:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Имам Polooooo :) - и малко въпросче

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
vesko_m
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 13 май 2005 9:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Имам Polooooo :) - и малко въпросче

Мнениеот vesko_m » Пон 30 май 2005 9:10


Да се похваля - купихме си POLO. Ще го кара предимно приятелката, но ще го поддържам предимно аз :)
Спряхме се на беличко с две врати - малко е като тези на полицията, но го преглътнахме, защото всичко друго му е супер. Датата на първа регистрация е 95-та година.
Значи двигателя е 1.3 моноинжекция - трябва да прочета малко за него и да видя кой точно модел се води. Иначе е с хидравлика на волана и климатик. Доста е запазено - от това което гледах и доколкото разбирам (само аз го избирах-без майстори). Вътре салона е доста хубав и запазен - има възглавници за главите и на задните седалки, леко спортно изпълнение на предните седалки (поне в облегалките) - има си и централно заключване и ел.стъкла.

Ще постна некоя и друга снимка малко по-натам - като го регистрираме и му сложим нормални номера :)

Единствената по-сериозна забележка е - съединителя отделя малко горе. Имам предвид малко след средата от целия му ход. Може би си заминава - предишната собственичка е била млада майка от Италия :)
Та въпроса ми е - може ли да се натяга жилото на съединителя - или е със саморегулиращ се съединител и спасението е само смяната му с нов??? :?:

Благодаря предарително.




Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Пон 30 май 2005 9:26


При мен съединителят е сменяван (само феродовия диск) преди 10-15000 км. и също отделя доста горе. Доколкото разбрах, ако се натегне започва да отделя още по-горе, така ми казаха някакви майстори. С това обаче се свиква, лошото е, че колата придърпва чат-пат. Карай така докъдето изкара, пък по-натам ще го смените, но в комплект и двата диска, както и лагерчето на скор. кутия.
Иначе поздравления за добрата покупка! Както забелязвате, оплакванията от Поло в този форум са най-малко - това е май най-здравия модел на известната марка :)


Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

:-)

Мнениеот zaio_baio » Пон 30 май 2005 9:26


Ей тез автомобилни търговци бе ..... само варианта за младата майка не го бях чувал .... за местния поп bishop , за баба пенсионерка mhihi , че колата е била за дъщерята на собственика Smackbum на автокъщата и че с голяма мъка ще ти я даде...... обаче тва за младата майка .....

Човак се учи доката е жив, пък и нашите момчета не спят - трябва да обновават репертоара :heavymetal: .

ЗБ
http://autodiags.net-bg.net


Потребителски аватар
vesko_m
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 13 май 2005 9:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vesko_m » Пон 30 май 2005 9:54


:D
Това за младата майка сам го видях - продавачите не го казаха. На сервизната книжка и пише името на италианката от Геноа и набора и беше некъв млад, после имаше лепенка на задното стъкло - BABY FARMA :D която си личи че не лепена скоро. Дръжката с която се отваря шофьорската врата е одрана от нокти - личи си че са на италианска мадама :lol:
Ще си проличи какво още и има след време като се покара :)

Та очаквам още мнения за съединителя :)
Благодаря


Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

:-)

Мнениеот zaio_baio » Пон 30 май 2005 10:00


..... нокти на италианска мадама ....... кефиш ма!!! ето един дето наистина разбира от жени!!!!


Поздрави
ZB
http://autodiags.net-bg.net


Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Пон 30 май 2005 10:12


Всъщност, това че колата е карана от жена не е много добър показател (не искам да обидя дамите). Първият признак за това е съединителя, за който и ти говориш. Жените имат навика да го задържат натиснат на червен светофар на включена първа предавка, а не да включват като светне жълто. Това - за да могат да потеглят по-бързо, а не да им свиркат отзад. Рязкото отделяне на съеденителя, към който някои дами така и не могят да придобият усет, дори след дълги години шофьорски стаж, също съсипва този важен елемен от трансмисията.
Другото което трябва да провериш е окачването - предно и задно. Представителките на нежния пол не подбират много-много пътя и смело скачат в дупките и другите препятствия по пътя - това може да се види всеки ден по шосетата :)
Виж също така и лостовата система за включване на предавките - има вероятност скоростният лост да е ръчкан здравата, докато се уцели подходящата предавка.
Още веднъж се извинявам на дамите, ако съм обидил някоя от тях!


Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

:-)

Мнениеот zaio_baio » Пон 30 май 2005 10:15


Прав си .... по мои наблюдения ако пропуснат дупка някак си им е криво после .....


ЗБ


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Prodriver » Пон 30 май 2005 11:10


Честито!Хубава колица :D Със съединителя и аз го имам сащия проблем,даже моя е и твардичак и отделя доста дарвено.Аз обаче така си карам.Мойта сащо ми я докараха от Италия и я е карала бабе 47ми набор :) то си и личи де щото е позашкурена на няколко места...


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Пон 30 май 2005 11:31


Колега, честито за придобивката, да не създава никакви ядове ти пожелавам.........

Как и аз го чакам този момент, да дам полото на приятелката, а аз да си купя Файтон..........няма по-голямо проклятие от малките коли. :lol:


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пон 30 май 2005 12:28


vesko_m написа::D
Това за младата майка сам го видях - продавачите не го казаха. На сервизната книжка и пише името на италианката от Геноа и набора и беше некъв млад, после имаше лепенка на задното стъкло - BABY FARMA :D която си личи че не лепена скоро. Дръжката с която се отваря шофьорската врата е одрана от нокти - личи си че са на италианска мадама :lol: ...


Честито Шерлок Холмс. Карай, то ще си проличи за съединителя.... дано не е на дълъг път.


Потребителски аватар
vesko_m
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 13 май 2005 9:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vesko_m » Пон 30 май 2005 13:59


Благодаря за пожеланията и отговорите :)


Потребителски аватар
niko
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот niko » Пон 30 май 2005 19:01


Честито колега със здраве да си я караш. Съединителя майче е саморегулиращ така че карай и не се плаши.


Потребителски аватар
vesko_m
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 13 май 2005 9:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vesko_m » Вто 05 сеп 2006 13:37


Значи връщам малко стара тема, ама има завършек проблема ми със съединитела и реших да го споделя. След 10 000 км и почти година каране съединитела освен че започна да отделя още по-горе, стана и супер твърд и труден за натискане.
Отивам при майстор - той смени самонатягащото се жило с такова с ръчно регулиране и малко се подобриха нещата. После се оказа че отвора в купето, през който влиза жилото за съединителя се е разширил (по незнайни причини) и затова заяждаше - та се сложи някаква импровизирана шайба, през която да минава само жилото и да застопорява кожуха.
И така още некой друг месец и пак стана супер твърд и супер горе отделяше.
После нов съединител (феродов, притискателен диск и лагер) и сега не мога да си позная съединитела :lol: все едно натискаш педала на газта - почти няма усилие. И си отделя на средата, и си включваш спокойно - кеф.
Та за период от година и половина и 15 000 км по това поло е сменяно само масло, филтри и съединител - късметлийско се оказа.


Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Вто 05 сеп 2006 14:13


хубаво е, че подновяваш темата след година и е добре, че не си сменявал много неща по колата.
това че съединителят отделя кофти и е твърд може да се дължи и на неправилен монтаж - подобен проблем имах със служ. форд, на който се беше износил притискателния диск, а феродовият грам не беше мръднал за около 50 000 км - странно, а накрая вече изобщо не отделяше! след смяната работата заспа. единственото с което се обяснява е нескопосан монтаж или недостатъчно закален огледален диск.
със здраве да си караш колата и да не сещаш за сервиз!


Потребителски аватар
d3f
Мнения: 83
Регистриран на: Сря 08 фев 2006 23:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот d3f » Сря 06 сеп 2006 10:12


Колко пари ти излезна цялата смяна на съединитела, май и мен ме чака тая процедура...

Моя съединител не е твърд, но отлепя много на високо, че дори усещам, че съм пуснал педала, пък то малко след тва отлепя. Аз съм с хидравлично жило, и само се натяга, ама немисля да го сменям.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта