Проблем с поло

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
bibow1
Мнения: 91
Регистриран на: Сря 12 яну 2011 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Blagoevgrad

Проблем с поло

Мнениеот bibow1 » Чет 15 сеп 2011 20:28


Колеги, днеска тъкмо тръгвам към университета и паля сутринта колата и я оставям да поработи 1 - 2 минути и след това тръгвам и усещтам как на скорост придърпва доста силно. След 2 километра започна да губи мощност. Както си бях на 3 натискам педала на газта до край и нищо така слагам 2 после 1 и колата няма мощност едвам върви и след 100 метра угасна и спрях. Един приятел ме бутна но пак ниска да запали. Пробвам да паля и запали но имам чувството че всеки момент ще изгасна се едно работи на 50-100 оборота. Като натисна газта тя гасне. След малко се оправи. Кякаква идея какво може да е. До сутринта си работеше нормално. Бензин бех сложил вечерта 20лв, а акумолатора си е на ред. Някакви идеи?




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19336
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем с поло

Мнениеот stefan4o » Чет 15 сеп 2011 20:29


Не си описал с кой двигател си, но няма значение. Всички имат Датчик на Хол в делкото. Започни от него :wink:


Потребителски аватар
bibow1
Мнения: 91
Регистриран на: Сря 12 яну 2011 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Проблем с поло

Мнениеот bibow1 » Чет 15 сеп 2011 20:34


Поло 1991г. 1049к.


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Проблем с поло

Мнениеот enigma79 » Чет 15 сеп 2011 20:35


Отивам на скъсан тампон на моното,същия проблем просто накрая умря пред нас,но ме докара и кучето му mhihi


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19336
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем с поло

Мнениеот stefan4o » Чет 15 сеп 2011 20:37


За да гасне директно значи е разпран и вероятно се вижда от поне 2 метра :Mr Green Fun Наистина не е лошо и там да се погледне. Но най-добре да се види има ли искра на свещите.


Потребителски аватар
bibow1
Мнения: 91
Регистриран на: Сря 12 яну 2011 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Проблем с поло

Мнениеот bibow1 » Чет 15 сеп 2011 20:39


stefan4o написа:Не си описал с кой двигател си, но няма значение. Всички имат Датчик на Хол в делкото. Започни от него :wink:


Можеш ли да обесниш къде точно е тоя датчик, че не съм много запознат.
ПП. До сега не е правила такива проблеми.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19336
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем с поло

Мнениеот stefan4o » Чет 15 сеп 2011 20:41


Намира се на самото делко. 3-пинов е. Маса/Сигнал/12В са трите пина. Имам някакви спомени, че можеше да се провери ако не се лъжа с пробна лампа, имаше го описано някъде из форума. Пусни търсачка и виж, дори и в гугъл можеш да опиташ, няма значение от каква кола е, той принципът му на работа е един и същ при всички коли. Проверката важи за всички марки ползващи такъв датчик.

Последна промяна от stefan4o на Чет 15 сеп 2011 20:42, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Проблем с поло

Мнениеот enigma79 » Чет 15 сеп 2011 20:41


bibow1 написа:
stefan4o написа:Не си описал с кой двигател си, но няма значение. Всички имат Датчик на Хол в делкото. Започни от него :wink:


Можеш ли да обесниш къде точно е тоя датчик, че не съм много запознат.
ПП. До сега не е правила такива проблеми.

Като застанеш пред двигателя ти се пада от дясната страна на самата глава на двигателя,а за моното този тампон е точно под моното.Като размърдаш моното ще видиш че не е на твърда основа :да:


Потребителски аватар
bibow1
Мнения: 91
Регистриран на: Сря 12 яну 2011 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Проблем с поло

Мнениеот bibow1 » Чет 15 сеп 2011 20:46


Под дистрибуторната капачка?


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Проблем с поло

Мнениеот enigma79 » Чет 15 сеп 2011 20:51


bibow1 написа:Под дистрибуторната капачка?

Под нея и вътре в нея като я махнеш ще го видиш :да:


Потребителски аватар
BukTop
Мнения: 503
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с поло

Мнениеот BukTop » Чет 15 сеп 2011 20:57


Дъждовно ли беше времето? При мен го е правила същото нещо заради не добре изолирани кабели на бобината.


Потребителски аватар
bibow1
Мнения: 91
Регистриран на: Сря 12 яну 2011 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Проблем с поло

Мнениеот bibow1 » Чет 15 сеп 2011 20:58


Не, сутринта към 9:30. Незнам колко градуса е било на следобед беше жега. Иначе как да проверя дали е датчика. Колко волта напрежение трябва да има?


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Проблем с поло

Мнениеот lrlmodo » Пет 16 сеп 2011 10:57


Колегата мисля е с HZ 1043сс карбуратор.
Може мръсотия/отлагане от бенза/резервоара да е заседнала някъде и после да се е отпушила.
Виж нормално ли върви горивото през филтъра.
Продухай горивопровода от резервоара до бензиновия филтър, но първо отвий капачката на резервоара.
МОже и ел да е проблема.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта