Полото се шашна - проблем с бензиновата система

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Pundio
Мнения: 130
Регистриран на: Вто 18 яну 2011 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Полото се шашна - проблем с бензиновата система

Мнениеот Pundio » Вто 14 юни 2011 20:31


Здравейте колеги!!! :beer Днес докато си карах полото из града всичко беше наред, тръгнах да паркирам, включвам задна и изведнъж колата изгуби мощност. Погледнах към газовото, беше се рестартирало, колата на бензин и няма мощност, не може да си вдигне оборотите на място. Едвам, едвам вдигнах 2000 оборота, колата си обърна на газ и проблема изчезна. Викам си само за момента е. След 10 мин се качвам, паля и същата работа. Забравих да кажа, че колата е с газов инжекцион. Та обадих се на газаджията и каза, че бил някой датчик на бензиновата система, да съм разкачил акумулатора за 10 мин и пак да го закача. Да ама и така не се оправи. Въпроса е защо не върви на бензин, а на газ си пали гумите? scare




Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Полото се шашна - проблем с бензиновата система

Мнениеот Koksan » Вто 14 юни 2011 21:44


Имаш ли бензин?
скоро сменян ли ти е бензиновия филтър?


Pundio
Мнения: 130
Регистриран на: Вто 18 яну 2011 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Полото се шашна - проблем с бензиновата система

Мнениеот Pundio » Сря 15 юни 2011 19:01


Половин резервоар бензин и филтър сменян преди 2500км. Днес колата ме остави на пътя, не искаше да запали изобщо на бензин. Запалих я с 300 зора принудително на газ и право при газаджията. Излезе че ми е изгоряла бензиновата помпа, получава се моментен пад на напрежение по-малък от 9 V, поради което ми се рестартира газовия инжекцион и автоматично обръща на бензин, да ама вече няма помпа, апък аз нямам тяга :D Този сценарий никога не би ми дошъл на акъла, ама е факт. Оказа се че и помпата ми не е на поло, ами на BORA. Явно дупките са еднакви и са сложили целия комплект (помпа, поплавък, кожух) на BORA и трябваше да мина половин Варна с дупка на задната седалка от която излиза бензин, докато стигна до магазина и да сменя помпата. Срещу 110 лв и цял ден нерви вече си пали като нова, остана да сложа едно реле на новата помпа да ми изключва като мине на газ колата и всичко ще заспи, ама това след време. ПОЗДРАВИ!!!! :beer


Потребителски аватар
vwpolo6n
Мнения: 33
Регистриран на: Съб 11 дек 2010 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: италия

Re: Полото се шашна - проблем с бензиновата система

Мнениеот vwpolo6n » Сря 15 юни 2011 19:45


никога не оставяй дълго време полото на резерва да ти свети лампата защото така се прецаква помпата един приятел със поло караше винаги на резерва и така му отиде помпата :)


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 829
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Полото се шашна - проблем с бензиновата система

Мнениеот 4i4o-dido » Сря 15 юни 2011 20:40


vwpolo6n написа:никога не оставяй дълго време полото на резерва да ти свети лампата защото така се прецаква помпата един приятел със поло караше винаги на резерва и така му отиде помпата :)

Аз моето 6 години го карам така/на газ/ и бензина е все в резервата........


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Полото се шашна - проблем с бензиновата система

Мнениеот Koksan » Сря 15 юни 2011 22:24


Pundio написа:Половин резервоар бензин и филтър сменян преди 2500км. Днес колата ме остави на пътя, не искаше да запали изобщо на бензин. Запалих я с 300 зора принудително на газ и право при газаджията. Излезе че ми е изгоряла бензиновата помпа, получава се моментен пад на напрежение по-малък от 9 V, поради което ми се рестартира газовия инжекцион и автоматично обръща на бензин, да ама вече няма помпа, апък аз нямам тяга :D Този сценарий никога не би ми дошъл на акъла, ама е факт. Оказа се че и помпата ми не е на поло, ами на BORA. Явно дупките са еднакви и са сложили целия комплект (помпа, поплавък, кожух) на BORA и трябваше да мина половин Варна с дупка на задната седалка от която излиза бензин, докато стигна до магазина и да сменя помпата. Срещу 110 лв и цял ден нерви вече си пали като нова, остана да сложа едно реле на новата помпа да ми изключва като мине на газ колата и всичко ще заспи, ама това след време. ПОЗДРАВИ!!!! :beer


Като изключиш помпата, прегряват инжекторите и после ще трябва и тях да сменяш!!!


Pundio
Мнения: 130
Регистриран на: Вто 18 яну 2011 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Полото се шашна - проблем с бензиновата система

Мнениеот Pundio » Чет 16 юни 2011 17:15


vwpolo6n написа:никога не оставяй дълго време полото на резерва да ти свети лампата защото така се прецаква помпата един приятел със поло караше винаги на резерва и така му отиде помпата :)
Всеки месец по заплатено време й слагам по 30-40 лв , не успявам да ги изгоря всичките за 1 месец и то се наптрупва. Не помня от кога не ми е светвала лампата, даже сега след като се разливаше бензин имаше в помпата и кожуха пак имам половин резервоар. :)

Koksan написа:
Pundio написа:
Като изключиш помпата, прегряват инжекторите и после ще трябва и тях да сменяш!!!
А докато съм на газ и нямам консумация на бензин помпата не се ли товари по някакъв начин? Гледам хората масово си ги изключват, баща ми също си я изключи преди година и няма проблеми. Говорих с газаджията и той ми препоръча да я спра, сега ме тормози въпроса дали сам няма да мога да си сложа едно реле с един предпазител, но не знам кои кабели от газовото да закача на управляващата верига на релето.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Полото се шашна - проблем с бензиновата система

Мнениеот Koksan » Пет 17 юни 2011 7:25


Pundio написа:
vwpolo6n написа:никога не оставяй дълго време полото на резерва да ти свети лампата защото така се прецаква помпата един приятел със поло караше винаги на резерва и така му отиде помпата :)
Всеки месец по заплатено време й слагам по 30-40 лв , не успявам да ги изгоря всичките за 1 месец и то се наптрупва. Не помня от кога не ми е светвала лампата, даже сега след като се разливаше бензин имаше в помпата и кожуха пак имам половин резервоар. :)

Koksan написа:
Pundio написа:
Като изключиш помпата, прегряват инжекторите и после ще трябва и тях да сменяш!!!
А докато съм на газ и нямам консумация на бензин помпата не се ли товари по някакъв начин? Гледам хората масово си ги изключват, баща ми също си я изключи преди година и няма проблеми. Говорих с газаджията и той ми препоръча да я спра, сега ме тормози въпроса дали сам няма да мога да си сложа едно реле с един предпазител, но не знам кои кабели от газовото да закача на управляващата верига на релето.


Е какво да се товари, тя си вдига бензин до рейката и той се връща обратно в резервоара! Поддържа си налягането което е сметнато за системата и това е! Работи си нормално!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта