Здравейте. Имам следния проблем
Преди около година изведнъж почна да не иска да пали,след 10-ина вартенета понякога запали , на другия ден пак не иска, един познат идва да я гледа и не можа да разбере откаде е проблема,(мислехме че е от имобилайзера ) но случайно тресна капака на таблото по силно и колата веднага запали и проблема поне с паленето изчезна да не повярва човек . Имам проблеми от доста време и с оборотите, когато колата е студена ,но прочетох в форума и мисля вече че е от датчика температурата на антифриза.На таблото от много вереме не ми отчита температурата. Сега до основния проблем , преди няколко дни на един светофар ми се отвори капака на таблото и аз го треснах да се затвори и и дотам....колата изгасна и не иска да запали повече .Званях на много хора всеки ми казва различно , проверих парво всички бушони- здрави са , проверих всички релета- здрави са , проверих свещите , замерихме с един приятел (с мултицет) идва ток до бобината от там до дистрибуторната капачка, и вече кам свещите няма никой,всеки ми казва различно : комутатора на бобината , кабели ,дистрибуторната капачка , палеца но незнам защо проблема с таблото ми стои на парво място защо при трескането на капака се беше оправило и сега пак се развали. Просто не знам какво да правя.
Проблем с паленето VW Polo 1.4 96г
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 15:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: харманли
Re: Проблем с паленето VW Polo 1.4 96г
колега според мен с твоят приятел няма да я опрявите, а я е закарайте на една диагностика,и от там ще се разбере проблемът,имах случай с поло 1,4 не палеше и той оказа се датчика на хол в делкото сменихме го и газ
Re: Проблем с паленето VW Polo 1.4 96г
Имам същия модeл Поло 1,4i и мисля, че имах същия проблем. При мен се оправи проблема с паленето след смяна на датчика температурата на антифриза. Успех!!!!
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Проблем с паленето VW Polo 1.4 96г
Той тоя датчик много лесно се проверява с един мултицет ... а неотчитането на таблото може да е и от в самото табло, поне на по-старите VW-та им беше редовен номер това... щом има ток на централния кабел към капачката а после към свещите няма, значи капачка и палец на 100% просто няма какво друго да е .. (предполагам сте гледали за искра от кабелите а не просто да сте мерили с мултицет)
- gibsonit
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 69
- Регистриран на: Чет 14 апр 2011 17:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с паленето VW Polo 1.4 96г
Виж това може да ти е от помощ
viewtopic.php?t=261848
viewtopic.php?t=261848
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 33 госта