Здравейте колеги насочил съм се към купуване на такъв автомобил,но още обмислям вариянт за кой мотор,защото искам да има газ защото колата ще се кара по около 100 км на ден в София.Искам да върви все пак,да е с 5 скорости.Кой мотори имат по малки драми мисля да търся 1.3 75коня с газ.Как са с подръжката тия коли,къде се крият дефектите им,къде да гледам като ходя да купувам?
Мерси предварително за мненията ви.Поздрави.
Избор на поло 2ф.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Избор на поло 2ф.
това 1.3 75 коня е пълна инжекция и ако има газ е добре да е газов инжекцион инък може да имаш ядове
по безпроблемно за газификация са 1.1 и 1.3 моноинжекция,съответно 45 и 55 коня
аз имам 1.1 карбуратор карам си го на бензин
инък колата е без удобства и единственото и предназначение е да те вози евтино и има евтина и елементарна подръжка,мойто от 4 години не е ходило в сервиз,сменял съм лично само неща по окачването-каре ,носач,зимата е много стабилно и проходимо
по безпроблемно за газификация са 1.1 и 1.3 моноинжекция,съответно 45 и 55 коня
аз имам 1.1 карбуратор карам си го на бензин
инък колата е без удобства и единственото и предназначение е да те вози евтино и има евтина и елементарна подръжка,мойто от 4 години не е ходило в сервиз,сменял съм лично само неща по окачването-каре ,носач,зимата е много стабилно и проходимо
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на поло 2ф.
Може да прозвучи изтъркано, но най-добре вземи запазената кола. Понеже това са коли на години вече, голяма част от тях са се запътили към автоморгата и съответното им състояние отговаря като за там
Те верно частите им са почти жълти стотинки ама все пак... защо да се набутваш с пари за части и ремонти. Иначе може би 1.3 моно или карбуратор е добър избор.
- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на поло 2ф.
Прегледай тая тема, има инфо по въпросите ти: viewtopic.php?f=7&t=333559
Иначе аз съм за 1.3
AAV 55 коня, моно
3F 75 коня, пълна инжекция
NZ 55 коня, пълна инжекция, но при положение, че ще се газифицира, този става малко излишен, май.
А за 1.1, трябва да се внимава при каране извънградско и разхода не е чак толкова по-нисък в сравнение с 1.3. Иначе са еднакво безпроблемни и дуракоустойчиви мотори.
Иначе аз съм за 1.3
AAV 55 коня, моно
3F 75 коня, пълна инжекция
NZ 55 коня, пълна инжекция, но при положение, че ще се газифицира, този става малко излишен, май.
А за 1.1, трябва да се внимава при каране извънградско и разхода не е чак толкова по-нисък в сравнение с 1.3. Иначе са еднакво безпроблемни и дуракоустойчиви мотори.
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13565
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Избор на поло 2ф.
ААV - хем върви хем ближе бензина. и е с 5 скорости. Тия 1 - 1,05л въобще не ги гледай.
- porko
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Русе
Re: Избор на поло 2ф.
kris11 написа:ААV - хем върви хем ближе бензина. и е с 5 скорости. Тия 1 - 1,05л въобще не ги гледай.
Да го ближе-колко да го ближе?Да не гори 2 на сто в града?Мойто е 1.1 1994 AAU и ми гори на газ 8 градско и 6 на дълъг път.Динамиката почти не се различава от бензина.Не агитирам.Просто факти.
- kolbasara
- Мнения: 497
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 22:35
- Автомобил: Volkswagen Golf mk3
- Двигател: ABF-Turbo
- Местоположение: София
Re: Избор на поло 2ф.
http://www.cars.bg/u781907
Ккаво ще кажете за това
Ккаво ще кажете за това
- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на поло 2ф.
Това мисля, че не 3F, а NZ. 3F, до колкото знам, се слага само на ГТ версиите, а тая определено не е такава.
ПП. Сега забелязах, че TPS-a е с 2 кабела, а на 3F е с 3. Значи гаранция е 55 коня, а не 75.
ПП. Сега забелязах, че TPS-a е с 2 кабела, а на 3F е с 3. Значи гаранция е 55 коня, а не 75.
- bbboiko2004
- Мнения: 4314
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Избор на поло 2ф.
Аз карам ГТ на газ вече 4 години, и то не с ГИ ами с обикновена, но БРЦ и разликата газ бензин се усеща чак след 5к оборота, до там са горе долу еднакви. Да чукам на дърво 50к киломентра на газ не съм имал проблеми никакви, освен леко гаснене зимата, но аз не я чакам да загрява и на -30 си я палвах на бензин и след 1 минута я прехвърлях и си карах. Модела е много здрав. Като сложих преди 2 години спортното окачване свалих оригиналното боге окачване и беше здраво, все още си пазя задните аморти. В момента карам с 1 оригинален носач на 19 години и е здрав, другия го прецаках аз при слагането на окачването и той до тогава беше оригинален! Проблем единствено може да ти даде бобината иначе, друго не се сещам.
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на поло 2ф.
Това от обявата със сигурност не е 75к.с., ако естествено не му е сменявано таблото. Нали всички 3Ф-ки са с оборотомер? Освен това прилича на пребоядисвано, но може и да греша, прекалено свежо изглежда на снимките.
-
pti4ko
- Мнения: 67
- Регистриран на: Чет 17 фев 2011 19:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: polski tra,besh
Re: Избор на поло 2ф.
мотора на обявата е 75к.с, но таблото е коренно различно от моето табло на полото
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Избор на поло 2ф.
Търси си AAV - моно е, за газ идеално.
NZ (MPI) 55кс за газ не си взимай, много електроники за няма нищо....
Ако ще е 1.0 търси да е карбуатор (HZ е мотора) - много е пъргаво, с по-къси скорости от 1.0 моното
NZ (MPI) 55кс за газ не си взимай, много електроники за няма нищо....
Ако ще е 1.0 търси да е карбуатор (HZ е мотора) - много е пъргаво, с по-къси скорости от 1.0 моното
- kolbasara
- Мнения: 497
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 22:35
- Автомобил: Volkswagen Golf mk3
- Двигател: ABF-Turbo
- Местоположение: София
Re: Избор на поло 2ф.
Кажете някой добър газаджия да ходя да го питам за слагане на газ,че имам предложение за едно поло гт което няма газ,да видиме дали и аз ще мога да карам с обикновенна газова
-
pti4ko
- Мнения: 67
- Регистриран на: Чет 17 фев 2011 19:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: polski tra,besh
Re: Избор на поло 2ф.
колега моето поло е 1.3 75кс,може да се сложи обикновена газова,няма смисъл да се набутваш за ГИ,гледай дали мотора работи добре,на място не се чува като е запален,понеже модела е с 2 бензинови помпи,няма да е лошо да измериш работното налягане на помпите"мери се при инжекцията",че моята помпа работи но пада на 1 бар а трябва да е от 2,5-3 и да го държи това налягане иначе няма да върви
успех с покупката
успех с покупката
- kolbasara
- Мнения: 497
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 22:35
- Автомобил: Volkswagen Golf mk3
- Двигател: ABF-Turbo
- Местоположение: София
Re: Избор на поло 2ф.
http://www.cars.bg/u791200
а това поло на кой беше помня че съм му разглеждал гаража.
а това поло на кой беше помня че съм му разглеждал гаража.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 42 госта