Здравейте VW маняци. Има поло,95, 1,6 АЕА мотор. Преди година и половина му сложих газ. Всичко бе наред до преди 2-3 месеца. Започна да не ще да върви на бензин, то не беше откачане на акумулатори и други други екстри. Сега пък ми изгоря и бензиновата помпа. Днес я смених, но ... пак не ще да държи обороти, а на газ си върви супер. Откачих пак акумулатора и след около 20 мин тръгна, но на високи обороти глъхне и иска да гасне. Закачихме го на един лаптоп и показа грешка Camshaft Position (Hall) Sensor - no signal, демек датчих на Хол разположен на разпределителния вал. От къде да го изскубя? Порових из мненията ви и намерих нещо, но не знам за същият датчик ли става въпрос.
Някой от вас имал ли е подобни ядове и моля за съвети.
пак ядове беее!!!
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Когато колата е само на контакт (двигателят не работи) ,при мойто Поло показва тази грешка- НАПЪЛНО НОРМАЛНО Е. Като се запали двигателят грешката изчезва. Сигналът от датчикът на Хол се образува посредством индукция предизвикана от въртенето на коляновият вал ( или нещо друго дето се въртеше - не си спомням точно
). А ако ти е откачен кабел към датчика или той самият не работи ,колата няма вообще да пали на каквото и да било гориво.
По-ми се струва да излезе нещо от рода на бензинов филтър, дюза,ламбда сонда. Аз изкарах 150 гр емулсия(вода с масло = каша) от тръбопровода след бензиновият филтър например
А ,и да питам нещо ,твоето с метални колектори ли е и с ламбдасонда емулатор ли си???

По-ми се струва да излезе нещо от рода на бензинов филтър, дюза,ламбда сонда. Аз изкарах 150 гр емулсия(вода с масло = каша) от тръбопровода след бензиновият филтър например
А ,и да питам нещо ,твоето с метални колектори ли е и с ламбдасонда емулатор ли си???
- eradev
- Мнения: 257
- Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:43
- Автомобил: HR-V
- Двигател: D16W1
- Местоположение: Бургас
имам емулатор на сондата и съм с метални колектори.
утре ще сваля горивния филтър и ще закачим съндата да видим дали бачка.
За паленето на бензин няма проблеми, но като дам газ не дига много обороти. На място ги държи, но като тръгна да се движа колата глъхне все едно че й свършва бензина, а в същото време като бачка на място страшно много смърди на бензин
Този датчик от лявата страна на двигателя ли се намира близо до ангренажния ремък
утре ще сваля горивния филтър и ще закачим съндата да видим дали бачка.
За паленето на бензин няма проблеми, но като дам газ не дига много обороти. На място ги държи, но като тръгна да се движа колата глъхне все едно че й свършва бензина, а в същото време като бачка на място страшно много смърди на бензин
Този датчик от лявата страна на двигателя ли се намира близо до ангренажния ремък
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
http://images12.snimka.bg/001651680.jpg
С номер 12 е обозначена една букса с 3 кабела. Тя е за датчика на Хол ,ама той къде е
С номер 12 е обозначена една букса с 3 кабела. Тя е за датчика на Хол ,ама той къде е

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта