Постепенно намаляха ниските обороти , но бяха що годе стабилни .
Почистих всички ел. конектори и след това може и да е съвпадение,
когато е студена пали и потдържа нормални ниски обороти около 900 .
Като започне да загрява ( 60C -70C ), като отнема педала на газта, след малко изгасва .
Това го прави като оборотите рязко падат, качват се 2 - 3 пъти и край ...
( Веднага след това мога да запаля ! )
Може и почти веднага да спре ! Понякога макар и рядко задъжа обороти ?!
Освен дебитомера, който контролира въздуха, къде е другият коректор
( който следи загряването ) и може ли да се регулира ?
Биметална пластина, стъпков мотор какво е ... ?
Помогнете ако е нещо скъпо трябва да я закарам за отпадъци ( италянеца сигурно я е смлял от каране )
П.с. От механичния коректор на входа на въздуховода можех да регулирам оборотите до 1300, а сега до 1000 !?
Polo2 1,3i GT 93г - гасне като загрее ...
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Polo2 1,3i GT 93г - гасне като загрее ...
Температурния датчик е на пласмасовия троиник излизащ от двигателя -смяна с нов
- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Polo2 1,3i GT 93г - гасне като загрее ...
Синия датчик дава информация на компютъра за температурата, а черния отговаря за показанието на таблото.
Поздрави
Поздрави
-
WhiteRam
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 21 сеп 2011 9:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Polo2 1,3i GT 93г - гасне като загрее ...
Преди три-четири месеца го смених - толкова бързо да финишира ...
Сменил съм скоро и кабелите за свещите, а така също вчера ми се наложи да сменя и бобината
старата финишира, сега е с нова, няма разлика !
Сменил съм скоро и кабелите за свещите, а така също вчера ми се наложи да сменя и бобината
старата финишира, сега е с нова, няма разлика !
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Polo2 1,3i GT 93г - гасне като загрее ...
то с тия оригинални части нищо чудно темп датчик да е дал фира -колко струва толкова дни е изправен
-
WhiteRam
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 21 сеп 2011 9:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Polo2 1,3i GT 93г - гасне като загрее ...
И така да кажа какво направих, на някой може да му е от полза .
Не съм сменял нищо повече ! Набедих, че не работи регулатора на ниските обороти ( някои казват, че е стъпков мотор - консултирах се и мисля, че е биметална пластина в корпуса ). Той се намира под колектора .
Свалих цялата горивна система, колектора и всички вризки с тях . След това свалих, изчисрих и промих регулатора на ниските обороти . При сглобяването на колектора, го намазахме със силиконова паста, което смятам, че е не без значение . След като сглобих всичко - колата нямаше проблеми ... Единсвеното което остана е малко по-голям разход, но понеже работи перфектно и пали нормално ( и топла и студена ) за сега не смея да пипам повече .
Не съм сменял нищо повече ! Набедих, че не работи регулатора на ниските обороти ( някои казват, че е стъпков мотор - консултирах се и мисля, че е биметална пластина в корпуса ). Той се намира под колектора .
Свалих цялата горивна система, колектора и всички вризки с тях . След това свалих, изчисрих и промих регулатора на ниските обороти . При сглобяването на колектора, го намазахме със силиконова паста, което смятам, че е не без значение . След като сглобих всичко - колата нямаше проблеми ... Единсвеното което остана е малко по-голям разход, но понеже работи перфектно и пали нормално ( и топла и студена ) за сега не смея да пипам повече .
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта