Моля Ви, помогнете - Поло-то ми гасне или не пали ...

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
ejobejo
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 24 авг 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Моля Ви, помогнете - Поло-то ми гасне или не пали ...

Мнениеот ejobejo » Чет 24 авг 2006 18:24


Здравейте,

Дано намеря някой, на когото му се е случвало същото... Карам VW Polo 1.3 1993 г. бензин, и имам сериозен проблем - понякога необяснимо двигателят изгасва по време на движение (случва се абсолютно непредсказуемо и неочаквано - на кръстовища, когато изпреварвам и т.н.). Няколкото опита веднага след това да го запаля са неуспешни. Това се случва, когато колата е вече загряла, никога не ства сутрин при първото палене. Изчаквам малко (10-15 минути) и си пали без проблем. Това обаче може да се случи няколко пъти на ден и взе да зачестява. Смених 5-ия кабел от делкото към бобината, ситуацията не се подобри. Почистих делкото с шкурка, то и без това нямаше никакъв нагар, но нищо... Когато се опитвам безуспешно да запаля от ауспуха си мирипе на бензин, т.е. - бензиновата помпа си работи. Свалих и катализатора, моторът стана малко по-шумен, но ситуацията отново не се подобри. Свещите и горивния филтър са на около 20 000 км, не би трябвало да им е дошло времето за смяна. Резервоарът също е пълен, така че и бензин си има достатъчно. За друга причина просто не се сещам - дали на някого му се е случвал същия проблем? Благодаря за помощта...




Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Чет 24 авг 2006 18:34


пробвай с търсачката, мисля че имаше теми за този проблем.


ejobejo
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 24 авг 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ejobejo » Чет 24 авг 2006 18:52


А какво и къде да търся .... ако е по заглавие едва ли ще го уцеля ....


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Чет 24 авг 2006 18:59


натискаш търсене и пишеш например "гасне" или "не пали" и четеш темите.


ejobejo
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 24 авг 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ejobejo » Чет 24 авг 2006 19:01


Благодаря, намерих няколко ... явно често се среща този проблем, сега ги чета ... Ако си реша проблема непременно ще напиша от какво е било ....


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Чет 24 авг 2006 20:28


ако сложиш свещи с неправилно топлинно число може да се получи нещо такова (да гасне като позагрее). пробвай евентуално вземи някакви назаем за експеримент.
датчика който указва на компютъра температурата може да лъже. мисля че е син на цвят забит в термостата и струва 10 лева.
може евентуално да вземеш назаем една бобина от някой и да опташ с нея дали няма да тръгне нормално.
друго за момента не се сещам...


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Чет 24 авг 2006 21:05


като напишеш как си разрешил проблема, някой друг със същия проблем след това ще знае какво да прави. само така :да:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 24 авг 2006 22:04


делко или бобина ,ако имаш да пробваш ште разбереш веднага кое от двете е;успех


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Чет 24 авг 2006 22:20


Това Поло има ли имобилайзер и чип в ключа? Една позната имаше подобен проблем и се оказа, че чипа и имобилайзера не се виждат и то от време на време!


ejobejo
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 24 авг 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ejobejo » Чет 24 авг 2006 22:31


Няма какво да си играя да взимам назаем, директно ще ги сменя всичките, защото идеята ти ме навежда на мисълта, че откакто ги смених (вече към 20-22 000 км) започнаха проблемите. А какво значи правилно и неправилно топшлинно число и какви свещи да търся за мен? Ако кажеш - направо и бобината сменям, колата е моя, но разходите са ми служебни, така че не ме притесняват ....


ejobejo
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 24 авг 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ejobejo » Чет 24 авг 2006 22:33


Нямам имобилайзер, имах аларма, която можеше да спира процеса на запалване, но я махнах. Само ще да е нещо в електрониката ...


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 25 авг 2006 1:01


ejobejo написа:Нямам имобилайзер, имах аларма, която можеше да спира процеса на запалване, но я махнах. Само ще да е нещо в електрониката ...
не 4етеш, не са свешти!


ejobejo
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 24 авг 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ejobejo » Пет 25 авг 2006 7:20


Всичко чета пич, ама един каже едно, друг друго ....


Потребителски аватар
aalio
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 06 май 2006 12:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aalio » Пон 28 авг 2006 22:24


КОмутатора или бубината.те са заедно и струват около 100лв,гаранция е от това, и клемореда на контакния ключ мже да е.Успех


ejobejo
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 24 авг 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Оказа са доста по-сложно....

Мнениеот ejobejo » Нед 10 сеп 2006 8:32


Майсторът каза, че ми била много ниска компресията и били изгорели няколко клапана, та трябвало да отваря главата, да прави нещо по буталата и клапаните, съща така е шлайфал главата, сменил ми е гарнитурата и няколко семеринги... Т.е. - почти основен ремонт, той го нарече частичен ... Да знаете обаче - златни ръце има този човек, взе ми 240 лв за труда си, не знам дали е много, но колата е като нова...



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 103 госта