това признаци на издухала гарнитута ли са

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
uri
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 07 окт 2010 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

това признаци на издухала гарнитута ли са

Мнениеот uri » Чет 17 май 2012 15:56


здр колеги.колата е поло 96г 1.4 колата се кара на ден по 15 километра и може би за това имам боза по капачката на маслото но си и губи антифриз за 4000км съм долял 3.5л антифриз.прегледъл съм я основно от никаде не капе .антифриза ми е зелен но е станал кафяв. горният маркуч е малко твърд не е много а долният си е мек.от разширителният съд не излизат балончета но като подам газ течноста направо си прелива от горе.колата не загрява държи си 90г не пуши от ауспуха само на студен двигател прокапва малко от ауспуха но като си заге спира да капе. маслото на щеката си е добре.как мислите дали е гарнитурата на главата.вчера бях в сервиза и маистора с един поглед на капачката и антифриза и беше напълно сигорен че е гарнитура на главата.аз сам в гърция по точно остров крит




Mishkyooo
Мнения: 45
Регистриран на: Вто 03 яну 2012 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: това признаци на издухала гарнитута ли са

Мнениеот Mishkyooo » Чет 17 май 2012 16:52


Колега няма от какво да се плашиш. Ако беше гарнитура, маркучите на водната система щяха да са по-твърди.
А за водата от ауспуха - това е конденз затова като загрее спира да капе (изпарява се водата). А за преливащото казанче е нормално когато подадеш газ да се получи така защото когато подадеш газ водната помпа прави по голямо налягане и водата се стреми към мястото с по-малко съпротивление ;) . Провери си пак подробно маркучите. Огледай ги мн добре за течове.


Христо Стайков
Мнения: 224
Регистриран на: Пет 05 ное 2010 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: казанлък

Re: това признаци на издухала гарнитута ли са

Мнениеот Христо Стайков » Чет 17 май 2012 16:59


Здравей колега,не знам на този двигател дали е лесен достъпа до свещите,но ако можеш да ги развиеш огледай челата на буталата ако има проблем с гарнитурата там където е проблема буталото е лъскаво(измито)а другите са с нагар.При мен имаше теч от един маркуч точно над изпускателния колектор и всичко се изпаряваше,голям зор видях докато го открия.Също така при първо палене сутрин може да изкарва Бял дим през ауспуха.


Потребителски аватар
nebeto
Мнения: 988
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Варна

Re: това признаци на издухала гарнитута ли са

Мнениеот nebeto » Чет 17 май 2012 17:40


ако беше заминала гарнетурата маслото щеше да е като "боза".
Да не те заблуждава сегашния цвят на антифриза напълно е нормално да е кафяв.Карай си колицата спокойно.


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: това признаци на издухала гарнитута ли са

Мнениеот djshomi » Чет 17 май 2012 19:27


Огледаи хубаво за течове може и от задната страна да са и да се изпарява от топлият двигател , но предполагам че е 5 хуиника дето стои термостата се е поизкривил /спукал и от там губиш.Виж и в краката ти да не е мокро от радяторчето на парното.И както е казал колегата по горе завии свещите и огледаи дали са лъскави буталата с една запалка с лед и прибутване колата като е на скорост.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: това признаци на издухала гарнитута ли са

Мнениеот dj_tuhla » Чет 17 май 2012 22:02


nebeto написа:Да не те заблуждава сегашния цвят на антифриза напълно е нормално да е кафяв.Карай си колицата спокойно.


Айде бе .. :screwy . Нормално е наистина, ако не се сменя през определения срок (2 години за синия и 5 за оранжевия) и ти ръждяса мотора извътре ..

А резултата се вижда от описания проблем .. запушване по системата. Колега, може да видиш дали прави нормална струя от тънкия маркуч в казанчето .. ако не тече, започни от там да гледаш (това по повод че ти прелива като дадеш газ).

И си промии системата няколко пъти с вода докато спре да оцветява, след което си налей нов, хубав антифриз... след като отсраниш проблемите де, според мен имаш теч + запушване.


uri
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 07 окт 2010 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: това признаци на издухала гарнитута ли са

Мнениеот uri » Пет 18 май 2012 20:15


благодаря за бързите отговори колеги ше прегледам колата пак основно за теч и свешите ше проверя дано не е гарнетурата око се сещате за нешо друго пишете.а може би водната помпа да ми прави мизерия.колата я имам близо 2 години при обслужването на ангренажен ролки и всичко останало водната помпа не я смених маистора тогава каза че си я бива.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта