polo 6н1 АEV - циркулация въздух отвън-вътре ?
- skuderiq
- Мнения: 123
- Регистриран на: Съб 18 юни 2011 23:44
- Автомобил: polo 6n
- Двигател: AEV
- Местоположение: sofia
polo 6н1 АEV - циркулация въздух отвън-вътре ?
Здавейте
Понеже на всички коли има клапан за въздуха на парното дали да влиза отвън или да го върти само в купето , та въпоса ми е дали моето Поло има такъв клапан ??? Поздрави
-
velizar987
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 03 фев 2008 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: polo 6н1 АEV - циркулация въздух отвън-вътре ?
.
Последна промяна от velizar987 на Вто 18 сеп 2012 14:58, променено общо 1 път.
- jijo99
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 27 юли 2010 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: polo 6н1 АEV - циркулация въздух отвън-вътре ?
Ако имаш клапа за въздуха се намира, като свалиш декоративната кора под предното стъкло и клапата е горе вляво -там е и филтъра за купето и вентилатора.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: polo 6н1 АEV - циркулация въздух отвън-вътре ?
Ако колата няма климатик/климатроник,няма такава клапа.Ако има климатик/климатроник,задължително има такава клапа.


- skuderiq
- Мнения: 123
- Регистриран на: Съб 18 юни 2011 23:44
- Автомобил: polo 6n
- Двигател: AEV
- Местоположение: sofia
Re: polo 6н1 АEV - циркулация въздух отвън-вътре ?
Полото няма климаик или климатроник , но служебната ми дачия и тя няма клима но има такава клапа
няма значение явно полото ми няма , Благодаря за отговорите
Успех
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: polo 6н1 АEV - циркулация въздух отвън-вътре ?
Някой по нагоре каза че няма нужда. Не съм съгласен. Зимата колата ти е студена, палиш тръгваш въртиш парното да е на студено и пускаш да циркулира в купето (без да си включил вентилатор). Колата ти загрява бързичко. Въртиш на макс топло и даваш на 4 степен. Имаш си топло и то много. Накрая пускаш да вкара свеж въздух и да не се потят стъклата.
Ако я няма тая клапа и си сложил на студено за да не се обдухва малкия радиатор с леден въздух (да загрее бързо колата) , ще ти духа на тебе от естествения поток като караш и няма как да го спреш.
Дано ме разбраха всички. Аз също съм виждал коли без климатик които имат такава клапа.... като започна от москвич-а ......
Ако я няма тая клапа и си сложил на студено за да не се обдухва малкия радиатор с леден въздух (да загрее бързо колата) , ще ти духа на тебе от естествения поток като караш и няма как да го спреш.
Дано ме разбраха всички. Аз също съм виждал коли без климатик които имат такава клапа.... като започна от москвич-а ......
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: polo 6н1 АEV - циркулация въздух отвън-вътре ?
При съвременните коли,които са добре излоирани,една такава клапа прави големи поразии,защото именно зимата,като завъртиш въздуха само в купето,не си виждал такова потене на стъклата
Точно поради тази причина,когато температурата навън е ниска,климатрониците не позволяват да се пуска вътрешна циркулация за повече от 30 секунди,след което сами си я изключват,ако не си я изключиш сам ръчно преди това.Поради тази причина се потят стъклата ако е мръсен ф-ра на купето (не влиза достатъчно въздух и влагата си седи вътре).Същото е голямата болка на Пасат В5 и Голф 4,където тази клапа се чупи и остава постоянно затворена,при което палиш колата и след 1 минута вътре не се вижда нищо и започва толкова много да се поти,че даже се стича конденз по стъклата
При Пасат примерно,има друга хитрина,но при Поло и Голф не я слагат - когато колата няма климатик,след вентилатора има една клапа,която затваря притока на въздух отвън (именно за да спреш естествения поток на въздуха при движение с по-висока скорост).Тя се управлява с жило от копчето за вентилатора и за това от "1" до "0" има толкова много въртене
Ето за какво говоря -
Точно поради тази причина,когато температурата навън е ниска,климатрониците не позволяват да се пуска вътрешна циркулация за повече от 30 секунди,след което сами си я изключват,ако не си я изключиш сам ръчно преди това.Поради тази причина се потят стъклата ако е мръсен ф-ра на купето (не влиза достатъчно въздух и влагата си седи вътре).Същото е голямата болка на Пасат В5 и Голф 4,където тази клапа се чупи и остава постоянно затворена,при което палиш колата и след 1 минута вътре не се вижда нищо и започва толкова много да се поти,че даже се стича конденз по стъклата
При Пасат примерно,има друга хитрина,но при Поло и Голф не я слагат - когато колата няма климатик,след вентилатора има една клапа,която затваря притока на въздух отвън (именно за да спреш естествения поток на въздуха при движение с по-висока скорост).Тя се управлява с жило от копчето за вентилатора и за това от "1" до "0" има толкова много въртене
Ето за какво говоря -

- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: polo 6н1 АEV - циркулация въздух отвън-вътре ?
за това ли е така голямо разтоянието от 0 до 1?винаги съм си мислел ,че е за клапата за външен-вътрешен въздух но чак сега се намери колега да каже..
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта