Колеги, искам да ви попитам за мнение за този автомобил:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Този е пример, има и други Полота, които съм набелязал. Ще ми е първи автомобил, как са резервните части като цена, разхода на гориво как е, чести неизправности и т.н.
Благодаря предварително!
VW Polo 1.4 2000 г. Покупка и първоначални съвети
- elena ilieva
- Мнения: 28
- Регистриран на: Вто 31 авг 2010 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
- Контакти:
Re: VW Polo 1.4 2000 г.
Много пари за такъв сорт автомобил. Не очаквай нисък разход на гориво от този автомобил. Демек висок разход за малък вървеж. За тез пари ще гледам нещо от сорта: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details. Голямата кола си е голяма кола. Ако имаш повечко пари си вземи голяма кола и един градски кенеф 

Re: VW Polo 1.4 2000 г.
Леле, какво е това чудовище
Парите са примерни. Има и оферти за около 4000 лв. Не искам голяма кола, нещо по-компактно със здрав двигател и ламарини.

- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Re: VW Polo 1.4 2000 г. Покупка и първоначални съвети
Като гледам си от София.http://www.cars.bg/u289241
Re: VW Polo 1.4 2000 г. Покупка и първоначални съвети
Знам ли, аз съм малко резервиран към дизела, а и съм малко по-ограничен в бюджета - до към 4600, максимум 5000. Забравих да кажа, че съм студент и не работя за кой знае колко пари 

- vwpolo6n
- Мнения: 33
- Регистриран на: Съб 11 дек 2010 21:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: италия
Re: VW Polo 1.4 2000 г. Покупка и първоначални съвети
аз моето поло го взех преди 6 месеца и искам да кажа че съм много доволен гори приемливо като другите градски коли моето е на 108.000 км и не смятам де се разделам със него близките 3 4 години
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Polo 1.4 2000 г. Покупка и първоначални съвети
Аз лично,като човек,който се занимава с тези коли,имам лоши впечатления от повечето двигатели на VW под 80-тина коня и под 1.6 ...говоря за някои 1.4 като АЕХ ,разните АЕЕ и т.н. Пък и като гледам,все по-често има теми от сорта на "строши се буталото на 1.0" или " тръся двигател за Поло 1.1 " примерно и т.н....разгледай из раздела за Поло,да видиш...и от скоростите им реват много.
Иначе частите за Поло учудващо са по-скъпи от за Голф или дори Пасат .Примерно за 6N кормилен накрайник с марка Лемфьордер е 70лв,за Голф 3 или Пасат В4 (същите години) на същата марка,струва 35-6лв.
Съединител за Поло 1.4 AEX струва 270лв,на същата марка за Пасат с 1.8 90 коня двигател е 210лв.
За същите тези Поло-та,ако има климатик,положението е перките е сложно - изгаря едно съпротивление,което е за 1-ва степен на перките и то струва почти 200лв (сменявах вече няколко такива)...при Голф 3 и Пасат от съшите години няма такъв елемент въобще. Дискове и накладки струват еднакво за Голф и за Поло за масовите двигатели.
Лично според мен,ти трябва 2-врат Голф,понеже не е много по-голям от Поло-то,но за сметка на това е доста по-здрав и удобен.Предлага се и с доста смислени дигатели,само че ще е малко по-дърт,ама това не виждам с какво трябва да те притеснява. Фаворит за мен за градско остава 2-врат Голф 3 90 и някоя година с 1.8 моно двигател 75 или 90 коня на газ,с климатик.В града над 10-11 газ няма да качиш,с климата макс. 12.Върви чудесно с този двигател и по-здрави двигатели просто не можеш да намериш въобще,че и е напълно елементарен и никак скъп за поддръжка.Ангренажния ремък с ролка за този двигател е няма 60лв к-та (за сравнение при Поло с 1.4 АЕХ примерно ангранажа е къде 150-160лв,понеже се сменя и водна помпа,а и обтяжната му ролка е златна).Гражданската е евтина,понеже е под 2000см3,данъка за колата е няма 50лв...какво да искаш повече.
Иначе Поло-то трябва да е 1.6 101 коня с двигател AFT...той е един от много малкото бензинови двигатели на Поло,който според мен стават за нещо ама той се слага само на Класик и Естейт,а те са големички купета.Другата алтернатива е дизел,ама не съм запознат какви мотори им се слагат...има разни 1.7 и 1.9 SDI,които като чета и наблюдавам са доста сполучливи двигатели и ще те изненадат приятно като градски разход на гориво.Пък и си вървят,не са особено спрели.Има и ТДИ-та по 90 и 110 коня
Иначе частите за Поло учудващо са по-скъпи от за Голф или дори Пасат .Примерно за 6N кормилен накрайник с марка Лемфьордер е 70лв,за Голф 3 или Пасат В4 (същите години) на същата марка,струва 35-6лв.
Съединител за Поло 1.4 AEX струва 270лв,на същата марка за Пасат с 1.8 90 коня двигател е 210лв.
За същите тези Поло-та,ако има климатик,положението е перките е сложно - изгаря едно съпротивление,което е за 1-ва степен на перките и то струва почти 200лв (сменявах вече няколко такива)...при Голф 3 и Пасат от съшите години няма такъв елемент въобще. Дискове и накладки струват еднакво за Голф и за Поло за масовите двигатели.
Лично според мен,ти трябва 2-врат Голф,понеже не е много по-голям от Поло-то,но за сметка на това е доста по-здрав и удобен.Предлага се и с доста смислени дигатели,само че ще е малко по-дърт,ама това не виждам с какво трябва да те притеснява. Фаворит за мен за градско остава 2-врат Голф 3 90 и някоя година с 1.8 моно двигател 75 или 90 коня на газ,с климатик.В града над 10-11 газ няма да качиш,с климата макс. 12.Върви чудесно с този двигател и по-здрави двигатели просто не можеш да намериш въобще,че и е напълно елементарен и никак скъп за поддръжка.Ангренажния ремък с ролка за този двигател е няма 60лв к-та (за сравнение при Поло с 1.4 АЕХ примерно ангранажа е къде 150-160лв,понеже се сменя и водна помпа,а и обтяжната му ролка е златна).Гражданската е евтина,понеже е под 2000см3,данъка за колата е няма 50лв...какво да искаш повече.
Иначе Поло-то трябва да е 1.6 101 коня с двигател AFT...той е един от много малкото бензинови двигатели на Поло,който според мен стават за нещо ама той се слага само на Класик и Естейт,а те са големички купета.Другата алтернатива е дизел,ама не съм запознат какви мотори им се слагат...има разни 1.7 и 1.9 SDI,които като чета и наблюдавам са доста сполучливи двигатели и ще те изненадат приятно като градски разход на гориво.Пък и си вървят,не са особено спрели.Има и ТДИ-та по 90 и 110 коня

