Здравейте,
имам проблем с Полото което си взех преди 2 седмици,когато запаля и колата е още студена оборотите падат и в един момент колата гасне, това го прави само когато не е на скорост, в движение ми забива муцуната при смяна на скоростите, когато загрее проблема изчезва,закарал съм я на три сервиза, закачаха я на комп-нищо ,токовете и гледаха-нищо,единия майстор ми каза че отзад хвърля неизгоряла горивна смес, и според него проблема е че при смяната на ангренажа не са нагласени зъбците и на две места не се зацепват,уточнявам че съм направил пълно обслужване на колата.
Някакви идеи или някои да каже майстор на Фолксваген в Бургас.
Гаснене придърпване и падане на оборотите Поло 1,4 16V 96г.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Гаснене придърпване и падане на оборотите Поло 1,4 16V 96г.
CRESPO написа:Здравейте,
имам проблем с Полото което си взех преди 2 седмици,когато запаля и колата е още студена оборотите падат и в един момент колата гасне, това го прави само когато не е на скорост, в движение ми забива муцуната при смяна на скоростите, когато загрее проблема изчезва,закарал съм я на три сервиза, закачаха я на комп-нищо ,токовете и гледаха-нищо,единия майстор ми каза че отзад хвърля неизгоряла горивна смес, и според него проблема е че при смяната на ангренажа не са нагласени зъбците и на две места не се зацепват,уточнявам че съм направил пълно обслужване на колата.
Някакви идеи или някои да каже майстор на Фолксваген в Бургас.
Това което ти е казал тоя майстор май е чиста проба изнудване за пари
- Blizzarder-VW
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Гаснене придърпване и падане на оборотите Поло 1,4 16V 96г.
до zografski: Пич ти така го каза все 1 дросела на колата е 5лв.
всички които карат такова поло знаят,че без смяна на дросела няма се да мине, но все пак наистина трябва да се изчисти дросела, разкачи и акумолатора, за да се изчисти от грешки, горивния филтър да се смени и виж тогава, можеш да предприемаш действия.
всички които карат такова поло знаят,че без смяна на дросела няма се да мине, но все пак наистина трябва да се изчисти дросела, разкачи и акумолатора, за да се изчисти от грешки, горивния филтър да се смени и виж тогава, можеш да предприемаш действия.- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Гаснене придърпване и падане на оборотите Поло 1,4 16V 96г.
Мн. добре знам колко струва за такова поло все пак имам същото и съм купувал. Но може да не повтаряш мнението ми предполагам, че човека може да чете добре без да му пишат 1 и също 2 пъти! За мен твоят отговор е безмислен при положение, че съм му дал същия съвет в мойто горно мнение. Колкото до дросела не съм му казал да го смени, А да го почисти, аз казах че аз съм го сменил, но моят дросел си беше тотално отишъл, а и не виждам къде съм казал нещо за цената на дросела?
- Pathfinder
- Мнения: 37
- Регистриран на: Нед 28 дек 2008 14:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Гаснене придърпване и падане на оборотите Поло 1,4 16V 96г.
и аз имах този проблем,почистване на дросела,и имам за смяна стъпковото електромоторче,което явно управлява дросела,отваряха ми го,почистиха го,проблема с забиването на муцуната изчезна,но маааалко вариращите обороти си останаха и досега карам така,този стъпков ел.мотор не е от ефтините части за Поло,вътре има четки,пружинки ала-бала и се сменя цялото...УСПЕХ с решаването на проблема!
Re: Гаснене придърпване и падане на оборотите Поло 1,4 16V 96г.
Проблема е решен, оказа се колкото и да не вярвах и аз че просто не е центрирана, на валовете имаше 3 различни маркера и явно при смяната на ангренажа са избрали грешните маркери,колата сега е като нова и направо лети,ето това чаках от 101 коня


- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Гаснене придърпване и падане на оборотите Поло 1,4 16V 96г.
То това не пречи да си погледнеш и горивния филтър
честито за полото със здраве и безавариино 

- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Гаснене придърпване и падане на оборотите Поло 1,4 16V 96г.
Майко мила .....съветвам те бързо да смениш майсторите! Как се бъркат белези при смяна на ангренаж ... просто ...
Дано не е ударила клапаните и да ги е поначукала малко! Ремък ли ти презацепваха или ти пипаха центровка на дистрибуторната капачка, че са съвсем различни неща?!?
Поздрави!
Дано не е ударила клапаните и да ги е поначукала малко! Ремък ли ти презацепваха или ти пипаха центровка на дистрибуторната капачка, че са съвсем различни неща?!?
Поздрави!
Re: Гаснене придърпване и падане на оборотите Поло 1,4 16V 96г.
zografski написа:То това не пречи да си погледнеш и горивния филтърчестито за полото със здраве и безавариино
Братле писах че съм направил пълно обслужване, това включва и горивен филтър все пак
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Гаснене придърпване и падане на оборотите Поло 1,4 16V 96г.
И аз нещо не вдянах. Това да не е двувалка със спортни маркери на валовете? 

- Pathfinder
- Мнения: 37
- Регистриран на: Нед 28 дек 2008 14:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Гаснене придърпване и падане на оборотите Поло 1,4 16V 96г.
браво честито за ремонта, сега можем да си изпробваме конете
,на кого са по расови 
,на кого са по расови 
-
p3p1to
- Мнения: 213
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: Гаснене придърпване и падане на оборотите Поло 1,4 16V 96г.
какво става колега какво направи с колицата 
- darksidezoo
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 01 окт 2009 20:04
- Автомобил: Polo Movie 1.1
- Двигател: HZ 1987
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Гаснене придърпване и падане на оборотите Поло 1,4 16V 96г.
Честито , за една бройка не са ти счупили половината двигател...
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта