


Джанти за Поло
Джанти за Поло
Интересува ме възможно ли е да се пъхнат 16 или 17 цолови джанти в поло ....97година е колата ,също така ме интересува колко е централния отвор ?
колега,доста е изписано по подобни теми..(57мм е центр. отвор)
Както се казва няма невъзможни неща+ако не станат от раз,с парички ще станат от втория
Според мен ЕТ също е много важно в твоя случай(дори и да запазиш общия диамерър на гума+джанта,заради по-широката гума има вариант да стърже я в амортисьор,я във калник)
Аз лично бих отишъл в някоя морга,бих се примолил да ми позволят да направя някой и друг опит,за да съм сигурен че не стърже никъде...
Успех
Както се казва няма невъзможни неща+ако не станат от раз,с парички ще станат от втория


Според мен ЕТ също е много важно в твоя случай(дори и да запазиш общия диамерър на гума+джанта,заради по-широката гума има вариант да стърже я в амортисьор,я във калник)
Аз лично бих отишъл в някоя морга,бих се примолил да ми позволят да направя някой и друг опит,за да съм сигурен че не стърже никъде...
Успех
- BaHko
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 26 юли 2006 12:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Спортното окачване ще ти намали клиренса и няма да можеш да сложиш по - големи джанти от 15ки, а не съм сигурен дали и тях ще можеш да сложиш. Ще трябва да се раздуват калниците. Освен това както написа колегата сигурно ще опират и в амортисьорите. Слагай си 195/15/55 като искаш и си питай ушите. Това е оптималното. 

BaHko написа:Спортното окачване ще ти намали клиренса и няма да можеш да сложиш по - големи джанти от 15ки, а не съм сигурен дали и тях ще можеш да сложиш. Ще трябва да се раздуват калниците. Освен това както написа колегата сигурно ще опират и в амортисьорите. Слагай си 195/15/55 като искаш и си питай ушите. Това е оптималното.
По-големи глупости от това скоро не бях чел...
1. Спортното окаачване ще му стегне колата и ще намали хода на аморт. и от там ще има по-малка вероятност да му опира отколкото с оригиналното окачване.
2. 16" джанти стават идеално за тези полота, и аз съм слагал и Bamm_Bamm също е слагал, стоят невероятно красиво.
3. За да опират в аморт. трябва или джантите да са с много малко ЕТ, или много голямо J...слагал съм осмици на моето поло и не опира никъде, а съм виждал и сложена девятка.
4. Ако сложи 195/55/15 гума ще изглежда като джипка и ще е много смешно. Препоръчителния размер е 195/45/15. С по-високите няма да му показват правилно и уредите.
Препоръчителния размер за 16" джанта е 195/40/16, евентуално можеш да сложиш 195/45/16 като компромис, която се равнява на 195/50/15
- BaHko
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 26 юли 2006 12:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Е, хубаво, спортното окачване няма ли да намали височината? Освен това аз под спортно окачване разбирам по-ниски пружини ( евентуално и нови спортни амортисьори с по-малък ход, които по-бързо ще му разбият предницата като се започне от тампони.... друга тема ) , като има по-ниски пружини хода на амортисьора е по-малък, от там колата по-ниска. 16ки при това положение ще опират някъде със сигурност или да не опират хора не трябва да се возят от зад, или багаж. Кое не е така разбирач такъв? 

BaHko написа:Е, хубаво, спортното окачване няма ли да намали височината? Освен това аз под спортно окачване разбирам по-ниски пружини ( евентуално и нови спортни амортисьори с по-малък ход, които по-бързо ще му разбият предницата като се започне от тампони.... друга тема ) , като има по-ниски пружини хода на амортисьора е по-малък, от там колата по-ниска. 16ки при това положение ще опират някъде със сигурност или да не опират хора не трябва да се возят от зад, или багаж. Кое не е така разбирач такъв?
От мнението ти разбирам, че не си карал кола със спортно окачване досега...и говорим за спортно, а не за рязани пружини и такива цигании. Спортното окачване намаля височината ама колата става твърда и не може да упре...моите гуми започват от калника, ама никога не са упирали, и с багаж и с хора и как ли не. И това за разбиването на предницата е пак пълен смях- то който има спортно окачване всеки месец сменя предницата, че много му се разбива

- BaHko
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 26 юли 2006 12:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Коли със спортно окачване съм карал и то не една. Съседа ми например има такава и е със зелени пружини, които не са рязани, освен това нормалните амортисьори не стават за тези пружини и е трябвало да се вземат спортни по-къси с нисък ход. Колата е станала ниска и не може да се сложат гуми по-големи от 17ки, защото стържат вътре в калниците. Верно, по-стегнато вози и е по стабилна, но и се рабива по-бързо. Та това също ти го казвам от опита на човека. Също така на 6 месеца горе долу се сменят тампоните на амортисьорите.
Колега Smoocki ,ако си решил и имаш пари за даване- сложи бе човек(после се надяваме на снимчици).Колата си е твоя,парите също...
Проблемчето за мен е само разликата в цената на гумите-195/50/15 Marangoni Zeta(нелоши гуми,според мен)със скоростен индекс до 240км.ч. е под 100кинта,докато 215/65/16(просто пример,шефа вчера си купи за А6-та)Континентал-168лв на бройка...
А колкото до спортното окачване-мнения има,както виждаш....
(Братовчет ми кара ръбата хонда с някакво заводско спортно окачване, 2години вече е с голям цолаж и широки гуми-няма да хлопне,няма да топне бараката му с барака
.Така че съм склонен да се доверя на колегата Polosport)
Според мен обаче-все пак трябва да се спазват предписаните от производителя параметри.
П.С.Пиша този коментар само и единствено с желание и молба да се спре спорът който се зароди
.Ако може,разбира се.
МИР
Проблемчето за мен е само разликата в цената на гумите-195/50/15 Marangoni Zeta(нелоши гуми,според мен)със скоростен индекс до 240км.ч. е под 100кинта,докато 215/65/16(просто пример,шефа вчера си купи за А6-та)Континентал-168лв на бройка...
А колкото до спортното окачване-мнения има,както виждаш....
(Братовчет ми кара ръбата хонда с някакво заводско спортно окачване, 2години вече е с голям цолаж и широки гуми-няма да хлопне,няма да топне бараката му с барака

Според мен обаче-все пак трябва да се спазват предписаните от производителя параметри.
П.С.Пиша този коментар само и единствено с желание и молба да се спре спорът който се зароди

МИР
Последна промяна от chy на Сря 16 май 2007 20:04, променено общо 1 път.
"В спора се ражда истината"
Аз не влагам лоши чувства, но от доста време карам коли със спортни окачвания и съм повече от запознат. 17" джанти за 6N са големи те стоят добре на 9N полота. На нашите 16" заспива. Аз лично карам с 15" защото много по-лесно се намират гуми и има голям избор. То при мен 15" джанта е минимума и не всяка 15" става, но това е друга тема.
Аз не влагам лоши чувства, но от доста време карам коли със спортни окачвания и съм повече от запознат. 17" джанти за 6N са големи те стоят добре на 9N полота. На нашите 16" заспива. Аз лично карам с 15" защото много по-лесно се намират гуми и има голям избор. То при мен 15" джанта е минимума и не всяка 15" става, но това е друга тема.
Е щом няма проблем ще пробвам ...аз така или иначе парите там ще ги вложа ,да се надяваме наистина да не опират,както каза polo sport всъшност намаляваш височината на гумата и увеличаваш джантата ..А и ще стане уникално ...колеги а по отношение на багажника имате ли идея колко литра е ? А след като сложа джянтите гумите ще се показват ли от под калниците ?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта