Поло класик Класик 1,4/44/60 Проблем с висока температура. Година на производство -1999, регистрация 2000.
Долен маркуч - студен.
Потърсих майстор.
Подмени ми термостата - 25 лв. и 30 лв. за антифриз.
Никакво подобрение.Долен маркуч - ОТНОВО СТУДЕН - студен.ХИЛЯДИ МАГИИ ДА СЕ ОБЕЗДУШИ. МАЙСТОРА Е БЕЗПОМОЩЕН.
Аномалия.
Радиатора е студен.При достигане на 100градуса включих парнорто. нивото в казанчето падна до дъно. Температурата стигна 90 градуса.
Изключих парното. Нивото отновно се възтанови на средно ниво , а температурата се всигна в рамките на няколко минути да 110 гардуса.
Майстора ми казва, че може да е помпа, че може и да е термостат/нали е нов оригинален немски/,деформирал корпуса натермостата,помпата не върти.
Утре-15.02.2011. ще я вземе в гажра и щял да я оправи.
Във Варна има сервис на Фоксваген- Аутотред . Дали да не я закарам тама.
Ако някой може да ми помогне със съвет или мнение ще съм благодарен.
Проблем с вис. температура-Поло класик 1,4 44/60 -1999 РЕШЕН
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Проблем с висока температура- Поло класик1,4 44/60 -1999г
Вероятно е запушено някъде по системата, залагам на тънкия маркуч който ходи горе в казанчето.
Проверете дали има циркулация през него, отворете капачката и гледайте дали тече от там като се подава газ, ако няма търсете причината.
Ако е сменян пластмасов фланец или октопода (това пластмасовото дето събира всички маркучи и термостата е на него), може да е сложено абсолютно менте или разновидност не за този мотор и там има едно тънко отворче което в някой варианти не е разпробито, а трябва да е. В резултат няма правилна циркулация и не може да се обезвъздуши.
Ако не е сменян редовно антифриза или е карано с вода/български Мотокс или от сорта, може да се е получила корозия и да е запушила вътре из системата, това е по-кофти варианта. Антифриза бил ли е някога кафяв?
И последно, ако си с газова може да е кофти вързан изпарителя към охладителната система, например да взема от кофти място или да е по-високо от казанчето монтиран, тогава той се явява най-висока точка и прави възглавница която не може да изкара
.
Проверете дали има циркулация през него, отворете капачката и гледайте дали тече от там като се подава газ, ако няма търсете причината.
Ако е сменян пластмасов фланец или октопода (това пластмасовото дето събира всички маркучи и термостата е на него), може да е сложено абсолютно менте или разновидност не за този мотор и там има едно тънко отворче което в някой варианти не е разпробито, а трябва да е. В резултат няма правилна циркулация и не може да се обезвъздуши.
Ако не е сменян редовно антифриза или е карано с вода/български Мотокс или от сорта, може да се е получила корозия и да е запушила вътре из системата, това е по-кофти варианта. Антифриза бил ли е някога кафяв?
И последно, ако си с газова може да е кофти вързан изпарителя към охладителната система, например да взема от кофти място или да е по-високо от казанчето монтиран, тогава той се явява най-висока точка и прави възглавница която не може да изкара
.-
boobchoo81
- Мнения: 9
- Регистриран на: Чет 25 мар 2010 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с висока температура- Поло класик1,4 44/60 -1999г
Колега аз имах същият проблем всичко идва от капачката която затваря термостата вътре се чупи една пластмаса която ако не я загледаш дори и при смяна на термостат няма да забележиш но тя притиска термостата за да може да отвори.Аз купих оригинална за 30 лв. и ми се реши проблема успехх!!! Мотора ми е с код АКК.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Проблем с висока температура- Поло класик1,4 44/60 -1999г
, това определено също е възможен вариант, ментето е 5-6 лева в Евро07 на тая капачка, но колко ще издържи не е ясно.. поне за пробата ще стане...Re: Проблем с висока температура- Поло класик1,4 44/60 -1999г
Антифриза никога не е бил кафяв. И сега не такъв.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Проблем с висока температура- Поло класик1,4 44/60 -1999г
boobchoo81 написа:Колега аз имах същият проблем всичко идва от капачката която затваря термостата вътре се чупи една пластмаса която ако не я загледаш дори и при смяна на термостат няма да забележиш но тя притиска термостата за да може да отвори.Аз купих оригинална за 30 лв. и ми се реши проблема успехх!!! Мотора ми е с код АКК.
Точно така, от тази капачка е цялата работа.
Каквато и да купиш, един ги е правил...
Re: Проблем с висока температура- Поло класик1,4 44/60 -1999г
Благодаря за съветите Ви.
Пробллема се оказа в капачката.Откъм страната на маркуча има една преграда с отвор където влиза оста на термостата.
Отчупило се е едно парче и отвора е станал проходен.Мисля си дали да не си поръчам на майстор стругар да ми направи нова метална капачка.
Но сигурно е че няма да е никак евтино.
А за моя майстор да не говоря ...... Трудно бих го препоръчал.
Още веднъж благоря.
Пробллема се оказа в капачката.Откъм страната на маркуча има една преграда с отвор където влиза оста на термостата.
Отчупило се е едно парче и отвора е станал проходен.Мисля си дали да не си поръчам на майстор стругар да ми направи нова метална капачка.
Но сигурно е че няма да е никак евтино.
А за моя майстор да не говоря ...... Трудно бих го препоръчал.
Още веднъж благоря.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта