Полото тея дни взе нещо трудно да включва 3-та и 4-та скорост...
Проверих маслото в кутията... имаше си...
Проблема е само на тея двете скорости, включват когато си искат нормално, или като подам газ и същевременно държа съединитела докато изравни оборотите и тогава включва...(дано ме разбрахте)
Каде може да е проблема?
Пак повтарям: -Не го прави постоянно, но напоследък в повечето случаи
Трудно включване на 3-та и 4-та скорост
- rollin
- Мнения: 668
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Първомай
Re: Трудно включване на 3-та и 4-та скорост
Никой ли не знае за какво иде реч?
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря 15 апр 2009 19:53
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1.4tdi
- Местоположение: благоевград
Re: Трудно включване на 3-та и 4-та скорост
Аз на моето му налях 100грама масло и се оправи



- rollin
- Мнения: 668
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Първомай
Re: Трудно включване на 3-та и 4-та скорост
мене нищо не ми коства да пробвам с доливане на масло, но като отвъртя контролната пропка и си потича масло...
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Трудно включване на 3-та и 4-та скорост
Ми лостовия механизъм или заминали синхронизатори.
Щом нямаш проблем на другите предавки.
Ако и там имаш - може и не добре отлепящ съединител.
Щом нямаш проблем на другите предавки.
Ако и там имаш - може и не добре отлепящ съединител.
- rollin
- Мнения: 668
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Първомай
Re: Трудно включване на 3-та и 4-та скорост
някакви идеи дали може да стане друга кутия от VW на моето Поло(6N2 1.4TDI) ?
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Трудно включване на 3-та и 4-та скорост
колега,че скоростните ни кутии са си слабички,така е.но недеи да се хвърляш веднага на нея.иди да ти видят втулки,масалце,съединител и тн.и аз така преди време"краи 500лв за скоростна",ма отидох първо при 1 момчета детп ми напръскаха с некав спреи от долу и се оправи.на мен 1-2 ми бяха проблемни,ма много,имах чуството,че ще скупа лоста,кат ги вкл и за 5 мин и 5 лв се опраи.иди да ти я видят,можем да си гадаем и всеки да ти вика"това е,онова е"ИДИ И ВИЖ!!!
УСПЕХ
УСПЕХ

- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Трудно включване на 3-та и 4-та скорост
А-а-а-а, няма да се хвърляш веднага на скорости!
Причините може да са много,но аз лично изключвам скоростната кутия. Просто невярвам синхронизаторите на 3-та и 4-та да са заминали изведнъж. Прегледай както лостовата система от скоростния лост ,така и жилото на съединителят. Примерно на мен вчера ми се случи следната ситуация:
Опората на която се държи жилото на съеденителя към купето (под разширителния съд на антифриза) представлява един правоъгълник с дупка в средата през която минава самото жилото ,но гадния германко е закрепил опората здраво само от едната страна на въпросния правоъгълник ,а другите 3 страни си висят във въздуха. Тази опора трябва да удържа силата върху жилото като натискаш съединителя. Изработена е от метал който е много мек и с времето се огъва и потъва към педала на съединителя (получава се така ,че за да свърши същата работа която е вършило жилото преди да се огъне опората то трябва да се разпъне повече ,но тъй като е саморегулиращо не се разпъва достатъчно защото върху него все пак има известно усилие от постоянно огъвА-а-а-а, няма да се хвърляш веднага на скорости!
Причините може да са много,но аз лично изключвам скоростната кутия. Просто невярвам синхронизаторите на 3-та и 4-та да са заминали изведнъж. Прегледай както лостовата система от скоростния лост ,така и жилото на съединителят. Примерно на мен вчера ми се случи следната ситуация:
Опората на която се държи жилото на съеденителя към купето (под разширителния съд на антифриза) представлява един правоъгълник с дупка в средата през която минава самото жилото ,но гадния германко е закрепил опората здраво само от едната страна на въпросния правоъгълник ,а другите 3 страни си висят във въздуха. Тази опора трябва да удържа силата върху жилото като натискаш съединителя. Изработена е от метал който е много мек и с времето се огъва и потъва към педала на съединителя (получава се така ,че за да свърши същата работа която е вършило жилото преди да се огъне опората то трябва да се разпъне повече ,но тъй като е саморегулиращо не се разпъва достатъчно защото върху него все пак има известно усилие от постоянно огъващата се опора (или с други думи се получава така че все едно ненатискаш педала на съединителя докрай)). След известен период от огъвана вчера беше момента в който най-после тя се строши и успях да я изкарам. Побългарих (увековечих
) системата с жилото и сега няма мърдане. Утре ще снимам счупената част. Говоря за опората очертана в червено на снимката през която минава жилото ,но се спира бронята му

Тампона 10 е тази част кято се вижда през отвора на купето (под разширителния съд на антифриза) Ако демонтирате жилото и се опитате да размърдате този тампон от двигателния отсек и той помръдва......кофти,скоро ще ви се случи същата случка както на мен.Признак за това че е поддала опората е лошото включване на скорости и то е възможно да е само понякога. Тампона 10 се намира между опората и дупката в тенекията на купето която се вижда от двигателния отсег като се демонтира разширителния съд на антифриза
Причините може да са много,но аз лично изключвам скоростната кутия. Просто невярвам синхронизаторите на 3-та и 4-та да са заминали изведнъж. Прегледай както лостовата система от скоростния лост ,така и жилото на съединителят. Примерно на мен вчера ми се случи следната ситуация:
Опората на която се държи жилото на съеденителя към купето (под разширителния съд на антифриза) представлява един правоъгълник с дупка в средата през която минава самото жилото ,но гадния германко е закрепил опората здраво само от едната страна на въпросния правоъгълник ,а другите 3 страни си висят във въздуха. Тази опора трябва да удържа силата върху жилото като натискаш съединителя. Изработена е от метал който е много мек и с времето се огъва и потъва към педала на съединителя (получава се така ,че за да свърши същата работа която е вършило жилото преди да се огъне опората то трябва да се разпъне повече ,но тъй като е саморегулиращо не се разпъва достатъчно защото върху него все пак има известно усилие от постоянно огъвА-а-а-а, няма да се хвърляш веднага на скорости!
Причините може да са много,но аз лично изключвам скоростната кутия. Просто невярвам синхронизаторите на 3-та и 4-та да са заминали изведнъж. Прегледай както лостовата система от скоростния лост ,така и жилото на съединителят. Примерно на мен вчера ми се случи следната ситуация:
Опората на която се държи жилото на съеденителя към купето (под разширителния съд на антифриза) представлява един правоъгълник с дупка в средата през която минава самото жилото ,но гадния германко е закрепил опората здраво само от едната страна на въпросния правоъгълник ,а другите 3 страни си висят във въздуха. Тази опора трябва да удържа силата върху жилото като натискаш съединителя. Изработена е от метал който е много мек и с времето се огъва и потъва към педала на съединителя (получава се така ,че за да свърши същата работа която е вършило жилото преди да се огъне опората то трябва да се разпъне повече ,но тъй като е саморегулиращо не се разпъва достатъчно защото върху него все пак има известно усилие от постоянно огъващата се опора (или с други думи се получава така че все едно ненатискаш педала на съединителя докрай)). След известен период от огъвана вчера беше момента в който най-после тя се строши и успях да я изкарам. Побългарих (увековечих


Тампона 10 е тази част кято се вижда през отвора на купето (под разширителния съд на антифриза) Ако демонтирате жилото и се опитате да размърдате този тампон от двигателния отсек и той помръдва......кофти,скоро ще ви се случи същата случка както на мен.Признак за това че е поддала опората е лошото включване на скорости и то е възможно да е само понякога. Тампона 10 се намира между опората и дупката в тенекията на купето която се вижда от двигателния отсег като се демонтира разширителния съд на антифриза
- rollin
- Мнения: 668
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Първомай
Re: Трудно включване на 3-та и 4-та скорост
задължително ще проверя този оптегач...
Иначе самия съединител ми отделя доста горе, но интересното е, че само при трета включването е трудно... даже четвърта по нормално си влиза..
Евентуално какви пари е съединитела на колата?
Иначе самия съединител ми отделя доста горе, но интересното е, че само при трета включването е трудно... даже четвърта по нормално си влиза..
Евентуално какви пари е съединитела на колата?
- Dizel_fen
- Мнения: 435
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF
Re: Трудно включване на 3-та и 4-та скорост
130 лева е на SACHS,на LUK са по евтини даже!
Последна промяна от Dizel_fen на Чет 20 авг 2009 16:51, променено общо 1 път.
Re: Трудно включване на 3-та и 4-та скорост
Dizel_fen написа:130 лева е на Zaks,на LUK са по евтини даже!
Sachs

- rollin
- Мнения: 668
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Първомай
Re: Трудно включване на 3-та и 4-та скорост
за 6N2 става въпрос нали?
1.4ТDI...?
1.4ТDI...?
- tisho_tch
- Мнения: 879
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *
Re: Трудно включване на 3-та и 4-та скорост
Dizel_fen написа:130 лева е на SACHS,на LUK са по евтини даже!
комппекта едва ли е под 350лв - за оригинални де !
- Dizel_fen
- Мнения: 435
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF
Re: Трудно включване на 3-та и 4-та скорост
Става дума само за феродовият диск,то другото ако си е наред защо да го сменя 

- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Трудно включване на 3-та и 4-та скорост
Първо да уточня ,че опората за поло 6N и 6N2 е еднаква , има малка разлика във формата на тампона 10 ,но тя е без значение в случея!
Ето я и нея прилично строшена! Там където е лъскавото е отчупването

Напрактика тя само се беше пречупила и не вършеше никаква работа като опора ,но аз със много клатене нагоре-надолу я дочупих за да я махна защото жилото щеше да се трие в нея и рано или късно щеше да се пререже.
Ако германко и беше врътнал една видия и от другата страна нямаше да мръдне тая опора ,ама погрешно е преценил ,че метала е достатъчно здрав
Това което направих беше да махна разширителното казанче за антифриза

Измъкнах жилото и тампона с номер 10 падна в краката до педалите. Той представлява една метална планка с дупка в средата през която да минава жилото ,но да не минава бронята му.От едната си страна планката има дебела гума която изрязах под форма за да влезна в дупката към купето
Тук се вижда тая дупка

А така изрязах тампона с номер 10

Набутах го в дупката

И сега край! Ха сега да ми пробие купето това жило да го видим

Естествено ,както всеки "майстор" и на мен ми останаха излишни доста части (някакви пластмаски зад педалите дето само се пречкат)

Ето я и нея прилично строшена! Там където е лъскавото е отчупването

Напрактика тя само се беше пречупила и не вършеше никаква работа като опора ,но аз със много клатене нагоре-надолу я дочупих за да я махна защото жилото щеше да се трие в нея и рано или късно щеше да се пререже.
Ако германко и беше врътнал една видия и от другата страна нямаше да мръдне тая опора ,ама погрешно е преценил ,че метала е достатъчно здрав

Това което направих беше да махна разширителното казанче за антифриза

Измъкнах жилото и тампона с номер 10 падна в краката до педалите. Той представлява една метална планка с дупка в средата през която да минава жилото ,но да не минава бронята му.От едната си страна планката има дебела гума която изрязах под форма за да влезна в дупката към купето
Тук се вижда тая дупка

А така изрязах тампона с номер 10

Набутах го в дупката

И сега край! Ха сега да ми пробие купето това жило да го видим


Естествено ,както всеки "майстор" и на мен ми останаха излишни доста части (някакви пластмаски зад педалите дето само се пречкат)


Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта