Невъзможно,ами няма такова животно,щом е създадено от човека значи може да се измисли всичко.
1ви вариант-С жило вместо моторче,принципа е жило и пружина която натяга в неутрална позиция(мисля че оригиналната е достатъчна)Като преди да закачиш жилото добавяш към него,примерно плътна тръбичка която се закача на спусъка на газта при моното,инжекцията или карбуратора.Тази тръбичка трябва да не е гладка,правиш прост механизъм тип ''клещи'' които да захващат тръбичката и нещо с което да затяга този механизъм,мисля че вакума ще е достатъчен и съответно два вакумни клапана(може и само с един и една пружина),както и един за изпускането на вакума.Добавяш един бутон за пускането и един на удобно място с които спираш(изпускаш вакума)съответно и един кабел и датчик на спирачките ще трябва да сложиш по възможност в най горно положение(леко да натиснеш и да спира темпомата)Вакума може и да се замени с нещо друго но принципа пак ще е същия,като жилото може да се замени и той с вакум,но дали ще е достатъчен,само с експеримент може да покаже.
2ри начин–По описания начин с моторче и електроника(хардуер и софтуер)Там нещата са доста заигравка и е малко сложно да се обяснява.
Проблема при 1вия вариант е че не може да се коригира скороста при наклони,единствения вариант е чрез платка с подходящия написан за този случай софтуер,платката да следи скороста и да управлява вакумите.Определено си е заигравка но проблема с наклоните може да се коригира ако сложиш втори бутон към бутона за спирачките,така при наклон натискаш спирачките без да спира темпомата(блокира сигнала при натиснат педал на спирачките)но положонието с изкачване на наклони
