Колеги, намерих си клаксон от БМВ, само че там са 2 тромби, а при мене е 1(Поло 1.4 16В 1997год).Нагласих кабели букси всичко и като натиснах бутона и ми изгоря бушона който е номер 13.Зачетох се по схеми форуми и се оказа че двутоналните минават през реле. При полото релето седи на номер 11 на таблото с бушоните ама липсва и има един мост (мерих с уреда и се оказа че това е маса).От каква кола или какво реле да търся, имам съмнения че от БМВ-то релето няма да съвпадне с това при полото.Някой има ли идея ако намеря реле и ако го сложа дали са прекарани кабели до отзад или трябва да прекарвам и да преправям инсталацията.Гледах че при пасатите и голфовете май минава през реле дали е така и дали от такава кола ще пасне.Благодаря предварително.
Ето я схемата на БМВ-то

at 2011-07-08