Здравейте,
Дано намеря някой, на когото му се е случвало същото... Карам VW Polo 1.3 1993 г. бензин, и имам сериозен проблем - понякога необяснимо двигателят изгасва по време на движение (случва се абсолютно непредсказуемо и неочаквано - на кръстовища, когато изпреварвам и т.н.). Няколкото опита веднага след това да го запаля са неуспешни. Това се случва, когато колата е вече загряла, никога не ства сутрин при първото палене. Изчаквам малко (10-15 минути) и си пали без проблем. Това обаче може да се случи няколко пъти на ден и взе да зачестява. Смених 5-ия кабел от делкото към бобината, ситуацията не се подобри. Почистих делкото с шкурка, то и без това нямаше никакъв нагар, но нищо... Когато се опитвам безуспешно да запаля от ауспуха си мирипе на бензин, т.е. - бензиновата помпа си работи. Свалих и катализатора, моторът стана малко по-шумен, но ситуацията отново не се подобри. Свещите и горивния филтър са на около 20 000 км, не би трябвало да им е дошло времето за смяна. Резервоарът също е пълен, така че и бензин си има достатъчно. За друга причина просто не се сещам - дали на някого му се е случвал същия проблем? Благодаря за помощта...
Моля Ви, помогнете - Поло-то ми гасне или не пали ...
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
ако сложиш свещи с неправилно топлинно число може да се получи нещо такова (да гасне като позагрее). пробвай евентуално вземи някакви назаем за експеримент.
датчика който указва на компютъра температурата може да лъже. мисля че е син на цвят забит в термостата и струва 10 лева.
може евентуално да вземеш назаем една бобина от някой и да опташ с нея дали няма да тръгне нормално.
друго за момента не се сещам...
датчика който указва на компютъра температурата може да лъже. мисля че е син на цвят забит в термостата и струва 10 лева.
може евентуално да вземеш назаем една бобина от някой и да опташ с нея дали няма да тръгне нормално.
друго за момента не се сещам...
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 24 авг 2006 18:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Няма какво да си играя да взимам назаем, директно ще ги сменя всичките, защото идеята ти ме навежда на мисълта, че откакто ги смених (вече към 20-22 000 км) започнаха проблемите. А какво значи правилно и неправилно топшлинно число и какви свещи да търся за мен? Ако кажеш - направо и бобината сменям, колата е моя, но разходите са ми служебни, така че не ме притесняват ....
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 24 авг 2006 18:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Оказа са доста по-сложно....
Майсторът каза, че ми била много ниска компресията и били изгорели няколко клапана, та трябвало да отваря главата, да прави нещо по буталата и клапаните, съща така е шлайфал главата, сменил ми е гарнитурата и няколко семеринги... Т.е. - почти основен ремонт, той го нарече частичен ... Да знаете обаче - златни ръце има този човек, взе ми 240 лв за труда си, не знам дали е много, но колата е като нова...
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 103 госта