Падат оборотите на ПХ като натисна спирачката ABD

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
rahwin
Мнения: 266
Регистриран на: Нед 16 ное 2008 17:48
Автомобил: VW Passat B5 1999г
Двигател: AJM
Местоположение: Пловдив/Раковски

Падат оборотите на ПХ като натисна спирачката ABD

Мнениеот rahwin » Съб 19 ное 2011 11:06


Започна много фрапиращо да ми глъхне колата-като спирам на светофар като изключа от скорост и натисна спирачката да спра на място оборотите на ПХ падат до към 500 и колата започва да се тресе и да глъхне,даже и гасне чат-пат.Пробвах и на място като натисна спирачката 2-3 пъти и пак падат.Проблема го имам от пролетта,но много слабо изразен и сега от седмица насам започна да става все по голям и е направо дразнещо и неприятно.Прави го на газ,на бензин не съм я пробвал тея дни щото няма никой в резервоара,но май ще трябва да сипя.Давайте идеи щото ме ядосва вече,а жената направо не може да я кара така,а се налага.
Колата е Сеат Ибиза ABD двигател




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19336
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Падат оборотите на ПХ като натисна спирачката ABD

Мнениеот stefan4o » Съб 19 ное 2011 11:09


Прекалено бедна смес според мен. Или пробив по маркучите на сервото и смукане на въздух оттам. Тествай и на бензин все пак, да не си въртиш излишни кушии. Ако там го има същият проблем (вероятно ще е по-слабо изразен, ако го има въобще) търси проблеми по трасето към сервото на спирачките (а те как са, нормално ли работят, има ли разлика отпреди?). Ако при бензин не се наблюдават такива аномалии пусни й малко газ на тая кола, не я дръж така удушена* mhihi
Винта на изпарителя. Въртиш, докато оборотите станат максимално високи и я оставяш така. :beer

Последна промяна от stefan4o на Съб 19 ное 2011 11:14, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
rahwin
Мнения: 266
Регистриран на: Нед 16 ное 2008 17:48
Автомобил: VW Passat B5 1999г
Двигател: AJM
Местоположение: Пловдив/Раковски

Re: Падат оборотите на ПХ като натисна спирачката ABD

Мнениеот rahwin » Съб 19 ное 2011 11:14


Не вярвам да е "удушена" mhihi щото в движение няма проблем с динамиката (е,понякога върви много добре,понякога не чак толкова,но тя се е така откакто съм я купил),проблемите са само с ПХ.И аз сега се рових с търсачката и намелязах няколко неща за проверяване,но и вие давайте идеи


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19336
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Падат оборотите на ПХ като натисна спирачката ABD

Мнениеот stefan4o » Съб 19 ное 2011 11:15


Мембраните на какъв пробег са? Виж ми и редактираното мнение. Последното изречение :beer


Потребителски аватар
rahwin
Мнения: 266
Регистриран на: Нед 16 ное 2008 17:48
Автомобил: VW Passat B5 1999г
Двигател: AJM
Местоположение: Пловдив/Раковски

Re: Падат оборотите на ПХ като натисна спирачката ABD

Мнениеот rahwin » Съб 19 ное 2011 11:26


Колата е от 96-та в БГ,някъде там е поставяна и газовата,аз не съм ги сменял,предишния собственик сигурно също.Освен да ги сменям или направо нов изпарител,че тоя е турски неясно какъв.Но все пак че проверя и вакуумите.Да кажа че клапата е чистена,онова отстрани на моното(ТПС или как там се казва) също е отваряно и са почистени пистите(поне така каза майстора последния път като беше колата при него).
Последните 2 пъти проблема се оправяше като откача акумулатора за една нощ,но тоя път ефекта беше само за един ден и пак същата история,та си мисля дали не го прави и заради грешка в ЕКУто,но нямам кабел да проверя има ли грешки и от какво.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19336
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Падат оборотите на ПХ като натисна спирачката ABD

Мнениеот stefan4o » Съб 19 ное 2011 11:32


Е, щом е така, задължително тествай на бензин да видиш как ще е, но преди да откачиш клемите, за да може ако тоя ефект е следствие на грешка в ЕКУ-то да се прояви и на бензин. Ако решиш да слагаш изпарител - моето мнение е, намери истинско Ловато от старите или някое БРЦ и го обслужи с нови мембрани. Вероятно ще излезе по-скъпо от нов турски, но аз лично не съм привърженик на турските части като цяло, особено от такива, от които ти зависи разхода на колата mhihi От друга страна има колеги, които карат с турски и са доволни, ти си прецени на кой вариант да заложиш (според зависи дали си предубеден като мен или не) :beer


Потребителски аватар
rahwin
Мнения: 266
Регистриран на: Нед 16 ное 2008 17:48
Автомобил: VW Passat B5 1999г
Двигател: AJM
Местоположение: Пловдив/Раковски

Re: Падат оборотите на ПХ като натисна спирачката ABD

Мнениеот rahwin » Съб 19 ное 2011 19:42


Ново 20-днес никакви проблеми цял ден.Тая кола си има собствено мнение и се бъзика с мен.Все пак утре така или иначе ще се работи по окачването,с едното ще я разбъзикаме и за това.Изпарител и аз съм на мнение че истинско Ловато или БРЦ е в пъти по-добре,но незнам как да различа оригинала от ментето,та да не стане да си купя още един турски ментак.


Потребителски аватар
G-HELL
Мнения: 527
Регистриран на: Пет 24 юли 2009 17:58
Автомобил: Golf MKIII
Двигател:
Местоположение: Лясковец, Велико Търново,България

Re: Падат оборотите на ПХ като натисна спирачката ABD

Мнениеот G-HELL » Съб 19 ное 2011 20:04


Аз също съм с АБД мотор само, че на Голф 3 92 година. При мен също прави подобни чалъмчета хем си карам само на бензин (газова никога не е слагана). Нямам оборотомер за да погледна какви точно обороти държи, но си поразтриса и гасне, това като освободя от скорост или натисна спирачка преди кръстовище, а понякога в баир е голям ужас аз и подавам газ тя не поема и препомпвам там кат луд и си помагам с ръчната докато подавам газ и на полусъединител се мъча да тръгна :mrgreen: особено има навклиучни много консуматори, като например сега от тея слани прозорците замръзнали и пускам парно, нагревател на задния прозорец, фарове, музика и става страшно. Иначе това го прави и при мен от време на време (говорим за рано сутрин или късно вечер предимно пролетно, есенно и зимно време когато е по студеничко). Понякога съм си правил кръгчета с колата докато загрее за да проверя дали ще има промяна, ами не остановявам кой знае каква промяна (то при мен и трудно се разбира кога е загряла колата понеже таблото ми не показва вярно, никога не стига до 90 градуса. Някой датчик може би имам за смяна при нормална работа показва 70 градуса мръдне ли стрелката на 80 и се включва перката. Ама да видим като сменя таблото скоро какво ще се получи). Иначе за тези проблеми с газненето на свободна или при спирачка без значение от това дали е натиснат до долу съединителя си мисля, че проблема е някъде в дросела



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта