здравейте, колеги. Днес ми се случи доста неприятно нещо - скъсах един болт. Става въпрос за най-десния болт, който държи капака над разпределителния вал. Този болт се скъса в една от петичките, която държи вала към главата, а именно най-дясната, тази до делкото. въпроса ми е дали тези петички са еднакви за всички мотори или са специфични за всеки мотор, дали мога да си намеря от друг мотор.



питане за поло 1.6 АЕЕ 96г
- refresh4o
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 762
- Регистриран на: Съб 09 апр 2011 20:59
- Автомобил: VW POLO B5188PP
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: Варна
Re: питане за поло 1.6 АЕЕ 96г
колега ако правилно съм разбрал си скъсал болт на капака на клапаните? ако то е така аз скъсах преди 3 месеца и ходих до автоморга и ми подариха 1 болт -черен беше, а моите хромирани(поне на времето) та по това съдя,че е бил или на поло 2ф или голф2/3. Ако не намериш този болт ми пиши ще отида да взема един и ще ти го пратя.
- madh3ad
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 23 апр 2009 21:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: jambol/sofia
Re: питане за поло 1.6 АЕЕ 96г
болт предполагам ще си намеря по моргите, въпроса е да се смени това, вътре в което е скъсан болта, а то е една от петите, които разпределителния вал. цялото нещо, което съм очертал в елипсата трябва да се смени или пък да се изкара скъсания болт от вътре, което мисля че ще е по трудно. ти твоя като го скъса, как го изкара ?
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: питане за поло 1.6 АЕЕ 96г
Искаш ли да ти извадя парченцето и да ти подаря един болт?
Пиши ми на лични.
Не ти трябва нова петичка.
Пиши ми на лични.
Не ти трябва нова петичка.
- refresh4o
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 762
- Регистриран на: Съб 09 апр 2011 20:59
- Автомобил: VW POLO B5188PP
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: Варна
Re: питане за поло 1.6 АЕЕ 96г
с отверка колега! леко го хвани по ръба и го завъртай по малко, не е навит докрай със сигурност=> не е затегнат остатъка от резбата.
- refresh4o
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 762
- Регистриран на: Съб 09 апр 2011 20:59
- Автомобил: VW POLO B5188PP
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: Варна
Re: питане за поло 1.6 АЕЕ 96г







- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: питане за поло 1.6 АЕЕ 96г
И аааайде решен е проблема. Както и първопричината обясних на колегата и знае как да я отстрани.


- madh3ad
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 23 апр 2009 21:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: jambol/sofia
Re: питане за поло 1.6 АЕЕ 96г
Точно така, проблемът е решен, благодарение на колегата freestyler911, с който се оказахме и съграждани 

- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: питане за поло 1.6 АЕЕ 96г
Нека осветля положението и да заключим.
1. Вадене:
- болта е скъсан и резбата е заклинена в капачето. Пръскаме с ВД40 или друго проникващо масло. Вземаме отвертка с тесен връх (права , минусова и т.н. термини).
Натискаме с ръка остатъка от скъсания болт леко в два срещуположни края. Ако мърда побутваме "мустака" , най-ръбестата част от остатъка и развиваме скъсаното парченце с побутване по малко.
-ако не мърда със побутване , почуквате с нещо ЛЕКО и въртите отдолу капачката , така ще чукате на едно и също място , просто въртите долната част.
Вече 3 скъсани болта оправих.
2. Причини:
-Всеки натяга тия болтове за да обере гарнитурата и да не тече.
-Никой не гледа ,че си имат петички и не се стяга колкото ти харесва.
-По умничките събарят малко от петичката и пристягат гарнитурата и пак тече.
-Още по умничките след това пристягане виждат ,че пак тече и мажат силикон.
-След тези интервенции почват да текат семерингите на разпределителния вал.
-Умничките се питат защо и продължават да сменят и да питат Що.
-Останали тук казват майната му , то ще закисне, или тоя модел са така ...
Ето решението :
viewtopic.php?f=11&t=213374&hilit=%D0%92%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F+%D0%BA%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D0%BA%D0%B0
1. Вадене:
- болта е скъсан и резбата е заклинена в капачето. Пръскаме с ВД40 или друго проникващо масло. Вземаме отвертка с тесен връх (права , минусова и т.н. термини).
Натискаме с ръка остатъка от скъсания болт леко в два срещуположни края. Ако мърда побутваме "мустака" , най-ръбестата част от остатъка и развиваме скъсаното парченце с побутване по малко.
-ако не мърда със побутване , почуквате с нещо ЛЕКО и въртите отдолу капачката , така ще чукате на едно и също място , просто въртите долната част.
Вече 3 скъсани болта оправих.
2. Причини:
-Всеки натяга тия болтове за да обере гарнитурата и да не тече.
-Никой не гледа ,че си имат петички и не се стяга колкото ти харесва.
-По умничките събарят малко от петичката и пристягат гарнитурата и пак тече.
-Още по умничките след това пристягане виждат ,че пак тече и мажат силикон.
-След тези интервенции почват да текат семерингите на разпределителния вал.
-Умничките се питат защо и продължават да сменят и да питат Що.
-Останали тук казват майната му , то ще закисне, или тоя модел са така ...
Ето решението :
viewtopic.php?f=11&t=213374&hilit=%D0%92%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F+%D0%BA%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D0%BA%D0%B0
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта