Ами би било хубаво да е по-качествен! При Иво,срещу бившия "Елена Георгиева'' има такъв спрей,моя оттам го купувах,към 14 лв мисля беше,ама ще ти стигне за 5-6 почиствания.... Тоест ще ти остане... Извинявам се за,неточността от моя страна относно половата ви принадлежност...





Re: Проблем с паленето с Фолксваген Поло 1.3
Няма проблем, благодаря за всичко. След като пробваме с почистването, ще пиша за резултатите.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Проблем с паленето с Фолксваген Поло 1.3
Чудесно,прекрасно съм описал всичко,трябва да се справите! Пиши да видим какъв ще е резултата... Макар,че аз си знам де...




Re: Проблем с паленето с Фолксваген Поло 1.3
Здравейте отново!
Днес направихме процедурата със спрея за почистване на карбуратор, сменихме и въздушния филтър. Клапата на смукача наистина започна да се движи по-свободно. Спазихме стриктно процедурата - напръскахме и вътре в карбуратора при работещ двигател. Колата осезаемо започна да се движи по-бързо, но проблема със запалването си остана...
Днес направихме процедурата със спрея за почистване на карбуратор, сменихме и въздушния филтър. Клапата на смукача наистина започна да се движи по-свободно. Спазихме стриктно процедурата - напръскахме и вътре в карбуратора при работещ двигател. Колата осезаемо започна да се движи по-бързо, но проблема със запалването си остана...
Re: Проблем с паленето с Фолксваген Поло 1.3
Хора, помагайте!
Днес е още по-зле.....
Освен, че проблемът с паленето си остана, сега колата не работи изобщо добре... гасне на поразия... ужас!
За 3-те километра, които сутринта изминах изгасна точно 4 пъти... просто нямам думи. В момента, в който пипна спирачката или съединителя, колата просто гасне...
Моля спешно за съвет!
Днес е още по-зле.....

Освен, че проблемът с паленето си остана, сега колата не работи изобщо добре... гасне на поразия... ужас!
За 3-те километра, които сутринта изминах изгасна точно 4 пъти... просто нямам думи. В момента, в който пипна спирачката или съединителя, колата просто гасне...
Моля спешно за съвет!
- shotoman
- Мнения: 456
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: AEE 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с паленето с Фолксваген Поло 1.3
biliana, къде се намира колата? Отиди при най-близкия колега със сервиз да ти почисти хубаво карбуратора, да ти продуха жигльорите и да направи някаква настройка, ако е необходимо. Това е най-лесният и безболезнен начин да си решиш проблема. 

Re: Проблем с паленето с Фолксваген Поло 1.3
Колата се намира на паркинга пред местоработата ми и преди 18.00 ч. няма начин да правя каквото и да било. Ще гледам довечера да я прибера до вкъщи и при първа възможност ще я закарам на майстор. Познати ми казаха, че е възможно да сме зацапали свещите при почистването на карбуратора, как мислите?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 29 госта