- vwpolo6n
- Мнения: 33
- Регистриран на: Съб 11 дек 2010 21:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: италия
Re: VW Polo 1.4 2000 г. Покупка и първоначални съвети
то има и 1.4 101 коня като моя
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Polo 1.4 2000 г. Покупка и първоначални съвети
Е,не казвам,че съм специалист точно по двигателите на Поло и че ги знам всичките,но всеки човек,който кара такова,може да сподели опит.Аз споделям това,което ми се е случвало като практика в сервиза и това,което наблюдавам като цени за частите на различни класове автомобили от VAG групата 



- vwpolo6n
- Мнения: 33
- Регистриран на: Съб 11 дек 2010 21:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: италия
Re: VW Polo 1.4 2000 г. Покупка и първоначални съвети
на моя сега трябва да му сменям ремак ролки и водна помпа и тук във италиа ми искам 500 евро
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: VW Polo 1.4 2000 г. Покупка и първоначални съвети
То това поло цялото е 1000 евро в Италия кви 500евро за ремъци ти искат
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: VW Polo 1.4 2000 г. Покупка и първоначални съвети
ivansev написа:Знам ли, аз съм малко резервиран към дизела, а и съм малко по-ограничен в бюджета - до към 4600, максимум 5000. Забравих да кажа, че съм студент и не работя за кой знае колко пари
Според мен от нещо като Мазда 323 1.5 бензин или Нисан Алмера примерно ще останеш много по-доволен.
Ей тая например лично съм я гледал и е близо до перфектна (не знам дали стои още) ..
Последна промяна от dj_tuhla на Нед 01 май 2011 23:35, променено общо 9 пъти.
- vwpolo6n
- Мнения: 33
- Регистриран на: Съб 11 дек 2010 21:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: италия
Re: VW Polo 1.4 2000 г. Покупка и първоначални съвети
ахаха тея полота варвът по 3000 4000 евро а иначе ангренажния ремак пистовия ремак ролки и водна помпа плус работна рака
- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re: VW Polo 1.4 2000 г. Покупка и първоначални съвети
добре дошъл колега, има доста инфо за този модел поло. Потърси малко и ще намериш.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта