Проблем с поло
- bibow1
- Мнения: 91
- Регистриран на: Сря 12 яну 2011 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Проблем с поло
Колеги, днеска тъкмо тръгвам към университета и паля сутринта колата и я оставям да поработи 1 - 2 минути и след това тръгвам и усещтам как на скорост придърпва доста силно. След 2 километра започна да губи мощност. Както си бях на 3 натискам педала на газта до край и нищо така слагам 2 после 1 и колата няма мощност едвам върви и след 100 метра угасна и спрях. Един приятел ме бутна но пак ниска да запали. Пробвам да паля и запали но имам чувството че всеки момент ще изгасна се едно работи на 50-100 оборота. Като натисна газта тя гасне. След малко се оправи. Кякаква идея какво може да е. До сутринта си работеше нормално. Бензин бех сложил вечерта 20лв, а акумолатора си е на ред. Някакви идеи?
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с поло
Не си описал с кой двигател си, но няма значение. Всички имат Датчик на Хол в делкото. Започни от него 
- bibow1
- Мнения: 91
- Регистриран на: Сря 12 яну 2011 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Проблем с поло
Поло 1991г. 1049к.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Проблем с поло
Отивам на скъсан тампон на моното,същия проблем просто накрая умря пред нас,но ме докара и кучето му 

- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с поло
За да гасне директно значи е разпран и вероятно се вижда от поне 2 метра
Наистина не е лошо и там да се погледне. Но най-добре да се види има ли искра на свещите.
Наистина не е лошо и там да се погледне. Но най-добре да се види има ли искра на свещите.- bibow1
- Мнения: 91
- Регистриран на: Сря 12 яну 2011 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Проблем с поло
stefan4o написа:Не си описал с кой двигател си, но няма значение. Всички имат Датчик на Хол в делкото. Започни от него
Можеш ли да обесниш къде точно е тоя датчик, че не съм много запознат.
ПП. До сега не е правила такива проблеми.
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с поло
Намира се на самото делко. 3-пинов е. Маса/Сигнал/12В са трите пина. Имам някакви спомени, че можеше да се провери ако не се лъжа с пробна лампа, имаше го описано някъде из форума. Пусни търсачка и виж, дори и в гугъл можеш да опиташ, няма значение от каква кола е, той принципът му на работа е един и същ при всички коли. Проверката важи за всички марки ползващи такъв датчик.
Последна промяна от stefan4o на Чет 15 сеп 2011 20:42, променено общо 1 път.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Проблем с поло
bibow1 написа:stefan4o написа:Не си описал с кой двигател си, но няма значение. Всички имат Датчик на Хол в делкото. Започни от него
Можеш ли да обесниш къде точно е тоя датчик, че не съм много запознат.
ПП. До сега не е правила такива проблеми.
Като застанеш пред двигателя ти се пада от дясната страна на самата глава на двигателя,а за моното този тампон е точно под моното.Като размърдаш моното ще видиш че не е на твърда основа

- bibow1
- Мнения: 91
- Регистриран на: Сря 12 яну 2011 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Проблем с поло
Под дистрибуторната капачка?
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Проблем с поло
bibow1 написа:Под дистрибуторната капачка?
Под нея и вътре в нея като я махнеш ще го видиш

- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с поло
Дъждовно ли беше времето? При мен го е правила същото нещо заради не добре изолирани кабели на бобината.
- bibow1
- Мнения: 91
- Регистриран на: Сря 12 яну 2011 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Проблем с поло
Не, сутринта към 9:30. Незнам колко градуса е било на следобед беше жега. Иначе как да проверя дали е датчика. Колко волта напрежение трябва да има?
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Проблем с поло
Колегата мисля е с HZ 1043сс карбуратор.
Може мръсотия/отлагане от бенза/резервоара да е заседнала някъде и после да се е отпушила.
Виж нормално ли върви горивото през филтъра.
Продухай горивопровода от резервоара до бензиновия филтър, но първо отвий капачката на резервоара.
МОже и ел да е проблема.
Може мръсотия/отлагане от бенза/резервоара да е заседнала някъде и после да се е отпушила.
Виж нормално ли върви горивото през филтъра.
Продухай горивопровода от резервоара до бензиновия филтър, но първо отвий капачката на резервоара.
МОже и ел да е проблема.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта