POLO 1.4 AEX Центровка
POLO 1.4 AEX Центровка
Здравейте.Интерсува ме къде се намира белега за зацепването на ремъка или по точно от къде се гледа със стробоскоп.Трябва ли да се маха капака на ремъка.Ходих в един сервиз но нещо ме съмнява каква я свършиха. И за АЕХ двигател на 1500 об. ли се прави центровка.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: POLO 1.4 AEX Центровка
Да, ама не ти да ги държиш оборотите с педала, ами вкарваш компа в режим за центровка и той сам си ги вдига.
За целта се закачаш с ВАГ-Ком, секция Engine, Measuring blocks. След това палиш, и цъкаш копчето 'Basic Settings'. Отиваш на група 000 (пишеш 000 и натискаш бутонче Go), след това от дясно на полето за групата има стрелкички за нагоре и за надолу (за увеличаване и намаляване на избраната група) - като цъкнеш веднъж нагоре, при преминаването от 000 към 001 трябва да влезе в режим за центровка. При това положение трябва да вдигне оборотите на 1400-1500 и спира да пипа предварението, отзад започва да мирише малко повече на недоизгорял бензин... тогава вече със стробоскопа както се прави центровката нормално - или на маховика (маха се една тапа на скоростите и се гледа) или на ангренажа - сваля се горната половина от капаците и гледат на долната зъбчатка.
Накарай ги да ти я направят на 7 градуса, заводски я дават 6.5-7.5. 7 според мен е оптималния вариант разход-динамика на бензин.
След като приключат с центровката, много е важно да се излезе от режима (Done, go back, close controller (функция номер 6). А не да угасиш просто или да откачат кабела. Ако остане незатворен компа може да почне да прави мизерии, обърни внимание на това.
Ако са въртели без да направят горната процедура, по-скоро са разбъзикали нещата.
Успех.
За целта се закачаш с ВАГ-Ком, секция Engine, Measuring blocks. След това палиш, и цъкаш копчето 'Basic Settings'. Отиваш на група 000 (пишеш 000 и натискаш бутонче Go), след това от дясно на полето за групата има стрелкички за нагоре и за надолу (за увеличаване и намаляване на избраната група) - като цъкнеш веднъж нагоре, при преминаването от 000 към 001 трябва да влезе в режим за центровка. При това положение трябва да вдигне оборотите на 1400-1500 и спира да пипа предварението, отзад започва да мирише малко повече на недоизгорял бензин... тогава вече със стробоскопа както се прави центровката нормално - или на маховика (маха се една тапа на скоростите и се гледа) или на ангренажа - сваля се горната половина от капаците и гледат на долната зъбчатка.
Накарай ги да ти я направят на 7 градуса, заводски я дават 6.5-7.5. 7 според мен е оптималния вариант разход-динамика на бензин.
След като приключат с центровката, много е важно да се излезе от режима (Done, go back, close controller (функция номер 6). А не да угасиш просто или да откачат кабела. Ако остане незатворен компа може да почне да прави мизерии, обърни внимание на това.
Ако са въртели без да направят горната процедура, по-скоро са разбъзикали нещата.
Успех.
Re: POLO 1.4 AEX Центровка
Вчера ходих в един сервиз и ми направиха нова центровка , смяна на предни лагери и регулиране на преден мост.Всичко това за 70 лв.Не знам каква магия направи на Полото но сега се чува само вятъра. За колегите от Бургас които се чудят в кой сервиз да отидат - Данчо в кв.Банево сервиза се намира на ул.Трите сестри. Дори и чипосва и препрограмира компютри.Рядко се случва да си платиш в сервиза с кеф и да не съжаляваш че си си хвърлил лев.Евала на майстора. 

- martom
- Мнения: 438
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1.4AEX
- Местоположение: Sofia
Re: POLO 1.4 AEX Центровка
А не е ли по-точно да се настроят градусите като се върти делкото и се настроят по показанията на ваг ком?А не със страбоскоп
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта