Да попитам, полото е с два датчика при термостата кой за какво е, и как се вадят.
Знае ли някой да помогне
П.П. Пускам темата за да послужи на други след нас.
Поло 6n 999куб температурен датчик как се вади
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Поло 6n 999куб температурен датчик как се вади
Този с 4 крачета е за компа а този с 2 за уреда на таблото ваденото им става отстрани на датчика има фиба издърпваш я и вадиш датчика само че приготви тава да събереш антифриза които изтече
Re: Поло 6n 999куб температурен датчик как се вади
Moже и да бъркам , но този с двете крачета е за климатика, а с четирите е за таблото и компютъра (две крачета за компа и две за таблото). В момента този с 2 съм го махнал, че климатика цъкаше постоянно, и ще го проверявам дали съпр. му е нормално. На другия датчик с 4кр, на сигнала към компа съм сложил съпротивление от 700ома ,за да ми вдигне малко оборотите (понеже сложих 1.6 АЕЕ двигател, а компа остана от 1.0 АЕR )
Re: Поло 6n 999куб температурен датчик как се вади
благодаря и на двамата, и аз мисля да сменям aer със aee или адх,adz та да знам кой да търся за инфо.
Нека и други колеги се изкажат по въпроса със замерване на датчиците,какви стойности трябва да дават при проверка с измервателен уред волтове, съпротивления. Ще съм благодарен също и какви съпротивления се връзват за да се лъже компа.
Нека и други колеги се изкажат по въпроса със замерване на датчиците,какви стойности трябва да дават при проверка с измервателен уред волтове, съпротивления. Ще съм благодарен също и какви съпротивления се връзват за да се лъже компа.
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Поло 6n 999куб температурен датчик как се вади
Мери се на датчика с четирите крачета за инфото към компа на 2и4 краче съпротивлението при 0 градуса съпротивлението трябва да варира от 5000 до 6500 ома
10 градуса - 3350 до 4400
при 20 градуса - 2250 до 3000
при 30 градуса - 1500 до 2100
при 40 градуса - 950 до 1400
при 50 градуса - 700 до 950
при 60 градуса - 540 до 675
при 70 градуса - 400 до 500
при 80 градуса - 275 до 375
при 90 градуса - 200 до 290
при 100 градуса -150 до 225
10 градуса - 3350 до 4400
при 20 градуса - 2250 до 3000
при 30 градуса - 1500 до 2100
при 40 градуса - 950 до 1400
при 50 градуса - 700 до 950
при 60 градуса - 540 до 675
при 70 градуса - 400 до 500
при 80 градуса - 275 до 375
при 90 градуса - 200 до 290
при 100 градуса -150 до 225
Последна промяна от anonimko на Чет 03 ное 2011 10:37, променено общо 1 път.
Re: Поло 6n 999куб температурен датчик как се вади
Ще съм благодарен също и какви съпротивления се връзват за да се лъже компа
Ако го направиш примерно на 90 гр.,как ще пали и работи докато загрее.
Смени го ,ако работи "неправилно".
Re: Поло 6n 999куб температурен датчик как се вади
Датчика не е за смяна а искам да знам различните начини за магарийки, ясно е че ако ще го паля на студено ще му закача съответното или приблизително съпротивление.Въртят ми се други магарий в главата и за това подпитах за възможни вариянти.
В друга тема питам и за магарийките по датчика за температура на входящият въздух ако някой знае нещо нека да драсне.
В друга тема питам и за магарийките по датчика за температура на входящият въздух ако някой знае нещо нека да драсне.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Поло 6n 999куб температурен датчик как се вади
262 ома на крачето на компа го карат да си "мисли" че температурата е не надминава 70 града - това ли имаш предвид? Поне е изпитано. След около 3-4 месеца обаче се усеща че го лъжат. И бог да ти е на помощ....
. Емулаторът на газовите води до същия резултат. Пък и стига теории - дай по - рационално. Ако ще сменяш двг. ще помагаме. И преди един мой приятел казваше, че всимки проблеми на старите коли идват от буксите и лошите контакти/маси. То и затова не се продават и нови окабелявания я.
Пък ти си сменяй каквото искаш ако ще и след диагностика. Извиняват се с екологията, ама не е съвсем вярно. Едно време като карахме с карб сменяхме дюзи, че и цели карбуратори, за да гори по - малко, а сега чистим дюзи с ултразвук и пак не можем да излезем на глава с "екосвоеволията" на компа.
Теристор на клапата може да пробваш и да пишеш като я чипосаш какво е станало.
А ако не ти се занимава - купи си готова чипосана от ебей. За мене това е половинчата работа. Бъдещето е в поста за който ме похвали. Повече няма да издам 


Теристор на клапата може да пробваш и да пишеш като я чипосаш какво е станало.


Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта