Polo 6n 1995г. АЕЕ нероботи

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
bgpaco
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 30 мар 2011 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Polo 6n 1995г. АЕЕ нероботи

Мнениеот bgpaco » Пон 20 фев 2012 19:54


Здравейте, моля за помощ карам поло 1.6 АЕЕ 75 коня. Преди няколко дена сутринта я запалих, колата започна да се дави и да прекъсва, не може да се изфорсира, а от ауспуха излиза черен дим. Прехърлих на газ, колата заработи перфектно. Като загря пак запалих на бензин, колата работи идеално, форсира се, няма черен дим, няма и помен от сутрешната случка. Ходих на сервиз закачиха я на компа и казаха, че е натрупала грешки, изчистиха всичко и пуснаха програма за самообучение, смениха ми и този датчик, http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/u/5/1096_625.JPG казаха че няма да има проблеми вече, :banghead: пак същото студена не работи топла работи. Моля за съвет, не знам какво да правя :bishop.

Последна промяна от Bobi_S13 на Чет 23 фев 2012 22:00, променено общо 1 път.
Причина: и да сложиш хиляда точки в заглавието нищо няма да промени! Също така смени и мястото от което споделяш снимките!




Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 829
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Polo 6n 1995г. АЕЕ нероботи.................

Мнениеот 4i4o-dido » Вто 21 фев 2012 7:23


Излиза че дави,не може да се изфорсира, а от ауспуха излиза черен дим.Да не ти изпускат инжекторите/да капе бензин,докато спадне налягането в рейката?


Traevss
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 14:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: Polo 6n 1995г. АЕЕ нероботи.................

Мнениеот Traevss » Сря 22 фев 2012 20:14


Колега, сигурно проблема ти е в дроселната клапа. В сервиза са направили, обучение на дроселната клапа, но не са я отворели за да я почистят. Същия проблем със същия двигател имаше един приятел, но нещата се оправиха с почистване и обучение. Има много писано във форума за дроселната клапа прочети и там. Когато работи на газ нещата са по други.
Ако налягането в рейката е високо, то е високо постоянно и не се променя от температурата на двигателя. Тогава харчи много бензин и при рязко подава на газ двигателя забива. Иначе регулатора на налягането се намира на рейката. Моят го разглобих и почистих, защото налягането в рейката беше 5 атм. Вътре има една мрежичка която се задръства от хубавия бензин. След това стана 3 атм., колкото трябва да е. Налягането се мери с байпас тройник с манометър.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта